Je ging trio doen met mij en Ezquote:
quote:
Opbokken!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je ligt bij mij en Myraela op 1 bed
quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Opbokken!!
Ez en ik hadden haar al gereserveerd
Ga je haar doen en rijden jijquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:22 schreef Ezechielk het volgende:
Alleen Grolsch kieper ik er direct overheen. De rest mag blijven staan voor anderen.
Nee trio, daar begon jij trouwens overquote:
Echt nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee trio, daar begon jij trouwens over
Heul wel!!quote:
Meet. En HJ is gewoon de shizznit ofzo.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:40 schreef gianni61 het volgende:
NBT, waarvoor ben je bang?
en wat heeft bier uit Arcen met dit topic te maken?
Morgenquote:
Appeltjequote:
triquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:00 schreef tripack het volgende:
[..]
Appeltje![]()
hoe gaat het met jou dan?
ja aan het werk jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:01 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
tri
Gaat wel redelijk. Met jou? Lekker aan het werk?
ja redelijk goed en met jouw dan?quote:
Mwa, kan beter.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:03 schreef tripack het volgende:
[..]
ja redelijk goed en met jouw dan?
Ok ok.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:02 schreef tripack het volgende:
[..]
ja aan het werk ja![]()
hopelijk niet te lang hier
hopelijk gaat het elke dag beter danquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:04 schreef lipjes het volgende:
[..]
Mwa, kan beter.
Iig iets beter als gisteren
ik ben om 7:45 begonnen en ga lekker om 4 uur wegquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:04 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ok ok.
Hoe laat ben je begonnen?
Zal voorlopig wel even slecht blijven gaanquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:04 schreef tripack het volgende:
[..]
hopelijk gaat het elke dag beter dan
Hey appeltjequote:
Awh, sterkte!quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:05 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zal voorlopig wel even slecht blijven gaan
Sammie :'(
[..]
Hey appeltje
hmm das klote, ge condoleert man.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:05 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zal voorlopig wel even slecht blijven gaan
Sammie :'(
[..]
Hey appeltje
quote:
quote:
Dank, sammie was echt baas.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:10 schreef tripack het volgende:
[..]
hmm das klote, ge condoleert man.
mooie foto's
Hihi, tof! Nja, het is wel beter zo denk ik, heeft hij ook geen pijn toch? Maar het blijft vervelend natuurlijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:11 schreef lipjes het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dank, sammie was echt baas.
Zelfs op het einde, hij weigerde gewoon in te slapen
de heer en meester der katten
Ik weet het, maar was echt zwaar.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hihi, tof! Nja, het is wel beter zo denk ik, heeft hij ook geen pijn toch? Maar het blijft vervelend natuurlijk.
Als je bent opgegroeid met zo'n beestje, besef je aan het eind pas hoe erg je eraan gehecht was. De hond die ik al sinds mijn eerste levensjaar kende, is een paar jaar geleden ook overleden. Was ook zwaar.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:15 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik weet het, maar was echt zwaar.
Heb hem eenmaal in de kamer uit het mandje gehaalt en op schoot genomen om nog lekker met hem te knuffelen.
Toen hij zijn narcose prikje kreeg even op de schouder genomen, blijft die het rustigst tijdens een prikje.
Daarna op schoot gehouden tot hij sliep en zo lang mogelijk bij me gehouden.
Zelfs voordat we weggingen nog even opgepakt en een laatste knuffel gegeven, ik houd gewoon zoveel van dat beestje.
kon daarna ook echt de rest van de dag niet thuis zijn
Klopt, maar was altijd al aan hem gehecht en dat merkte iedereen ook.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Als je bent opgegroeid met zo'n beestje, besef je aan het eind pas hoe erg je eraan gehecht was. De hond die ik al sinds mijn eerste levensjaar kende, is een paar jaar geleden ook overleden. Was ook zwaar.
Same here.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:22 schreef lipjes het volgende:
[..]
Klopt, maar was altijd al aan hem gehecht en dat merkte iedereen ook.
Ik mocht alles bij hem, met pijn kwam hij naar mij toe.
Heb hem ook altijd, ook al was die eigenlijk van mijn ouders, zo goed mogelijk verzorgt
je kiest zelf geen huisdier. Dat doet hij zelf.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:22 schreef lipjes het volgende:
[..]
Klopt, maar was altijd al aan hem gehecht en dat merkte iedereen ook.
Ik mocht alles bij hem, met pijn kwam hij naar mij toe.
Heb hem ook altijd, ook al was die eigenlijk van mijn ouders, zo goed mogelijk verzorgt
het weerquote:
Het weer is hier ook niet vrolijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:41 schreef tripack het volgende:
[..]
het weer??
dat is hier niet super. vies grijs grauw
dat is dan weer een pluspuntquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Het weer is hier ook niet vrolijk.
Maar geen regen in ieder geval.
het is al donderdagquote:
Ja, bijna weekend.quote:
Mannelijke Eendquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:48 schreef MaleDuck het volgende:
Even een zeeuwse baggerpost tussendoor![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:55 schreef Ezechielk het volgende:
Zo. Eindelijk op het werk aangekomen
Bahahah!quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:01 schreef Ezechielk het volgende:
En ik word net gebeld, ik mag om 6 uur in Zuid Oost zijn
Mede Veense!quote:
Appelquote:
Ach, kort dagje, niets mis meequote:
Wel lekker! Ik hou van korte dagjes.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Appel
[..]
Ach, kort dagje, niets mis mee
Vergeet de nacht die er achteraan komt niet hèquote:
moet je vannacht werken?quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vergeet de nacht die er achteraan komt niet hè
Ik negeerde je niet, ik was lunchenquote:
Jep.quote:
haha zat je ook maar te klierenquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:39 schreef lipjes het volgende:
[..]
haha zat je ook maar te klieren
Maar iets terug staat een linkje naar een topic van mij, mijn lieve geweldige baas-kat is overleden
Dankjequote:
Bahahaha, was het maar zoquote:
Ahh beter! Zo schiet je weer een beetje op.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:49 schreef Huppelmuts het volgende:
I get by with a little help of my friends![]()
Patje!quote:
half uurtjequote:
Dat scheelt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:26 schreef tripack het volgende:
[..]
half uurtje
ik pik vandaag 15 minuutjes om die maandag weer in te halen
Dank jequote:
Dat dan weer wel. Maar nog is het op sterven na dood.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dank je
Hoe is het hier, ik zie dat we zowaar een topic verder zijn
gelijk heb je.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:41 schreef gianni61 het volgende:
zo, genoeg gewerkt. nog ff een half uurtje fokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |