abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94691716
Dennis P

Nederland / België
Misdaad / Komedie
90 minuten

geregisseerd door Pieter Kuijpers
met Edo Brunner, Nadja Hüpscher en Willeke van Ammelrooy

Dennis is een medewerker in een diamantfirma. Al die glinsterende steentjes in zijn omgeving brengen hem zodanig in de verleiding dat hij met vele miljoenen aan diamanten in een magnetrondoos de deur uitloopt. Deels om lekker te kunnen uitgeven, deels om zijn grote liefde, de prostituee Tiffany, definitief voor zich te winnen. Maar ja, gaat zij nou voor 'Dikke Dennis' om zijn persoonlijkheid of om zijn geld? En komt hij weg met de grootste diamantroof aller tijden?

gewoon een geinige film om te zien, film kijkt lekker weg en vermaakt van het begin tot het einde.
Heb er niet heel veel bijzonders over te zeggen, gewoon leuk om een keer te zien!
een 6.5
pi_94693023
quote:
Op zondag 27 maart 2011 14:56 schreef bascross het volgende:

[..]

Weet ik. Ging meer hierom:

[..]

Ze heeft wat opvoeding nodig.
:'). Ik heb 'm gedownload, ga hem van de week kijken.
pi_94694579
Rocknrolla

Een echte Guy Ritchie. Engelese gansters, gestolen geld, gestolen kunst mooie vrouwen en zo meer. Ok het is geen Snatch of Lock Stock maar als je daar van houdt moet je deze zeker gaaan zien. Klein rolletje van snoepje van de maand (ja het is nog maart) Gemma Arterton. Een dikke 7,5 krijgt hij van me.

Easy A

Coming of age, highschoolmovie geval. Niet heel hoogdravend maar in z'n soort toch wel erg leuk. Emma Stone is een tiener die een leugentje om bestwil laat ontsporen tot een reputatie maar dat blijkt niet helemaal lekker uit te pakken. Zou dat weer goedkomen en hoe dan, de spanning... Maar goed, op zich leuk gebracht als flashbacks en Emma Stone die tegen de kijker praat. Dat doet ze overigens erg goed en onderhoudend. En ze heeft een heel klein slisje wat maar af en toe naar boven komt, heel sexy O-) .

Ook hier een 7,5
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_94695719
laatste film die ik hem gezien was deze met Bruce *;

David Dunn is de enige overlevende van een treinramp.
Zijn opvallende ontsnapping aan de dood wordt opgemerkt door Elijah Price,
een fortuinlijke handelaar in stripafbeeldingen die lijdt aan een zeldzame botziekte.

Elijah heeft zo zijn eigen theorie over het voorval en confronteert David hiermee.
Er ontwikkelt zich een vreemdsoortige vriendschap tussen hen, maar bovenal neemt
het leven van David een zeer ingrijpende wending.

Ik heb me niet verveeld :P dus dan was het een goeie film in mijn wereld :+
pi_94695776
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:31 schreef Roces18 het volgende:
Zeer interessant concept @ Terpentin, is hij ook niet leuk om een keertje te zien? Want anders laat ik hem wel liggen.
Jij vindt het verbinden van je mond aan een anus een interessant concept?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_94696272

Celda 211
Spaanse film over een gevangenisbewaarder die op zijn eerste werkdag terecht komt in een opstand en zich moet voordoen als gevangene om te overleven.
Leuke film, zitten wat onwaarschijnlijkheden in maar er zit veel vaart in en het verhaal kent een paar interessante wendingen.
Krijgt een 7.7 op imdb, ik zou m ietsje lager geven.
  maandag 28 maart 2011 @ 00:01:40 #182
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_94697017
Un flic (1972, Fr, Jean-Pierre Melville)
Melville is de koning van de coole heist film, dat bewees hij al met het fantastische Le Cercle Rouge. Deze film haalt het niet daarbij. Maar is nog steeds een erg coole en vermakelijke heist film. Waarin huidige heistfilm alles met veel bombarie gepaard moet gaan, gaat in Melvilles film het er heel rustig doch professioneel aan toe. Zo neemt hij de tijd om te tonen hoe een overvaller zich rustig omkleed in de wc van een trein. Minpunt is dat de trein en helikopter bij die betreffende wel erg duidelijk miniatuurmodellen zijn. Om de cooheidsfactor van de film nog verder verhogen is er ook nog eens Alain Delon als politiedetective.
cijfer: 7.5

Charley Varrick (1973, VS, Don Siegel)
Aardig filmpje over een stel kleinschalige bankovervallers, die zonder het van te voren te weten een bank beroven waar stiekem geld van de maffia bewaard wordt met een coole Walter Matthau in de titelrol en Joe Don Baker als de maffiahuurling die achter hun aanzit.
cijfer: 6.5
pi_94699877
Easy A
Een stel mannen en vrouwen van midden twintig zit op de middelbare school, waar een ontmaagding van een van deze vrouwen het grootste verhaal ter wereld is. Zelfs de docenten gaan er zich mee bemoeien. De vrouw mag van de directeur geen vieze woorden meer zeggen, als ze dat wel doet wordt ze van school getrapt. WAT IS DIT. Ik krijg er hoofdpijn van. Alle karakters zijn wandelende clichés: de jolige vader, de strenge directeur, de toffe docent, het schattige broertje, de christelijke trut met bitcherige side-kick, en Emma Stone speelt het volwassen meisje dat zo bewust van zichzelf is. De dosis overacting krijg je er gratis bij. Waarom wordt dit gemaakt?! Waarom wordt dit gepikt!?
Graag op anoniem
  maandag 28 maart 2011 @ 08:30:40 #184
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_94702418
Er waren wat flauwe films op TV:

Superhero Movie
Van de makers van Scary Movie dus. Grappen en grollen tot je erbij neer valt; de serie Scary Movie en alles wat daarop lijkt is de serie films met de hoogste grapdichtheid. Echt te flauw. Heerlijk wegkijk-spul op de zaterdagavond.
Een 6

Date Movie
...maar het kan slechter en flauwer. Date Movie is daar een voorbeeld van. Waar Superhero Movie nog wel aardig was, is dit echt niets.
Eeen 4

En dan nog eentje op aanrader van hier:

Logorama
Kort animatie, genomineerd voor een Oscar. Grappig hoe ze de logo's allemaal verwerkt hebben, maar verder heel weinig bijzonders (haalt het niet bij 'The Lost Thing'). Geen verhaal, slap einde.
Een 5 voor de moeite
  maandag 28 maart 2011 @ 08:47:42 #185
286575 Roces18
Chef de party
pi_94702650
quote:
10s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:31 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Jij vindt het verbinden van je mond aan een anus een interessant concept?
Ken geen andere film die dat heeft in ieder geval. En verder lijkt het me gewoon een soort SAW.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_94702735
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 11:20 schreef rubje het volgende:
[ afbeelding ]

In Europa straks bekend onder de naam World Invasion: Battle Los Angeles

In de film volgen we Sergeant Michael Nantz (Aaron Eckhart) die na een stevige carrière op het punt staat uit het leger te stappen. Tijdens zijn laatste missie is namelijk iets ernstig fout gegaan, en hoewel velen speculeren over wat er precies gebeurd is, blijft Nantz erg mysterieus over de feiten. Dan wordt er plots alarm gegeven en zal Nantz nog een laatste maal een missie moeten leiden. Hij krijgt een peleton toegewezen die hij samen met de onervaren luitenant Martinez (Ramon Rodriguez) moet leiden. Zijn verleden blijft hem echter achtervolgen door alle rondgaande roddels over wat er allemaal gebeurd is tijdens Nantzs laatste missie.

De groep militairen wordt zonder al te veel informatie in een helikopter geduwd, waar ze erachter komen dat ze aangevallen worden door buitenaardse wezens. Aan hen de taak om overlevenden uit het centrum van Los Angeles in veiligheid te brengen voordat het buitenaardse leger de stad met de grond gelijk maakt. Al gauw wordt duidelijk dat de aliens door speciale technieken snel aan de winnende hand zijn. Sergeant Nantz zal dus alles uit de kast moeten halen om deze technieken uit te schakelen, het tij te keren en tegelijkertijd het vertrouwen van zijn peleton te winnen.

World Invasion: Battle Los Angeles wordt met een overvloed aan promotie, trailers en posters gepresenteerd. Maar helaas worden bij het zien van de film de hoge verwachtingen meteen de grond in geboord. :Y Na tien minuten in de film weet je al dat de film een flop is. Zelfs de trailer zit nog beter in elkaar. :')

Na de grote ontwikkelingen die we afgelopen jaren gezien hebben in visuele effecten, verwacht je in World Invasion: Battle Los Angeles met een budget van 100 miljoen dollar een hoge standaard. Toch vallen deze special effects gezien dit budget erg tegen. Aliens zien er uit als gewone robots en de UFOs zijn ronduit belachelijk uitziende schroothopen. Als je het vergelijkt met soortgelijke films uit de afgelopen paar jaar, dan is het onbegrijpelijk hoe regisseur Jonathan Liebesman hier tevreden over kon zijn.

Door de hele film zijn er diverse belachelijke en ongeloofwaardige gebeurtenissen te zien. Zo probeert Sergeant Nantz op een gegeven moment vast te stellen hoe je de aliens kunt doden, waarbij hij hulp krijgt van een dierenarts. Ook is Nantz erg scherp als hij meteen na het zien van een UFO zonder reden weet dat deze actief zoekt naar radiosignalen. Nadat hij zijn mannen de radios heeft uit laten zetten, zijn ze daadwerkelijk onzichtbaar voor deze high-tech buitenaardse schotels, waarna de wezens schijnbaar naïef in de val lopen. Niet alleen de special effects schieten dus tekort, ook het verhaal.

Behalve het hectische hoofdpijnverwekkende camerawerk, dat doet denken aan Cloverfield, is het in de hele film één grote chaos. In de inleiding worden ongeveer 10 man snel en oppervlakkig voorgesteld, en als de actie begint, zien we wat explosies en vage vuurgevechten zonder enig overzicht. Er vallen wat doden, maar eigenlijk heeft niemand een idee wie nou sterft en wie er blijft leven. Niet dat het wat zou uitmaken, want er is nooit diep op de personages ingegaan in de inleiding.

Eigenlijk is Battle Los Angeles een sentimentele legerfilm over hoe een oorlogsheld zo goed als in zijn eentje een ongelooflijk dom alienleger verslaat. :O World Invasion: Battle Los Angeles ziet er in de trailer spectaculair uit, maar de film is precies het tegenovergestelde. :Y Het is twee uur ergernis over de overmatig pathetische scènes en belachelijke acties en gebeurtenissen. }:|

Dan was ID4 met Will Smith en zelfs War of the Worlds met Tom Cruise beter. })

Ik nomineer deze film voor slechtse film die ik ooit heb gezien. Ik heb hem na 15 minuten uitgezet. Dat doe ik eigenlijk nooit, maar deze was gewoon te slecht.
Maar wat zou je ook anders verwachten van de productiemaatschappij die ons ook het pareltje Megalodon vs Crocosuarus bracht. Die film was ook erg slecht, maar dan nog wel slecht op een manier dat het grappig wordt.

trouwens het begin was wel een heel slechte immitatie van het begin van de actie in Independence Day
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_94703884
Ik dacht m ook t hebben gedownload idd, blijkt er nog een slap aftreksel van Asylum te zijn; ik heb m ook na een kwartier uit gezet :') Maar er zijn dus Battle: Los Angeles en Battle of Los Angeles. Die laatste is de slechte die ik perongeluk had opgezet

quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 08:54 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik nomineer deze film voor slechtse film die ik ooit heb gezien. Ik heb hem na 15 minuten uitgezet. Dat doe ik eigenlijk nooit, maar deze was gewoon te slecht.
Maar wat zou je ook anders verwachten van de productiemaatschappij die ons ook het pareltje Megalodon vs Crocosuarus bracht. Die film was ook erg slecht, maar dan nog wel slecht op een manier dat het grappig wordt.

trouwens het begin was wel een heel slechte immitatie van het begin van de actie in Independence Day
#winning
pi_94705559

Hereafter

Het verhaal gaat in een notendop over drie mensen - een arbeider, een Franse journalist en een schooljongen uit Londen - die allen op verschillende manieren worden herinnerd aan hun sterfelijkheid.

De film is redelijk onderhoudend zonder te verzanden in eindeloze dialogen waardoor de film geremd wordt en saai. :Y Veelal gaat het over emotie en de betrekkelijkheid van het leven op zich. :s)

7
/ 10
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  maandag 28 maart 2011 @ 11:06:37 #189
286575 Roces18
Chef de party
pi_94705956
quote:

[..]

Ik nomineer deze film voor slechtse film die ik ooit heb gezien. Ik heb hem na 15 minuten
Heb je deze niet gezien:
IMDB: in plaats van deze klikkerdeklik .

Die eerste is gewoon een rip-off die probeert mee te profiteren van de hype in ieder geval..
pi_94707532
The Fighter

Qua verhaal niet bijster origineel (bokser wil richting top), qua acteerwerk erg goed, vooral Christian Bale zet een erg goede rol neer als crackverslaafde broer van hoofdrolspeler Mark Wahlberg. Vond ook de moeder erg goed neergezet, en sowieso was die hele familie (7 zussen) bij vlagen erg grappig. Door alle goede acteerprestaties vergeet je dat het verhaal verder flinterdun is.

8/10
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_94709038
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 11:06 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Heb je deze niet gezien:
IMDB: in plaats van deze klikkerdeklik .

Die eerste is gewoon een rip-off die probeert mee te profiteren van de hype in ieder geval..
Oh dat is een beetje zoals die hit-cd's van vroeger, hitparade nummers maar dan uitgevoerd door volslagen onbekenden zodat zo'n cd maar 5 gulden kostte.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_94712236
quote:

[..]

Weet je heel erg zeker dat je niet Battle Of Los Angeles(link) hebt gezien en niet Battle: Los Angeles(link)? Dat had ik namelijk ook en het kostte mij een half uur om erachter te komen dat het een andere film was, voornamelijk omdat het ook over een invasie in Los Angeles ging. Hoe komen ze daar in godsnaam mee weg?
pi_94712380
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 14:00 schreef Haijo het volgende:

[..]

Weet je heel erg zeker dat je niet Battle Of Los Angeles(link) hebt gezien en niet Battle: Los Angeles(link)? Dat had ik namelijk ook en het kostte mij een half uur om erachter te komen dat het een andere film was, voornamelijk omdat het ook over een invasie in Los Angeles ging. Hoe komen ze daar in godsnaam mee weg?
Dat productiehuis leeft van dat soort films, er is een ''nepversie'' gemaakt van praktisch iedere grote titel.

http://www.imdb.com/company/co0042909/
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_94713080
Hot Tub Time Machine (2010)
Lekker kaasfilmpje. Meer valt er eigenlijk niet over te zeggen. Als je in de juiste mood bent issie lachen. En dat was ik.
8.0/10 (IMDB: 6.6/10)

The Business (2005)
Beetje Layer Cake O+ , beetje kaasfilm :7 , beetje gewoon lachen. :D
7.8/10 (IMDB: 6.5/10)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_94713601
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 14:04 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat productiehuis leeft van dat soort films, er is een ''nepversie'' gemaakt van praktisch iedere grote titel.

http://www.imdb.com/company/co0042909/
t heeft zelfs een fantopic :P The Asylum
pi_94715166
No strings attached, erg vermakelijke film
  maandag 28 maart 2011 @ 15:32:47 #197
286575 Roces18
Chef de party
pi_94716049
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:04 schreef Karstman het volgende:
Easy A
[ afbeelding ]
Coming of age, highschoolmovie geval. Niet heel hoogdravend maar in z'n soort toch wel erg leuk. Emma Stone is een tiener die een leugentje om bestwil laat ontsporen tot een reputatie maar dat blijkt niet helemaal lekker uit te pakken. Zou dat weer goedkomen en hoe dan, de spanning... Maar goed, op zich leuk gebracht als flashbacks en Emma Stone die tegen de kijker praat. Dat doet ze overigens erg goed en onderhoudend. En ze heeft een heel klein slisje wat maar af en toe naar boven komt, heel sexy O-) .

Ook hier een 7,5
Ook hier gekeken, en hij is best leuk om een keertje gezien te hebben. Wel een van de betere school-komedie-drama films. Verder is haar familie best grappig. 7
pi_94716690
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 14:00 schreef Haijo het volgende:

[..]

:@ , ik heb dus Battle Of Los Angeles(link) gezien. Bar en boos, en ik wil hem iedereen ten zeerste afraden. en niet de film die ik eigenlijk zou willen zien: Battle: Los Angeles. Ik zat blijkbaar te slapen :Z
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  maandag 28 maart 2011 @ 17:09:37 #199
286575 Roces18
Chef de party
pi_94720973

-Gasland-

Ruim 100 minuten durende documentaire over olie en andere gassen die de natuur verzieken en bij mensen het drinkwater. Bij vlagen zeer interessant zoals brandende olie uit de kraan! Maar af en toe mocht de snelheid er wel wat meer inzitten. Ik geef hem een 7
  maandag 28 maart 2011 @ 19:10:06 #200
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_94726343
Panic Room
Degelijke thriller die eenvoudig in opzet is. Moeder en dochter worden tijdens hun eerste nacht in hun nieuwe huis lastig gevallen door drie ongure inbrekers. Van Jodie Foster ben ik niet zo'n fan, nog vreemder vind ik dat haar decolleté meerdere malen opzichtig in beeld genomen wordt. Ook waren er een aantal ongeloofwaardigheden op te merken (de telefoniste bij 911 meldt als eerste 'please hold the line' tegen een paniekerige beller :? :')). Enfin, het keek wel lekker weg alsnog. Cijfer: 7

Bumazhnyy Soldat (Paper Soldier)
Bumazhnyy Soldat is een typisch Russische film met kille, maar sfeervolle shots en theatrale tragiek. Een dokter begeleidt in de jaren '60 de eerste kosmonauten waaronder Yuri Gagarin. Hij vreest dat velen tijdens het hele trainingstraject (inclusief de ruimtevlucht) niet overleven. Hier maakt hij samen met zijn echtgenote (Chulpan Khamatova) een heel issue van. Ondertussen speelt een driehoeksrelatie ook nog op in de film, anyway tis allemaal maar wat.

Verhaaltechnisch vond ik deze film maar erg matig door ondermeer een overdosis aan dialogen. Maar uiteindelijk vel ik toch nog een positief oordeel. De tijdsgeest van de Sovjetunie uit die tijd komt wel goed over, het overtuigde me wel :Y. Tot slot heeft regisseur Aleksei German mooie scenes geschoten, geheel in de traditie van de Russische stijl. Cijfer: 6

The Fast and the Furious
In het kader van domme films kijken, is dit er eentje ja hoor ja. Ik kan er weinig woorden aanmaken, behalve dat het een hoog :')-gehalte heeft en ondanks alles nog redelijk te verteren is. De actie is nog best oke, alleen die Vin Diesel en zijn kameraden zijn een stel droeftoeters. Cijfer: 5,5
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')