Er komt ook niet bijzonder veel nieuws naar buiten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:37 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Ik vond het zo stil op FP over Japan vandaag. Stilte voor de storm? :/
Dat is langer aankleden dan blussenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:04 schreef LSD.tv het volgende:
Zo loopt de brandweer er bij, die het boeltje 2 min heeft proberen te blussen
[ afbeelding ]
Je zal maar moeten pissen nadat je net alle kleding aan hebtquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:40 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Dat is langer aankleden dan blussen
Gewoon in je broek, weer een beschermlaag erbij.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:41 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Je zal maar moeten pissen nadat je net alle kleding aan hebt
Ik plaats ''em nog maar een keer, de INES scale:quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:29 schreef Toad het volgende:
Is bekend hoe de IAEA deze ramp classificeert op de INES-schaal? Ik hoor daar zo weinig over. Het klinkt misschien een beetje triviaal, maar het is toch interessant om te weten hoe het IAEA de ramp op dit moment duidt.
hoe denk je dat wielrenners dat doenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:41 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Je zal maar moeten pissen nadat je net alle kleding aan hebt
Zit wel zout in je pis. Als je dan een handstand doet heb je er weer wat jodium bij.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:45 schreef Wing het volgende:
[..]
Gewoon in je broek, weer een beschermlaag erbij.
Ik herinner me een quote laatst hier ook in 1 van de draadjes over de kerncentrales in Japan, en daarin zeiden ze dat de experts en deskundige bij de kerncentrale in een crisissituatie misschien niet eens de tijd hebben om nieuws bekend te maken aan mensen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:37 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Ik vond het zo stil op FP over Japan vandaag. Stilte voor de storm? :/
de mannelijke staan gewoon langs de kant te pissen hoor...quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:47 schreef simmu het volgende:
[..]
hoe denk je dat wielrenners dat doen![]()
en om de horror af te maken: hoe denk je dat vrouwelijke wielrensters dat doen?
en de finishing touch: als die vrouwelijke wielrensters ongesteld zijn?
Ik hoop niet dat ze een nieuw level aan die schaal toevoegen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:47 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Ik plaats ''em nog maar een keer, de INES scale:
[ afbeelding ]
Three Mile Island accident was door de IAEA ingeschaald als INES level 5 en Tjernobyl als level 7, het hoogste niveau. De Japanse regering heeft Fukushima ingeschaald als INES level 4, maar de meeste experts zijn het er toch wel over eens dat het eigenlijk level 6 is, met een aannemelijkheid om een INES level 7 te worden.
P.S.: je moet voor de gein 'ns alleen INES intikken op de Google Afbeeldingen
vandaar dat die dan verliestquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:48 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
de mannelijke staan gewoon langs de kant te pissen hoor...
ze hebben niet voor niets een zeemleren broek aan. Die marathonlopers doen het ook zo, was er nog eens eentje met diaree. Hij won geloof ik wel, maar het zag er niet uit....quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:48 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
de mannelijke staan gewoon langs de kant te pissen hoor...
Ruikt ook niet zo frisquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:51 schreef phileine het volgende:
[..]
ze hebben niet voor niets een zeemleren broek aan. Die marathonlopers doen het ook zo, was er nog eens eentje met diaree. Hij won geloof ik wel, maar het zag er niet uit....
Daar ligt de moraal bij sommige mensen nog steeds hoogquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:58 schreef superworm het volgende:
#
1351: Andrew Dickinson, in Hiroshima, writes: "Today a shopkeeper who overcharged me for some fruit cycled to the bus station on the off chance of finding me to pay me back. Japanese spirit and kindness remains strong." Have Your Say
Elke stap zal een extra aanslag op de gezondheid van de mensen ter plekke zijn. Die stappen worden niet snel genomen, pas als de stap ervoor niet het verwachte resultaat levert.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:57 schreef bokaal het volgende:
Ze nemen iedere keer rigoureusere maatregelen, zoals helicopters met zakken water, trucks met waterkanonnen... maareh... als ze die al klaar hadden staan, dus iedere keer 2 schalen vooruit hadden gedacht, had wat nu al is, niet al lang voorkomen kunnen zijn?
M.a.w: kunnen er nu nog stappen vooruit gedacht worden om te redden wat er te redden valt?
Volgens mij is het antwoord daarop de tsunami.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:57 schreef bokaal het volgende:
Ze nemen iedere keer rigoureusere maatregelen, zoals helicopters met zakken water, trucks met waterkanonnen... maareh... als ze die al klaar hadden staan, dus iedere keer 2 schalen vooruit hadden gedacht, had wat nu al is, niet al lang voorkomen kunnen zijn?
M.a.w: kunnen er nu nog stappen vooruit gedacht worden om te redden wat er te redden valt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |