Maar goed, niks is wat het lijkt.quote:Moet Servio naar huis?
16 maart om 22.47
De tussenstand is bekend.
Philip en Guido staan ruim aan kop. Met respectievelijk 46% en 42% lijken zij zeker van een voorlopig plekje in het huis. Servio staat met een schamele 12% onderaan. Moet hij het Huis der Geheimen verlaten? Alles kan nog veranderen, stem op jouw favoriet. Kijk donderdagavond vanaf 19:30 uur naar Net5 voor de definitieve uitslag.
Oh je bedoeld niet verliefd, zeg dat dan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, maar toen was er verder niets te beleven. Daarvoor was ze duidelijk niet gediend van Maiks aandacht. Ook niet toen ze al in bed zaten. Pas toen alles ging slapen wilde ze wel actie onder de dekens. 't Is puur seks, niks anders.
Terecht, vind ik. Laat Mo maar lekker meer naar Laura trekken,quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:20 schreef marky het volgende:
Mo en Aafke is volgens mij ook wel aan het bekoelen
ik zou het ook niet zien zitten om de hele dag knuffelig rond te lopen daar word je toch simpel van. en savonds of course keiharde p0rnoquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:22 schreef Urb het volgende:
[..]
Oh je bedoeld niet verliefd, zeg dat dan.![]()
Tsja na het huis zal het snel over zijn wss, maar wie weet. Niets is wat het lijkt.
doen!quote:
Tied om boodschappen in huis te halen. Vanavond werken verdorie!!! kan ik weer de live show niet zien, kutzooiquote:
En dat gaat hij dus niet meemakenquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:24 schreef DownToEarth het volgende:
Ik denk als Laura, Alex 1 keertje zou pijpen of aftrekken, dat die jongen dolgelukkig zou zijn.
Welke man nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:24 schreef DownToEarth het volgende:
Ik denk als Laura, Alex 1 keertje zou pijpen of aftrekken, dat die jongen dolgelukkig zou zijn.
En Maik ook op Mo. Een paar dagen geleden had hij last van heimwee.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Volgens mij is Mo allang weer uitgekeken op Maik.
Ze duwde gisteren ook steeds zijn hand weg als hij haar wilde knuffelen en ontweek zijn kusjes.
Ik moet opeens denken aan die ene scene uit Forrest Gumpquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:24 schreef DownToEarth het volgende:
hahahaquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:26 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik moet opeens denken aan die ene scene uit Forrest Gump
Vertel, die ken ik niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:26 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik moet opeens denken aan die ene scene uit Forrest Gump
Dat begrijp ik. Zou ik ook zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:24 schreef DownToEarth het volgende:
Maik is nooit verliefd op haar geweest en als we Mo mogen geloven zij ook niet op hemquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En Maik ook op Mo. Een paar dagen geleden had hij last van heimwee.
Verliefde mensen hebben geen last van heimwee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |