Je ging trio doen met mij en Ezquote:
quote:
Opbokken!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je ligt bij mij en Myraela op 1 bed
quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Opbokken!!
Ez en ik hadden haar al gereserveerd
Ga je haar doen en rijden jijquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:22 schreef Ezechielk het volgende:
Alleen Grolsch kieper ik er direct overheen. De rest mag blijven staan voor anderen.
Nee trio, daar begon jij trouwens overquote:
Echt nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee trio, daar begon jij trouwens over
Heul wel!!quote:
Meet. En HJ is gewoon de shizznit ofzo.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:40 schreef gianni61 het volgende:
NBT, waarvoor ben je bang?
en wat heeft bier uit Arcen met dit topic te maken?
Morgenquote:
Appeltjequote:
triquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:00 schreef tripack het volgende:
[..]
Appeltje![]()
hoe gaat het met jou dan?
ja aan het werk jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:01 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
tri
Gaat wel redelijk. Met jou? Lekker aan het werk?
ja redelijk goed en met jouw dan?quote:
Mwa, kan beter.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:03 schreef tripack het volgende:
[..]
ja redelijk goed en met jouw dan?
Ok ok.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:02 schreef tripack het volgende:
[..]
ja aan het werk ja![]()
hopelijk niet te lang hier
hopelijk gaat het elke dag beter danquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:04 schreef lipjes het volgende:
[..]
Mwa, kan beter.
Iig iets beter als gisteren
ik ben om 7:45 begonnen en ga lekker om 4 uur wegquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:04 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ok ok.
Hoe laat ben je begonnen?
Zal voorlopig wel even slecht blijven gaanquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:04 schreef tripack het volgende:
[..]
hopelijk gaat het elke dag beter dan
Hey appeltjequote:
Awh, sterkte!quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:05 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zal voorlopig wel even slecht blijven gaan
Sammie :'(
[..]
Hey appeltje
hmm das klote, ge condoleert man.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:05 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zal voorlopig wel even slecht blijven gaan
Sammie :'(
[..]
Hey appeltje
quote:
quote:
Dank, sammie was echt baas.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:10 schreef tripack het volgende:
[..]
hmm das klote, ge condoleert man.
mooie foto's
Hihi, tof! Nja, het is wel beter zo denk ik, heeft hij ook geen pijn toch? Maar het blijft vervelend natuurlijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:11 schreef lipjes het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dank, sammie was echt baas.
Zelfs op het einde, hij weigerde gewoon in te slapen
de heer en meester der katten
Ik weet het, maar was echt zwaar.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hihi, tof! Nja, het is wel beter zo denk ik, heeft hij ook geen pijn toch? Maar het blijft vervelend natuurlijk.
Als je bent opgegroeid met zo'n beestje, besef je aan het eind pas hoe erg je eraan gehecht was. De hond die ik al sinds mijn eerste levensjaar kende, is een paar jaar geleden ook overleden. Was ook zwaar.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:15 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik weet het, maar was echt zwaar.
Heb hem eenmaal in de kamer uit het mandje gehaalt en op schoot genomen om nog lekker met hem te knuffelen.
Toen hij zijn narcose prikje kreeg even op de schouder genomen, blijft die het rustigst tijdens een prikje.
Daarna op schoot gehouden tot hij sliep en zo lang mogelijk bij me gehouden.
Zelfs voordat we weggingen nog even opgepakt en een laatste knuffel gegeven, ik houd gewoon zoveel van dat beestje.
kon daarna ook echt de rest van de dag niet thuis zijn
Klopt, maar was altijd al aan hem gehecht en dat merkte iedereen ook.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Als je bent opgegroeid met zo'n beestje, besef je aan het eind pas hoe erg je eraan gehecht was. De hond die ik al sinds mijn eerste levensjaar kende, is een paar jaar geleden ook overleden. Was ook zwaar.
Same here.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:22 schreef lipjes het volgende:
[..]
Klopt, maar was altijd al aan hem gehecht en dat merkte iedereen ook.
Ik mocht alles bij hem, met pijn kwam hij naar mij toe.
Heb hem ook altijd, ook al was die eigenlijk van mijn ouders, zo goed mogelijk verzorgt
je kiest zelf geen huisdier. Dat doet hij zelf.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:22 schreef lipjes het volgende:
[..]
Klopt, maar was altijd al aan hem gehecht en dat merkte iedereen ook.
Ik mocht alles bij hem, met pijn kwam hij naar mij toe.
Heb hem ook altijd, ook al was die eigenlijk van mijn ouders, zo goed mogelijk verzorgt
het weerquote:
Het weer is hier ook niet vrolijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:41 schreef tripack het volgende:
[..]
het weer??
dat is hier niet super. vies grijs grauw
dat is dan weer een pluspuntquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Het weer is hier ook niet vrolijk.
Maar geen regen in ieder geval.
het is al donderdagquote:
Ja, bijna weekend.quote:
Mannelijke Eendquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:48 schreef MaleDuck het volgende:
Even een zeeuwse baggerpost tussendoor![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:55 schreef Ezechielk het volgende:
Zo. Eindelijk op het werk aangekomen
Bahahah!quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:01 schreef Ezechielk het volgende:
En ik word net gebeld, ik mag om 6 uur in Zuid Oost zijn
Mede Veense!quote:
Appelquote:
Ach, kort dagje, niets mis meequote:
Wel lekker! Ik hou van korte dagjes.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Appel
[..]
Ach, kort dagje, niets mis mee
Vergeet de nacht die er achteraan komt niet hèquote:
moet je vannacht werken?quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vergeet de nacht die er achteraan komt niet hè
Ik negeerde je niet, ik was lunchenquote:
Jep.quote:
haha zat je ook maar te klierenquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:39 schreef lipjes het volgende:
[..]
haha zat je ook maar te klieren
Maar iets terug staat een linkje naar een topic van mij, mijn lieve geweldige baas-kat is overleden
Dankjequote:
Bahahaha, was het maar zoquote:
Ahh beter! Zo schiet je weer een beetje op.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:49 schreef Huppelmuts het volgende:
I get by with a little help of my friends![]()
Patje!quote:
half uurtjequote:
Dat scheelt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:26 schreef tripack het volgende:
[..]
half uurtje
ik pik vandaag 15 minuutjes om die maandag weer in te halen
Dank jequote:
Dat dan weer wel. Maar nog is het op sterven na dood.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dank je
Hoe is het hier, ik zie dat we zowaar een topic verder zijn
gelijk heb je.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:41 schreef gianni61 het volgende:
zo, genoeg gewerkt. nog ff een half uurtje fokken
MD was er net ff, geen idee of hij er nog is..quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:45 schreef gianni61 het volgende:
NiceBigTitties
zijn er nog mensen hier?
Dat nog steeds... jammer hoor... dan is het aan ons om te zorgen dat het niet helemaal uitsterftquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:40 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Maar nog is het op sterven na dood.
ik ben er ook nog!quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:45 schreef gianni61 het volgende:
NiceBigTitties
zijn er nog mensen hier?
Die is beter dan mijn Nederlands Bekendste Tietenquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:45 schreef gianni61 het volgende:
NiceBigTitties
zijn er nog mensen hier?
iedereen geeft er een andere betekenis is...quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat nog steeds... jammer hoor... dan is het aan ons om te zorgen dat het niet helemaal uitsterft
[..]
ik ben er ook nog!
Mooie vertaling van NBT trouwens
Als ze dat wil, moet ze er nog wat meer haar best voor doenquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die is beter dan mijn Nederlands Bekendste Tieten
Ik zal eens kijken wat ik ervoor kan verzinnenquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:48 schreef NBT het volgende:
[..]
iedereen geeft er een andere betekenis is...
heb nu al:
NiceBigTities
NiceBoobsThere
NederlandsBekendsteTieten
iets a-sexueel?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wat ik ervoor kan verzinnen
tja, je promoot ze natuurlijk wel een beetje zelf..quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:48 schreef NBT het volgende:
Ik sta alleen maar bekend om tieten. het is niet eerlijk
* MaleDuck mompelt iets over tieten in ui'squote:Op donderdag 17 maart 2011 15:48 schreef NBT het volgende:
Ik sta alleen maar bekend om tieten. het is niet eerlijk
ja maar anders herkennen jullie mij niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck mompelt iets over tieten in ui's
Was wel mn insteek, maar erg ver was ik nog niet gekomen..quote:
Denk nog maar even harder dan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Was wel mn insteek, maar erg ver was ik nog niet gekomen..
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | NBT freq Betekenis 53 Nederlands Bureau voor Toerisme 2 Nederlandse Bureau voor Toerisme 1 Nederlands bureau voor toerisme 23 Nederlandse Basketball Top 17 Nederlandse Basketbal Top 2 Nederland Basketbal Top 1 Nederlands Basketbal Top 1 Nederlands Basketball Top 1 Nederlandse basketbaltop 4 Nationaal Bureau voor Toerisme 3 Nationale Basketbal Top 1 Nederlands Bureau Toerisme 1 Nederlands Bosbouw Tijdschrift 1 Nederlandse Bond van Tatoeëerders 1 Nederlandse Bond van Tatoe 1 NetBIOS over TCP/IP 1 Néerlandais du Tourisme 1 NBT kibbelt nu met de basketbalbond 1 ANWB , VVV's en NBT |
stijf weet ik nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:55 schreef NBT het volgende:
Definitie van trut:
trut (vrouwelijk) stijve, overdreven preutse en weinig aantrekkelijke vrouw;
mij zegt dat helemaal niks...quote:
quote:
A-technisch?quote:
quote:[..]zeker niet, niet in mijn beleving
Gelukkig.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stijf weet ik niet
preuts geloof ik niet van
en weinig aantrekkelijk klopt natuurlijk voor geen meter..
blijkbaarquote:
Maak je maar niet drukquote:[..]
[..]
Gelukkig.
Over een uur wel van toepassing.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:05 schreef MaleDuck het volgende:
NBT... waar zou dat voor kunnen staan...
even denken, als je op de fiets je straat in rijdt, zou het kunnen betekenen: Nu Bijna Thuis, maar dat is hier niet van toepassing... moet dus nog even verder denken
Klopt ie dan toch wel een beetjequote:
Ghehehehequote:
Welkom!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:12 schreef mc-Piel het volgende:
* mc-Piel zet voorzichtig een stapje in de deuropening van GC
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:12 schreef MaleDuck het volgende:
Nitroblue tetrazolium dye
Now Building Tomorrow
New Bulgarian Technologies
en de mooiste (maar komt niet helemaal uit...):
Nothing But the Truth
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:15 schreef gianni61 het volgende:
life's good. mag bijna naar huis
(ik heb volgens mij nog bijna nooit hertog jan op, moet ik me nu schamen?)
Hertog Jan is altijd goed he!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:14 schreef mc-Piel het volgende:
Ik zag Hertog Jan staan en had behoefte aan een slowchat.
Zodoende kwam ik hier terecht.
how's life hier?
Sorry... maar dit was vooral internetinspiratie... ben na 3 uur in de auto vandaag een beetje gaar om goed na te kunnen denken...quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:13 schreef NBT het volgende:
[..]
OMG wat toepasselijk allemaal.
we zijn buiten tieten gewoon inspiratieloos.
goed bezig!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:14 schreef mc-Piel het volgende:
Ik zag Hertog Jan staan en had behoefte aan een slowchat.
Zodoende kwam ik hier terecht.
how's life hier?
Don't "Sorry" me.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Sorry... maar dit was vooral internetinspiratie... ben na 3 uur in de auto vandaag een beetje gaar om goed na te kunnen denken...
Sorry, ik ben gewoon verwend doordat ik de beste brouwerij van nederland in mn achtertuin heb liggen..quote:
En dat is van?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sorry, ik ben gewoon verwend doordat ik de beste brouwerij van nederland in mn achtertuin heb liggen..
hoezo, heb je dat al te veel van me gehoord ofzo...quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hoezo, heb je dat al te veel van me gehoord ofzo...
maar zal mn best doen...
Eigenlijk nu al, maar er ligt flink wat werk...quote:
Hup hup! Aan de slag jij!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Eigenlijk nu al, maar er ligt flink wat werk...![]()
waar ik me nu eigenlijk niet toe kan zetten
quote:
Ik heb inderdaad GRTDquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:16 schreef NBT het volgende:
[..]
Hertog Jan is altijd goed he!![]()
Dus jij heb ook GRTD?
Life's Oke.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga d'r maar eens een Bitburger bij pakken denk ik
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Aaahhhhhh, dat is ook wel te drinken ja.quote:
Held!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:12 schreef mc-Piel het volgende:
* mc-Piel zet voorzichtig een stapje in de deuropening van GC
ja ja...quote:
Kom op! ff doorzetten en dan heb je weer even vrijheid!quote:
Hai!quote:
Alsof alle blondjes trutten zijnquote:
ja, maar wat moet ik thuis doen als de vrouw aan het werk is en ik haar daar moet ophalen...quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:23 schreef NBT het volgende:
[..]
Kom op! ff doorzetten en dan heb je weer even vrijheid!
Je dapperheid is om over naar huis te schrijvenquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:23 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hai!
Ik ga proberen mijn geest te verbreiden door mij ook eens buiten ONZ te laten zien!
is ook limburgs, dus dat accepteer ik nog wel. maar ja. eigen dorp eerst..quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hertog Jan, dat is echt 1000x beter dan dat
Ik zeg ook niet dat je naar huis moet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, maar wat moet ik thuis doen als de vrouw aan het werk is en ik haar daar moet ophalen...
Denk je dat ik risico's loop dan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je dapperheid is om over naar huis te schrijven
voel je je aangesproken?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof alle blondjes trutten zijn
Dit is ook een beetje ONZ achtig.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:23 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hai!
Ik ga proberen mijn geest te verbreiden door mij ook eens buiten ONZ te laten zien!
Ik doe het al een tijdje, er is niets mis mee. Alleen wennen door hier niet BAAS te kunnen zeggen enzoquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:23 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hai!
Waarom niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik doe het al een tijdje, er is niets mis mee. Alleen wennen door hier niet BAAS te kunnen zeggen enzo
maar het is geen lekker weer...quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:24 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je naar huis moet.
Nu ben je niet meer de enige broeder!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik doe het al een tijdje, er is niets mis mee. Alleen wennen door hier niet BAAS te kunnen zeggen enzo
Dat is ONZ taalquote:
Kroegquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maar het is geen lekker weer...en ben niet met de fiets...
maar waar moet ik heen dan volgens jou?
Dus hier wordt enkel en alleen ABN gesproken?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is ONZ taal
Ik werd laatst in de singels sc erop gewezen dat ik dat maar niet buiten ONZ moest gebruiken
Prima uiteraard, ik pas me graag aan
Slaat ook nergens op maar oke...quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is ONZ taal
Ik werd laatst in de singels sc erop gewezen dat ik dat maar niet buiten ONZ moest gebruiken
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:26 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dus hier wordt enkel en alleen ABN gesproken?
Zeg ik dat dan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof alle blondjes trutten zijn
In Singles hebben ze ook een bloedhekel aan ONZquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is ONZ taal
Neuj, dah kenne we hier heul niejquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:26 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dus hier wordt enkel en alleen ABN gesproken?
En terecht, dat welquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In Singles hebben ze ook een bloedhekel aan ONZ_!
Moeilijk aangezien ik net een liter redbull achter me kiezen heb maar ik ga voor Bier!quote:
Bier!quote:
BIER!!quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:28 schreef mc-Piel het volgende:
Geachte dames en heren, ik zal mijn uiterste best doen om enigszins op mijn taalgebruik te letten.
Er vanuit gaande dat dit geen ONZ is mag ik hopen dat de Didactische waarde van dit subforum hoger ligt dan dat van ONZ. Dan lijkt het me een schadelijk feit dat ik andere mensen foutieve spelling en foutieve interpunctie voorzie..
ofzoiets
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:28 schreef mc-Piel het volgende:
Geachte dames en heren, ik zal mijn uiterste best doen om enigszins op mijn taalgebruik te letten.
Er vanuit gaande dat dit geen ONZ is mag ik hopen dat de Didactische waarde van dit subforum hoger ligt dan dat van ONZ. Dan lijkt het me een schadelijk feit dat ik andere mensen foutieve spelling en foutieve interpunctie voorzie..
ofzoiets
Samen een hertog jannetje delen en door een rietje drinken?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:29 schreef Ezechielk het volgende:
Ik lees bier, dus ik kom mij ook weer even melden.
Ja ik probeerde veel te lange zinnen te maken!quote:
Dat geldt voor iedereenquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:31 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ja ik probeerde veel te lange zinnen te maken!
Toen was ik het zat en ramde ik op enter.
Achteraf zag ik inderdaad dat ik de nodige fouten had gemaakt.
Maargoed, ik heb begrepen dat perfect nederlands hier gelukkig geen vereiste is..
Ik zou anders erg stil zijn..
Mits gekruld rietje, en een parapluutje in het midden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:30 schreef NBT het volgende:
[..]
Samen een hertog jannetje delen en door een rietje drinken?
te veel tekst hier is nooit goed.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:31 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ja ik probeerde veel te lange zinnen te maken!
Toen was ik het zat en ramde ik op enter.
Achteraf zag ik inderdaad dat ik de nodige fouten had gemaakt.
Maargoed, ik heb begrepen dat perfect nederlands hier gelukkig geen vereiste is..
Ik zou anders erg stil zijn..
Akkoord.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mits gekruld rietje, en een parapluutje in het midden.
mede veense is terug.quote:
okquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:32 schreef NBT het volgende:
[..]
te veel tekst hier is nooit goed.Wij werken voornamelijk met smileys
Ja... maar moet nog rijden...quote:
je hoeft geen alcohol te drinkenquote:
R. en M. staan hier net op het balkon. Naast MIJN krat HJ waar nog 4 pilsjes inzitten die ik koester!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:29 schreef Ezechielk het volgende:
Ik lees bier, dus ik kom mij ook weer even melden.
Je kunt er ook voor kiezen om wel alcohol te drinken maar niet te rijdenquote:
ow... heb je een punt... heb hier dan nog maar een bakkie gepaktquote:
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ow... heb je een punt... heb hier dan nog maar een bakkie gepakt
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
R. en M. staan hier net op het balkon. Naast MIJN krat HJ waar nog 4 pilsjes inzitten die ik koester!!
Zegt R.: M. wil je een pilsje?
Ik:![]()
![]()
Er is dus geen bier gedronken net
quote:
Kano!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:35 schreef kanovinnie het volgende:
Zo, bij de tandarts geweest, zodrekt rijden en vanavond judo training meepakken
Cafeine doet me goedquote:
Neuh. Alleen binnenkort (dus over een jaarquote:
Oh, dat is al bijna.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Neuh. Alleen binnenkort (dus over een jaar) een foto maken ivm verstandskiezen
Dat is niet fijn inderdaad. Heb er al 3 moeten laten weghalen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Neuh. Alleen binnenkort (dus over een jaar) een foto maken ivm verstandskiezen
ah, ik ook niet, schept een bandquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
R. en M. staan hier net op het balkon. Naast MIJN krat HJ waar nog 4 pilsjes inzitten die ik koester!!
Zegt R.: M. wil je een pilsje?
Ik:![]()
![]()
Er is dus geen bier gedronken net
MDquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ah, ik ook niet, schept een band
quote:
Wel in tandartsbezoekenquote:
Ik heb er 5quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is niet fijn inderdaad. Heb er al 3 moeten laten weghalen.
Ohw. nou nog ff..... en dan:quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:48 schreef lipjes het volgende:
[..]
nee, maar pas bij 10 minuten ben ik![]()
bij 5 minuten ben ik
en bij 0 minuten ben ik
Ik wist wel dat jij het zou kunnen waarderenquote:
laat ik dat nu maar doen!quote:
Bron?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:58 schreef Ezechielk het volgende:
Godverdomme man. Amerika staat op het punt om een hevigere beving te krijgen dan die van Japan.
Inclusief tsunami![]()
que?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:58 schreef Ezechielk het volgende:
Godverdomme man. Amerika staat op het punt om een hevigere beving te krijgen dan die van Japan.
Inclusief tsunami![]()
Kom dan met bewijs ipv een geenstijl linkjequote:Op donderdag 17 maart 2011 16:58 schreef Ezechielk het volgende:
Inclusief tsunami![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Echt he!quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom dan met bewijs ipv een geenstijl linkje
http://iedereenbewust.nl/quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom dan met bewijs ipv een geenstijl linkje
Kijk daar kan ik wat mee.quote:
Haha, hoe gaat het hier met allen?quote:
moeehoeeee, maar straks zuipen als een idioot.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:11 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Haha, hoe gaat het hier met allen?
Dan ben je lekker snel dronkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
moeehoeeee, maar straks zuipen als een idioot.
Veel plezier!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:27 schreef DevilsWhore het volgende:
Groen shirt aan, groene zooi in mn haar, make-up opgesmeerd. OP NAAR DE PUB!
quote:
gianniquote:
quote:
mogguh MD en gianniquote:
plakkertquote:
Jazeker het gaat weer een top weekend worden. Maar eerst ff door de werkdag heen worstelenquote:
Wederhelftquote:
Ik ga zo zwemmen!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 07:48 schreef gianni61 het volgende:
N.. B.. T..
ik dacht dat jij vandaag vrij had? wat doe jij al uit bed?
Wederhelft!quote:
grootse plannen dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 07:48 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Jazeker het gaat weer een top weekend worden. Maar eerst ff door de werkdag heen worstelen
half 6packquote:
hey manneneendquote:
Ach ja, vanmorgen kon het even niet anders... sorryquote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:22 schreef tripack het volgende:
[..]
hey manneneend
jong was dat vanmorgen nou nodig...
die vrouweneend had al een mannetje op der rug.. moest je je er nou bij nestelen?![]()
ach ja de lentekriebels hequote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach ja, vanmorgen kon het even niet anders... sorry![]()
Jep, het moment om te zorgen voor nageslachtquote:
ja moet toch gebeurenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, het moment om te zorgen voor nageslacht
Jep, zeker met de levensverwachting van een eend, moet je geen kans aan je voorbij laten gaanquote:
ik ook, maar dat is standaard op vrijdagquote:
dan ben je vrijdags wel vermoeid jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik ook, maar dat is standaard op vrijdag
donderdagavond trainingsavond
groots met een zachte gquote:Op vrijdag 18 maart 2011 07:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
grootse plannen dan?
die werkdag zit de komende uren inderdaad nog hinderlijk in de weg
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:04 schreef tripack het volgende:
[..]
dan ben je vrijdags wel vermoeid ja
wat is het rustig... is NBT al zwemmen?
zuiplapquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ze zal wel flink nat zijn achter haar oren op het moment
Irish mist en kilkenny door elkaar heen drinkenquote:
Wauw, ik heb gister alleen een duveltje op, goed genoegquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Irish mist en kilkenny door elkaar heen drinken
Jij hebt niet st paddy's gevierd.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:42 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Wauw, ik heb gister alleen een duveltje op, goed genoeg
mijn UI is gewoon hipquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:42 schreef QuincydeKoster het volgende:
Moggel!
[..]
Jouw UI! Stewies Sexy Party!
Nopequote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij hebt niet st paddy's gevierd.
dat vieren alleen mensen die een beetje paddy zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:17 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
NopeWeet nogeeneens wat het is
Slechte zaak.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:17 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
NopeWeet nogeeneens wat het is
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:25 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
dat vieren alleen mensen die een beetje paddy zijn
TETTEN?quote:
Check.quote:
werksequote:
Ja, die van jou zie ik nu wel ja...quote:
Lekker gezwommen?quote:
quote:
Forum Opties | |