Mwoah, het brandt niet hè, alleen binnenin is het heet wegens straling. Qua straling; al zou 5 minuten dodelijk zijn, dan kan die hond zeker een kwartier rondsnuffelen. Maar een robot lijkt me beter.quote:
Nee, we sturen het afval in CERN via de 5e dimensie naar een ander tijdperk zodat het alvast aan het afbreken is.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:15 schreef Thomass het volgende:
[..]
Ff aan god vragen of ie de natuurwetten wil aanpassen?
Zelf ook een maquette bouwen van een kernreactor?quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:16 schreef LSD.tv het volgende:
Apart dat ze op die NHK journaal trouwens alles met maquette's en prints doen,
is dat soms om energie te besparen?Zou toch zeggen dat een digitaal plaatje makkelijker gemaakt is
Maar veel minder leuk, zon maquette maken is tof.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:16 schreef LSD.tv het volgende:
is dat soms om energie te besparen?Zou toch zeggen dat een digitaal plaatje makkelijker gemaakt is
Ik kwam op 45 X 35 meter ...quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:11 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet echt een goed besef hebt van hoe groot die dingen zijn ... als je op google earth gaat kijken zie je dat de bovenkant ... 80 op 80 meter is per reactor !!! Dus de hoogte schat ik minstens 60 meter ...
dat is geen RC vliegtuigje meer hoor ... misschien met een heli ... maar je moet de slang ook op zijn plaats houden he ... door de waterdruk ...
screencap?quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:16 schreef Ermanon het volgende:
Whahaha, die Japaners hebben gewoon zo'n kleine Chinook met water-vat bij die maquette gedaan. Geweldig!
Is iets typisch Japans denk ik, heb dat namelijk wel vaker op de Japanse televisie gezien.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:16 schreef LSD.tv het volgende:
In 1,5 uur heb je een dodelijke dosis te pakken als ik The Guardian en Wiki mag geloven. 5000 milliSievert (5 St) is voor helft dodelijk; hier is straling 3,8 St per uur.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:25 schreef Dance99Vv het volgende:
water van waterkanon kwam niet eens bij het gebouw
Wereldwijd een oproep doen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:13 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
ja en een hond is ook zo lekker bestuurbaar ... aan de andere kant ... levenslang veroordeelden die toch al op de doodstraf wachten ... maar dan krijg je weer van die mensenrechtendinges ...
amerika heeft een onbemande chopper net als dronesquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:25 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Wereldwijd een oproep doen.
Be somebody, save a lot of lives, make the ultimate sacrfice.
Expenses paid, upon completion a sizeable donation will be made to a person or charity of your choice.
Werkt natuurlijk niet om helicopter piloten oid te recruteren.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:11 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet echt een goed besef hebt van hoe groot die dingen zijn ... als je op google earth gaat kijken zie je dat de bovenkant ... 80 op 80 meter is per reactor !!! Dus de hoogte schat ik minstens 60 meter ...
dat is geen RC vliegtuigje meer hoor ... misschien met een heli ... maar je moet de slang ook op zijn plaats houden he ... door de waterdruk ...
Je kunt ook een cursus natuurkunde volgen. Dat is een stuk goedkoper.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:15 schreef made het volgende:
Ik had gehoord dat ze met technieken bezig zijn waardoor radioactief materiaal maar 100 jaar radioactief zou zijn. Dat zou volgens mij wel dé oplossing zijn !
Doelt hij niet misschien op het recyclen van radioactief materiaal zoals ze nu in China gaan doen. Je kan er met een ander soort kerncentrale weer energie uit halen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:15 schreef Thomass het volgende:
[..]
Ff aan god vragen of ie de natuurwetten wil aanpassen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |