Ben blij dat jullie uit mijn nachtmerries blijvenquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jade nacht ervoor, heel naar en vervelend.
Ah, definitely geen wilde/natte droom dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jullie waren nergens te bekennen
quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:57 schreef PeuRac het volgende:
Ik doe niet aan dromen, ook niet aan die van een ander, heb wel wat beters te doen dan in dromen en nachtmerries rond te paraderen
quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:58 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, definitely geen wilde/natte droom dus
Zat ik er in dan? Geloof dr niks van, wat zou ik volgens jou hebben gedaan?quote:
Echt half singles zat er inquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zat ik er in dan? Geloof dr niks van, wat zou ik volgens jou hebben gedaan?
Dan was ik er zekerquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt half singles zat er inEn jullie waren gemeen en sadistisch.
We zaten met z'n allen in je kelder?quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heet zo het toilet bij jullie? Too much infoquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:03 schreef missbehavin het volgende:
Oh ja, ik moet naar de drukker, tot zo
quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:04 schreef STING het volgende:
[..]
Heet zo het toilet bij jullie? Too much info
Valt tegen, niks nats gezien/hoord nogquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:03 schreef Chowi het volgende:
Hallo Singles, ik vernam dat het hier over natte dromen gaat. Dan ben ik van de partij.
Ach, liep ik weer in mn boxer langs? Kon je t niet handelen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja lach maar, ondertussen werd en in mij weer gehakt en gesnedenquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:04 schreef STING het volgende:
[..]
We zaten met z'n allen in je kelder?
Ik heb een hele mooie kelder bij het cafequote:Op donderdag 17 maart 2011 10:04 schreef STING het volgende:
[..]
We zaten met z'n allen in je kelder?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, liep ik weer in mn boxer langs? Kon je t niet handelen?
Dat is idd voor niemand leukquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, liep ik weer in mn boxer langs? Kon je t niet handelen?
Als er iets glibbert in mijn huis is het doorgaans de goudvis, dus wat je daar zegt is al heel wat voor mij. Wat een enerverend leven heb ik toch.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Valt tegen, niks nats gezien/hoord nogt is al ff geleden dat Samzz van dr stoel glibberde
Hier in huis glibbert nooit watquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als er iets glibbert in mijn huis is het doorgaans de goudvis, dus wat je daar zegt is al heel wat voor mij. Wat een enerverend leven heb ik toch.
Daar gingen we binnenkort allemaal bij elkaar komen toch? MissB incl?quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb een hele mooie kelder bij het cafe
Geen Scary Movie meer kijken voor het slapengaanquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja lach maar, ondertussen werd en in mij weer gehakt en gesneden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |