Andersomquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:52 schreef Stefan het volgende:
[..]
Helemaal van Rotterdam naar Amsterdam.
Jawel want het is elke dag hetzelfde....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
EversAltijd leuk om naar te luisteren
![]()
Dat programma verveeld nooit he
Nee hoor. Donderdag heb je broodje henkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:03 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Jawel want het is elke dag hetzelfde....
vrijdag altijd.... daar ga je al. Lekker voorspelbaarquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:16 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee hoor. Donderdag heb je broodje henkvrijdag altijd iemand die komt optreden en Peter Heerschop
Geen dag is hetzelfde!
Volgieten met drank zodat hij vergeet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:04 schreef Stefan het volgende:
Waar baseren ze die 12 euro per kind op? Wat kan je met 12 euro om een kind te redden?
Materiaal voor de projecten die ze doen. Die 12 euro hebben ze berekend obv het gemiddelde dat ze kwijt zijn voor een kindquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:04 schreef Stefan het volgende:
Waar baseren ze die 12 euro per kind op? Wat kan je met 12 euro om een kind te redden?
Haten is een groot woord, ik vond het eerder een beetje sneu dat het plein zo leeg was hier en in Emmen ondanks de inzet.quote:
Bewijs?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:35 schreef Cee het volgende:
bij SR was er ook amper volk buiten het huis tijdens de eerste editie.
Het is ook buiten de schoolvakanties om hea. Wel tof al die stunts.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:53 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Haten is een groot woord, ik vond het eerder een beetje sneu dat het plein zo leeg was hier en in Emmen ondanks de inzet.
Heb ik niet. Moet dat? Ik bedoel meer, vergeleken met de meutes die nu opdagen, ook 's nachts, en tijdens het slot.quote:
Denken dat dit zo groot wordt als SR.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb ik niet. Moet dat? Ik bedoel meer, vergeleken met de meutes die nu opdagen, ook 's nachts, en tijdens het slot.
Dat doe ik niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:55 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Denken dat dit zo groot wordt als SR.
Omdat het ook de eerste editie is van een nieuw initiatief. Eentje die kan uitgroeien tot een succes dat SR nu is. Kan.quote:
Ah dus toch...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Omdat het ook de eerste editie is van een nieuw initiatief. Eentje die kan uitgroeien tot een succes dat SR nu is. Kan.
relaxed dat het 2 dagen later nog steeds niet gefixed is. Of ligt het aan mij?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:52 schreef byah het volgende:
Oh ik zie nu ook dat ze een live uitzending hebben op een of ander Ziggo kanaal, zorg dan in ieder geval voor een goede verbinding
quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:28 schreef Juicyhil het volgende:
Whehehe, net naar die 538 truck geweest. Was iets voor 7 uur, Paul de Leeuw was te gast en keek naar buiten. Zei hij: "Zijn hier ook 4 of 5 mensen samengeschoold. En een jongen die op mij lijkt (zwaaide hij naar mij). Ja, dat is mijn broer."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |