Doden bij drone-aanval Noordwest-Pakistanquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:03 schreef Document1 het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd naar wat de amerikanen ontdekken met hun drones.
1254 uur - 1256 uur, precies 2 minuten. Klopt exact!quote:
Mja, dat "heeft meer nieuws" kan natuurlijk ook zijn da ze het hebben gestaakt...quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:06 schreef Trance_X het volgende:
[..]
1254 uur - 1256 uur, precies 2 minuten. Klopt exact!
De volgende kerncentrale die ze aan de kust bouwen, moeten ze zo maken dat die in z'n geheel de zee in gereden kan worden als er stront aan de knikker is.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:06 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Het is toch wel ironisch dat de boel eerst verwoest wordt door tevéél water en dat het nu alsmaar erger wordt door een gebrek aan water.
Dubbel ironisch omdat de centrale voor stroom zorgt en dat ie dan ontploft omdat de koelwaterpompen niet meer werken bij gebrek aan stroom.
Lang leve de atoomenergie.
Of onder zeeniveau zodat je alleen maar de dijken eromheen door kan prikken...quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:08 schreef DemonRage het volgende:
[..]
De volgende kerncentrale die ze aan de kust bouwen, moeten ze zo maken dat die in z'n geheel de zee in gereden kan worden als er stront aan de knikker is.
Het lijkt me dat die simpelweg kapot gaan door de straling. Anders was het vast al wel geprobeerd. Maar kan het mis hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:09 schreef superworm het volgende:
Kunnen ze idd niet met een robot van Japanse makelij naar binnen daar? Je zou toch zeggen dat ze wereldwijd voorop lopen daarmee, letterlijk.
Tof, dan maakt dat ding de zee ter plekke nog 100.000en jaren radioactief.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:09 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Of onder zeeniveau zodat je alleen maar de dijken eromheen door kan prikken...
Die liggen dan nu vast onder tonnen puin.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:09 schreef superworm het volgende:
Kunnen ze idd niet met een robot van Japanse makelij naar binnen daar? Je zou toch zeggen dat ze wereldwijd voorop lopen daarmee, letterlijk.
Sorry to say, maar dan een hond met een camera of zo? Verzin iets. Al is het een chimp.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:10 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Het lijkt me dat die simpelweg kapot gaan door de straling. Anders was het vast al wel geprobeerd. Maar kan het mis hebben natuurlijk.
Ik denk dat jij niet echt een goed besef hebt van hoe groot die dingen zijn ... als je op google earth gaat kijken zie je dat de bovenkant ... 80 op 80 meter is per reactor !!! Dus de hoogte schat ik minstens 60 meter ...quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:07 schreef mschol het volgende:
ow en tevens (ik zal wel te makkelijk denken)
kunnen ze niet met een op afstandbestuurbaar vliegtuigje/helicopter een slang in dat bad leggen die ze dan aanzetten????
Ja een slang van minstens 50 tot 100 kilo zo bam in het bad tillen.. Oh en dan gaat er water doorheen en dan light die slang gelijk alweer uit het gebouw...quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:07 schreef mschol het volgende:
ow en tevens (ik zal wel te makkelijk denken)
kunnen ze niet met een op afstandbestuurbaar vliegtuigje/helicopter een slang in dat bad leggen die ze dan aanzetten????
Misschien die slang vastlassen/solderen met wat gesmolten kernquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:11 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja een slang van minstens 50 tot 100 kilo zo bam in het bad tillen.. Oh en dan gaat er water doorheen en dan light die slang gelijk alweer uit het gebouw...
goed idee, dan worden de radioactieve deeltjes per stroming tenminste eerlijk overal verdeeld!quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:08 schreef DemonRage het volgende:
[..]
De volgende kerncentrale die ze aan de kust bouwen, moeten ze zo maken dat die in z'n geheel de zee in gereden kan worden als er stront aan de knikker is.
ja en een hond is ook zo lekker bestuurbaar ... aan de andere kant ... levenslang veroordeelden die toch al op de doodstraf wachten ... maar dan krijg je weer van die mensenrechtendinges ...quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:11 schreef superworm het volgende:
[..]
Sorry to say, maar dan een hond met een camera of zo? Verzin iets. Al is het een chimp.
Als ze koelen voor een meltdown of voor dat er grote explosies plaatsvinden die de containment vessels aantasten, is er niets aan hand.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:10 schreef superworm het volgende:
[..]
Tof, dan maakt dat ding de zee ter plekke nog 100.000en jaren radioactief.
Is niet zo moeilijk. Supersoaker vullen met jus. Of zo.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:13 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
ja en een hond is ook zo lekker bestuurbaar ...
en vuurvastquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:13 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
ja en een hond is ook zo lekker bestuurbaar ...
Ff aan god vragen of ie de natuurwetten wil aanpassen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:15 schreef made het volgende:
Ik had gehoord dat ze met technieken bezig zijn waardoor radioactief materiaal maar 100 jaar radioactief zou zijn. Dat zou volgens mij wel dé oplossing zijn !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |