Bedoel je nou echt dat hij meer dan een dag en tot zijn dood opgesloten moet zitten in een klein mandje?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:13 schreef lipjes het volgende:
Hij zit nu binnen in zijn mandje omdat hij anders het hele huis vies maakt vanwege zijn nieren
Nee, maar mijn moeder moet zo naar de fysio en sammie die loopt er dan achteraan, en gaat zelfs mee naar binnen zo een knuffelbeest is het.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Bedoel je nou echt dat hij meer dan een dag en tot zijn dood opgesloten moet zitten in een klein mandje?
Fijn dat hij weer terug is.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:13 schreef lipjes het volgende:
Net smsje van ma, hij is weer thuis gelukkig.
Wil hem toch wel graag in mijn armen houden als hij morgen wordt ingeslapen.
Is en blijft toch mijn maatje.
Hij zit nu binnen in zijn mandje omdat hij anders het hele huis vies maakt vanwege zijn nieren
Gisteren nog een half uur met hem buiten zitten knuffelen en een lekkere deken weggelegt voor hem.
Wil ik ook graag, wil niks liever dat die nog 1 avondje bij mij in bed ligt te slapen, daarom ben ik zo aan hem gehecht.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Fijn dat hij weer terug is.
Ik zou zeggen, laat hem lekker uit het mandje en het hele huis onderpiesen, dat is het laatste wat je op zijn laatste dag hier voor hem kan doen. Dat zou ik doen iig en daarna met heel veel liefde schoonmaken
Vandaag ook gedaan, daarnet binnengehaald.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:40 schreef Sheriam het volgende:
Ach, wat naarVeel sterkte en geef 'm nog een lekkere knuffel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |