quote:Op zondag 27 maart 2011 14:56 schreef bascross het volgende:
[..]
Weet ik. Ging meer hierom:
[..]
Ze heeft wat opvoeding nodig.
Jij vindt het verbinden van je mond aan een anus een interessant concept?quote:Op zondag 27 maart 2011 18:31 schreef Roces18 het volgende:
Zeer interessant concept @ Terpentin, is hij ook niet leuk om een keertje te zien? Want anders laat ik hem wel liggen.
Ken geen andere film die dat heeft in ieder geval. En verder lijkt het me gewoon een soort SAW.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:31 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Jij vindt het verbinden van je mond aan een anus een interessant concept?
Ik nomineer deze film voor slechtse film die ik ooit heb gezien. Ik heb hem na 15 minuten uitgezet. Dat doe ik eigenlijk nooit, maar deze was gewoon te slecht.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:20 schreef rubje het volgende:
[ afbeelding ]
In Europa straks bekend onder de naam World Invasion: Battle Los Angeles
In de film volgen we Sergeant Michael Nantz (Aaron Eckhart) die na een stevige carrière op het punt staat uit het leger te stappen. Tijdens zijn laatste missie is namelijk iets ernstig fout gegaan, en hoewel velen speculeren over wat er precies gebeurd is, blijft Nantz erg mysterieus over de feiten. Dan wordt er plots alarm gegeven en zal Nantz nog een laatste maal een missie moeten leiden. Hij krijgt een peleton toegewezen die hij samen met de onervaren luitenant Martinez (Ramon Rodriguez) moet leiden. Zijn verleden blijft hem echter achtervolgen door alle rondgaande roddels over wat er allemaal gebeurd is tijdens Nantzs laatste missie.
De groep militairen wordt zonder al te veel informatie in een helikopter geduwd, waar ze erachter komen dat ze aangevallen worden door buitenaardse wezens. Aan hen de taak om overlevenden uit het centrum van Los Angeles in veiligheid te brengen voordat het buitenaardse leger de stad met de grond gelijk maakt. Al gauw wordt duidelijk dat de aliens door speciale technieken snel aan de winnende hand zijn. Sergeant Nantz zal dus alles uit de kast moeten halen om deze technieken uit te schakelen, het tij te keren en tegelijkertijd het vertrouwen van zijn peleton te winnen.
World Invasion: Battle Los Angeles wordt met een overvloed aan promotie, trailers en posters gepresenteerd. Maar helaas worden bij het zien van de film de hoge verwachtingen meteen de grond in geboord.Na tien minuten in de film weet je al dat de film een flop is. Zelfs de trailer zit nog beter in elkaar.
![]()
Na de grote ontwikkelingen die we afgelopen jaren gezien hebben in visuele effecten, verwacht je in World Invasion: Battle Los Angeles met een budget van 100 miljoen dollar een hoge standaard. Toch vallen deze special effects gezien dit budget erg tegen. Aliens zien er uit als gewone robots en de UFOs zijn ronduit belachelijk uitziende schroothopen. Als je het vergelijkt met soortgelijke films uit de afgelopen paar jaar, dan is het onbegrijpelijk hoe regisseur Jonathan Liebesman hier tevreden over kon zijn.
Door de hele film zijn er diverse belachelijke en ongeloofwaardige gebeurtenissen te zien. Zo probeert Sergeant Nantz op een gegeven moment vast te stellen hoe je de aliens kunt doden, waarbij hij hulp krijgt van een dierenarts. Ook is Nantz erg scherp als hij meteen na het zien van een UFO zonder reden weet dat deze actief zoekt naar radiosignalen. Nadat hij zijn mannen de radios heeft uit laten zetten, zijn ze daadwerkelijk onzichtbaar voor deze high-tech buitenaardse schotels, waarna de wezens schijnbaar naïef in de val lopen. Niet alleen de special effects schieten dus tekort, ook het verhaal.
Behalve het hectische hoofdpijnverwekkende camerawerk, dat doet denken aan Cloverfield, is het in de hele film één grote chaos. In de inleiding worden ongeveer 10 man snel en oppervlakkig voorgesteld, en als de actie begint, zien we wat explosies en vage vuurgevechten zonder enig overzicht. Er vallen wat doden, maar eigenlijk heeft niemand een idee wie nou sterft en wie er blijft leven. Niet dat het wat zou uitmaken, want er is nooit diep op de personages ingegaan in de inleiding.
Eigenlijk is Battle Los Angeles een sentimentele legerfilm over hoe een oorlogsheld zo goed als in zijn eentje een ongelooflijk dom alienleger verslaat.World Invasion: Battle Los Angeles ziet er in de trailer spectaculair uit, maar de film is precies het tegenovergestelde.
Het is twee uur ergernis over de overmatig pathetische scènes en belachelijke acties en gebeurtenissen.
![]()
Dan was ID4 met Will Smith en zelfs War of the Worlds met Tom Cruise beter.![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 08:54 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik nomineer deze film voor slechtse film die ik ooit heb gezien. Ik heb hem na 15 minuten uitgezet. Dat doe ik eigenlijk nooit, maar deze was gewoon te slecht.
Maar wat zou je ook anders verwachten van de productiemaatschappij die ons ook het pareltje Megalodon vs Crocosuarus bracht. Die film was ook erg slecht, maar dan nog wel slecht op een manier dat het grappig wordt.
trouwens het begin was wel een heel slechte immitatie van het begin van de actie in Independence Day
Heb je deze niet gezien:quote:Op maandag 28 maart 2011 08:54 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik nomineer deze film voor slechtse film die ik ooit heb gezien. Ik heb hem na 15 minuten
Oh dat is een beetje zoals die hit-cd's van vroeger, hitparade nummers maar dan uitgevoerd door volslagen onbekenden zodat zo'n cd maar 5 gulden kostte.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:06 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Heb je deze niet gezien:
IMDB: in plaats van deze klikkerdeklik .
Die eerste is gewoon een rip-off die probeert mee te profiteren van de hype in ieder geval..
Weet je heel erg zeker dat je niet Battle Of Los Angeles(link) hebt gezien en niet Battle: Los Angeles(link)? Dat had ik namelijk ook en het kostte mij een half uur om erachter te komen dat het een andere film was, voornamelijk omdat het ook over een invasie in Los Angeles ging. Hoe komen ze daar in godsnaam mee weg?quote:Op maandag 28 maart 2011 08:54 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik nomineer deze film voor slechtse film die ik ooit heb gezien. Ik heb hem na 15 minuten uitgezet. Dat doe ik eigenlijk nooit, maar deze was gewoon te slecht.
Maar wat zou je ook anders verwachten van de productiemaatschappij die ons ook het pareltje Megalodon vs Crocosuarus bracht. Die film was ook erg slecht, maar dan nog wel slecht op een manier dat het grappig wordt.
trouwens het begin was wel een heel slechte immitatie van het begin van de actie in Independence Day
Dat productiehuis leeft van dat soort films, er is een ''nepversie'' gemaakt van praktisch iedere grote titel.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:00 schreef Haijo het volgende:
[..]
Weet je heel erg zeker dat je niet Battle Of Los Angeles(link) hebt gezien en niet Battle: Los Angeles(link)? Dat had ik namelijk ook en het kostte mij een half uur om erachter te komen dat het een andere film was, voornamelijk omdat het ook over een invasie in Los Angeles ging. Hoe komen ze daar in godsnaam mee weg?
t heeft zelfs een fantopicquote:Op maandag 28 maart 2011 14:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat productiehuis leeft van dat soort films, er is een ''nepversie'' gemaakt van praktisch iedere grote titel.
http://www.imdb.com/company/co0042909/
Ook hier gekeken, en hij is best leuk om een keertje gezien te hebben. Wel een van de betere school-komedie-drama films. Verder is haar familie best grappig. 7quote:Op zondag 27 maart 2011 23:04 schreef Karstman het volgende:
Easy A
[ afbeelding ]
Coming of age, highschoolmovie geval. Niet heel hoogdravend maar in z'n soort toch wel erg leuk. Emma Stone is een tiener die een leugentje om bestwil laat ontsporen tot een reputatie maar dat blijkt niet helemaal lekker uit te pakken. Zou dat weer goedkomen en hoe dan, de spanning... Maar goed, op zich leuk gebracht als flashbacks en Emma Stone die tegen de kijker praat. Dat doet ze overigens erg goed en onderhoudend. En ze heeft een heel klein slisje wat maar af en toe naar boven komt, heel sexy.
Ook hier een 7,5
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:00 schreef Haijo het volgende:
[..]
Weet je heel erg zeker dat je niet Battle Of Los Angeles(link) hebt gezien en niet Battle: Los Angeles(link)? Dat had ik namelijk ook en het kostte mij een half uur om erachter te komen dat het een andere film was, voornamelijk omdat het ook over een invasie in Los Angeles ging. Hoe komen ze daar in godsnaam mee weg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |