Rotterdams toch? Zal het wel de Keileweg zijnquote:
Dat zegt me niks.quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:46 schreef Ytsmi het volgende:
Ik hoorde iets over een huisarts je hoort haar idd in de verte
en de lelijke knol Jo vooropquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:47 schreef Gia het volgende:
Alle dames een pony??? Dat wordt een hele stoeterij, daar!
De vriend van Jo moet haar nieuwe auto ophalen maar weet blijkbaar niet waar.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Rotterdams toch? Zal het wel de Keileweg zijn
Ze zei toen ze uit de KvdW kwam iets in de trant van " dat ze hem moesten googlen omdat ze hem niet konden vinden. "quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:46 schreef Ytsmi het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over een huisarts je hoort haar idd in de verte
Dat zegt me wel wat.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:47 schreef mazaru het volgende:
ze praat mi haags hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop het maar. Ik wil Jo er zo lang mogelijk in houden!quote:
Yep, maar dat verbaast me niks. Ze woont bijna in de KvdW.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:49 schreef Capt1caveman het volgende:
Veel duidelijker kun je het niet hebben.
Jo heeft tegen de regels in contact met de buitenwereld...
Omg.. wat moet jij zielig zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:49 schreef Capt1caveman het volgende:
Veel duidelijker kun je het niet hebben.
Jo heeft tegen de regels in contact met de buitenwereld...
Nephagenezenquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:51 schreef Chanel5 het volgende:
Jo komt uit Rotterdam maar soms wordt dat accent verward met Haags, ik weet er alles van
Heb jij dat gezien on streams dan? Je gelooft nog echt in die onzin allemaal he? Tuurlijk heeft ze dagelijks contact met de buitenwereld!! Ze krijgt ook alle geheimen door en die 100.000 is ook al op haar rekening gestort. 200.000 zelfs want ze vinden haar zooo leuk!quote:
ik ken heel goed het rotterdams en haags hoor.....Jo lult haagsquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:51 schreef Chanel5 het volgende:
Jo komt uit Rotterdam maar soms wordt dat accent verward met Haags, ik weet er alles van
Jo lult, PUNTquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:53 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik ken heel goed het rotterdams en haags hoor.....Jo lult haags
nee bah, alsof ze in der broek heeft gescheten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:56 schreef kyan2002 het volgende:
die broeken met die lange konten moet dat vrouwelijk zijn het ziet er niet uit vind ik
Ik bedoel voor mensen die het juist niet precies weten, aan mij wordt ook wel gevraagd of ik uit Rotterdam kom maar ik ben in Den Haag geboren en heb er 21 jaar gewoond.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:53 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik ken heel goed het rotterdams en haags hoor.....Jo lult haags
ik snap dat ook niet hoor, en trouwens , stervio zou mijn haar echt nooit mogen knippen, mij zelfs niet mogen opmaken met zn travo make up stylequote:Op donderdag 17 maart 2011 12:56 schreef Ceetje.. het volgende:
gedver, laten ze nou allemaal een pony knippen? Niet goed wijs!
Ja dat kunnen ze ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:57 schreef waxmask het volgende:
Wat een armoe...ga gewoon een spelletjes doos halen voor een tientje....
Dat was de bedoeling, inderdaad. Maar het is bij Sharon al lelijk. Denk dat het bij Laura en Moniekje helemaal geen gezicht is.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:56 schreef Ceetje.. het volgende:
gedver, laten ze nou allemaal een pony knippen? Niet goed wijs!
Ik vind de pony's erg mooi. Stijlvol.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling, inderdaad. Maar het is bij Sharon al lelijk. Denk dat het bij Laura en Moniekje helemaal geen gezicht is.
ik vind het bij Joanna ook geen gezichtquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling, inderdaad. Maar het is bij Sharon al lelijk. Denk dat het bij Laura en Moniekje helemaal geen gezicht is.
Jammer van dat hoofd alleen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:59 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Ik vind de pony's erg mooi. Stijlvol.
Ik denk dat het bij Joanna wel leuk zal zijn. Maar wel kinderlijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik vind het bij Joanna ook geen gezicht
die zei net dat ze al een pony heeft (een neppert)quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:03 schreef Gia het volgende:
Denk dat Aaf wel zo verstandig is om geen pony te laten knippen.
Die had daar zo'n nepstuk voor.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:03 schreef Gia het volgende:
Denk dat Aaf wel zo verstandig is om geen pony te laten knippen.
Ah, zo. Slim. Zit je tenminste niet aan vast. Kun je weer wegleggen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:04 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Die had daar zo'n nepstuk voor.
Hadden ze toch net zo makkelijk vannacht meteen kunnen doen, met het harsen van de rest.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:05 schreef Ceetje.. het volgende:
heeft alex zich nou al geschoren? die ongeschoren kop ziet er ook niet uit (vinnikdan)
Geschoren is die ook niet mooiquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:05 schreef Ceetje.. het volgende:
heeft alex zich nou al geschoren? die ongeschoren kop ziet er ook niet uit (vinnikdan)
Deze moest ik even quoten, sorry!quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:24 schreef DownToEarth het volgende:
Ik denk als Laura, Alex 1 keertje zou pijpen of aftrekken, dat die jongen dolgelukkig zou zijn.
Hij weet niet wat hij meemaakt. Ik vind het zo'n sexloos figuur die Alnix.quote:
Alex:quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij weet niet wat hij meemaakt. Ik vind het zo'n sexloos figuur die Alnix.
Wat zei ze?quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:11 schreef DownToEarth het volgende:
Jalalala, aafke overtreedt de regels.
wat zei ze dan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:11 schreef DownToEarth het volgende:
Jalalala, aafke overtreedt de regels.
Juist. Maar uiteindelijk heeft ze niks spannends gezegd. De Stem brak het af.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:11 schreef danilel het volgende:
aafke overtreedt de regels.........
ze vertelde over de casting, dat daar joanne ook was en dat die wel bij de casting "mensen" zat, en aafke zelf hoefde dat niet..........
rapapapaaaaa
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:11 schreef danilel het volgende:
ze vertelde over de casting, dat daar joanne ook was en dat die na de foto shoot wel bij de casting "mensen" zat, en aafke zelf hoefde dat niet..........
rapapapaaaaa
Aha, thnx.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:11 schreef danilel het volgende:
ze vertelde over de casting, dat daar joanne ook was en dat die na de foto shoot wel bij de casting "mensen" zat, en aafke zelf hoefde dat niet..........
rapapapaaaaa
Dat ze op de screenings dag ze weet het niet zeker Jo heeft gezien met mensen van endemol die met ze allen aan tafel zaten.quote:
Tja, als je niet al te kieskeurig bent over wat je in je fakking mond stopt, dan kun je toch een heel eind komen blijkt maar weer.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:11 schreef danilel het volgende:
rapapapaaaaa
Hmmm.. interessantquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:11 schreef danilel het volgende:
rapapapaaaaa
Het verschil is dat Jo wel bij de casting mensen aan tafel ging zitten en dat zij zelf (Aaf) niet daarbij heeft gezeten...quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:12 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Juist. Maar uiteindelijk heeft ze niks spannends gezegd. De Stem brak het af.
Ja en nu weer, Mo hou je in!quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:12 schreef Tamaartje het volgende:
Wat doet Monique nou?![]()
Opeens laat ze zien dat ze slim is! Oeps!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:13 schreef mazaru het volgende:
Tja, als je niet al te kieskeurig bent over wat je in je fakking mond stopt, dan kun je toch een heel eind komen blijkt maar weer.
Ja vandaar dat ze heel veel voor mekaar krijgt in de kvdw. En niet gestraft wordt voor fluisteren enz. En ze heeft als ik het goed gehoord heb heeft ze ook bij talpa een progamma gedaan met huberto tan.quote:
Tja ze doorziet haarquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:15 schreef Chanel5 het volgende:
Ze gaat zo vaak die kamer in, net ook weer 2 x. Aaf kan er niet over stoppen.
antwoord geven op de vragen die gerard stelt over economie aan flipjequote:
Nou, ze heeft dus wel duidelijk gemaakt dat Joanna gewoon in het programma gezet is. Je hoeft geen Einstein te heten om te weten dat dit onderdeel van een sponsordealtje is.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:12 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Juist. Maar uiteindelijk heeft ze niks spannends gezegd. De Stem brak het af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |