Balvenie is inderdaad ook van William Grant & Sons.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb nu deze gehaald:
[ afbeelding ]
Volgens mevrouw afkomstig van het terrein waar ze ook de Glenfiddich maken. Maar dan een kleiner fabriekje o.i.d. . Prijs was 32,95 dus viel ook erg mee.
http://www.whiskyglas.eu/c-880261/bestellen/quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:02 schreef gianni61 het volgende:
weet iemand een winkel(keten) waar ik mooie whiskey glazen kan kopen?
de lokale slijter verkoopt geen glazen.
ik zoek een nosing/tasting glas zoals het bekend glencairn glas.
ik heb er nu 1 die gratis bij een fles glenmorangie zat. maar met 1 glas kun je natuurlijk geen gasten ontvangen..
hehe, ik had net op de vorige pagina gepost dat ik die ook gekocht had, zoooooo lekkerquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:18 schreef jeoff het volgende:
In de aanbieding bij de Makro zag ik Connemara Peated single malt liggen.
Ik ben pas geleden nog in Connemara geweest in Ierland en dat is een adembenemend mooi gebied dus ik was erg benieuwd.
Het is een heel bijzondere whiskey! erg rokerig. Als ik mijn ogen sluit zie ik me al zitten in een pub in Ierland voor een open haard
Heej, die heb ik laatst aan mn vriend cadeau gedaan. Best lekker idd.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:09 schreef CrashO het volgende:
Vandaag deze jongen opgepikt![]()
[ afbeelding ]
Heerlijke whisky
Voor een beginnende malt drinker zijn de volgende flessen betaalbaar en een goede start:quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:43 schreef dralion13 het volgende:
Wat is een lekkere, niet al te dure (20-30 eu) whisk(e)y voor een beginnende drinker?
Een whisk(e)y met een niet al te erge turfsmaak.
Yep, die moet ik ook maar weer eens aanvullenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:09 schreef CrashO het volgende:
Vandaag deze jongen opgepikt![]()
[ afbeelding ]
Heerlijke whisky
dit is misschien iets voor jou: http://link.marktplaats.nl/451520568quote:Op zondag 29 mei 2011 18:07 schreef Swaffellaar het volgende:
Mooie glazen van een distillerij vind je vaak alleen i.c.m. een fles, maar heeft iemand enig idee waar je zulke glazen los kunt halen/bestellen?
Dat zijn wel fijne glazen overigens, heb er eentje kado gekregen en merk dat ik hem nu vaker gebruik dan de glencairn glazen of de tumblers.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit is misschien iets voor jou: http://link.marktplaats.nl/451520568
Klein kickje voor de liefhebbers van dat glasquote:Op zondag 29 mei 2011 20:18 schreef Karstman het volgende:
[..]
Dat zijn wel fijne glazen overigens, heb er eentje kado gekregen en merk dat ik hem nu vaker gebruik dan de glencairn glazen of de tumblers.
Ik heb 'm zojuist ook gehaaldquote:Op maandag 6 juni 2011 09:32 schreef CrashO het volgende:
[..]
Klein kickje voor de liefhebbers van dat glas![]()
De komende 2 weken bij de mitra in de aanbieding voor 6 euro per stuk. met een 5cl flesje Bowmore 12yo erbij. (hoewel de aanbieding niet zoooo geweldig is omdat hij normaal 1 euro meer kost..). edoch, het is goedkoper als die marktplaatslink omdat je daar verzendkosten hebt
hmm, eens zoeken of hier ergens een mitra in de buurt is..quote:Op maandag 6 juni 2011 09:32 schreef CrashO het volgende:
[..]
Klein kickje voor de liefhebbers van dat glas![]()
De komende 2 weken bij de mitra in de aanbieding voor 6 euro per stuk. met een 5cl flesje Bowmore 12yo erbij. (hoewel de aanbieding niet zoooo geweldig is omdat hij normaal 1 euro meer kost..). edoch, het is goedkoper als die marktplaatslink omdat je daar verzendkosten hebt
Zo, weer terug? Hoe was de vakantie, nog iets lekkers meegenomen?quote:
Vakantie van 2 weken Schotland incl. Whisky Festival op Islay per zeilschip was geweldig!!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:57 schreef Karstman het volgende:
[..]
Zo, weer terug? Hoe was de vakantie, nog iets lekkers meegenomen?
http://www.mitra.nl/winkels.phpquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, eens zoeken of hier ergens een mitra in de buurt is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |