quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:26 schreef Tamaartje het volgende:
die Karim springt ook zo op schoot bij Gerard
Laura kan jou niet aftrekkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Zou ik ook zijn
jaaa duhhhhquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:24 schreef DownToEarth het volgende:
Ik denk als Laura, Alex 1 keertje zou pijpen of aftrekken, dat die jongen dolgelukkig zou zijn.
omgquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:27 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Niets is wat het lijkt![]()
Da's dat ie een enge ziekte heeft en hele tijd naar Bruce Springsteen luistert al slenterend door de stad....quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
Da's dat ie een enge ziekte heeft en hele tijd naar Bruce Springsteen luistert al slenterend door de stad....
Volgens sommigen hier heeft ze dat vorige week al gedaan toen ie bij haar in bed lag.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:24 schreef DownToEarth het volgende:
Ik denk als Laura, Alex 1 keertje zou pijpen of aftrekken, dat die jongen dolgelukkig zou zijn.
dan heeft het ook geen zin, komt er toch alleen maar poeder uitquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:28 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Nee, maar Alex dubbel zo blij. Ik denk dat die jongen gewoon al 10 jaar droog staat.
hahahaha,stof?quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan heeft het ook geen zin, komt ertoch alleen maar poeder uit
Iets met het leger.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:31 schreef Urb het volgende:
Waar wil Karim op drukken bij Flip? Viel midden in hun gesprek.![]()
Klopt, maar trekken, douwen of wat dan ook.. Laura mag alles bij mij...quote:
Do'hquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |