Zelfs dat zit er voldoende in voornamelijk in het begin van de film.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:37 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Sneu dit zeg. Moeilijk te begrijpen film, had je alleen maar pang pang verwacht?
Hahah sneu? Is mijn mening, dus die kan helaas niet sneu zijn. Er zitten best wel wat aardige dingen tussen zoals charlie dont surf en i love napalm in the morning maar voor de rest vind ik het nogal saai vooral het einde wtf? Misschien was het 30 jaar geleden een goede film, nu mag die lekker weg blijven ver weg van mijquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:37 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Sneu dit zeg. Moeilijk te begrijpen film, had je alleen maar pang pang verwacht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Cijfer: 7,5
Greed
Erich von Stroheim was een nogal ambitieuze filmmaker. Over het thema rijkdom en de rare fratsen die mensen uithalen in de jacht daarop, maakte hij oorspronkelijk een film van maar liefst 9,5 uur. Veel te lang vond de filmstudio en het mes moest er stevig ingezet worden. Dat gebeurde ook, getuige een bioscoopversie van bijna 2,5 uur en een gerestaureerde versie van bijna 4 uur, waarin ontbrekend filmmateriaal wordt opgevuld met diverse mooie stills, waar de camera overheen scheert. Ik had de laatste versie te pakken (blijkbaar), maar veel verveeld heb ik me niet.
Greed is een best boeiende film. Het thema hebzucht wordt uitgebreid behandeld en mede door af en toe een staaltje overacting gaat het er heftig aan toe. Het verhaal is best aardig, alleen in het midden vervalt het wat te vaak in herhaling. Gelukkig eindigt de film tot slot met een paar prachtige en rake scenes in Death Valley, waardoor mijn eindoordeel een zeer ruime voldoende is. Cijfer: 7,5<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
zit er veel actie in animal kingdom of is het meer een praatfilm??quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:47 schreef El_Matador het volgende:
Animal Kingdom (2010)
Australische film, beetje drama, beetje actie, beetje goed verhaal. Originele film, die redelijk blijft boeien, maar af en toe moeilijk te volgen. Ik denk zeker een aanrader voor anderen, ik vond hem redelijk.
7.2/10 (IMDB: 7.5/10)
Rear Window (1954)
Een voor die tijd erg origineel idee, mooi verfilmd, mooie verschillen tussen toen en nu (met name t.a.v. vrouwen). Voor een ouwe film goed, maar toch niet helemaal 100% mijn ding.
7.5/10 (IMDB: 8.7/10)
Meer drama dan actie inderdaad. Dat vond ik er jammer aan. Maar zeker geen slechte film ofzo.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:31 schreef casper019 het volgende:
[..]
zit er veel actie in animal kingdom of is het meer een praatfilm??
Topreview!quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:37 schreef Butterfly91 het volgende:
Inglourious Basterds
In Nazi-occupied France during World War II, a group of Jewish-American soldiers known as "The Basterds" are chosen specifically to spread fear throughout the Third Reich by scalping and brutally killing Nazis.
Eindelijk gezien en wat een heerlijke film! Veel en lange dialogen die we van een Tarantino kennen. Ondanks de lengte verveelt hij geen moment en is het absurd en grappig tegelijkertijd. Met name Brad Pitt is erg over de top (maar niet irritant) en Christoph Waltz als Hans Landa is gewoonweg briljant.
IMDb: 8,4
Mijn cijfer: 8,5
Moet je Fast Times at Ridgemont High ook eens proberen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:47 schreef JDx het volgende:
Dazed & Confused
Had er nog nooit van gehoord, maar wat een leuke film zeg. Ik hou echt van die school films uit de 80/90er jaren zoals The Breakfast Club, Ferris Bueller, etc...
8,5.
Echt, is die film 12+? Dat wist ik niet....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:06 schreef AntiChrist het volgende:
Gezien Suckerpunch:
qua graphics, chicks, actie etc. zit het helemaal snor.. verdient de film een dikke voldoende zelfs.
maar qua verhaal is het allemaal toch beduidend minder.. daarnaast is het jammer dat ze er een film voor 12jr en ouder van hebben gemaakt...
geen bloed, geen gevloek (gecensureerd...)
nee ik weet het nog zo net niet met deze film een 7 en dat is alleen vanwege de chicks in skimpy outfits laten we hopen dat er een unrated versie bestaat.
Damn dat wist ik niet, bummer. Hoop dat de chicks dan veel goed maken want, ga er vanavond naartoe.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:06 schreef AntiChrist het volgende:
Gezien Suckerpunch:
qua graphics, chicks, actie etc. zit het helemaal snor.. verdient de film een dikke voldoende zelfs.
maar qua verhaal is het allemaal toch beduidend minder.. daarnaast is het jammer dat ze er een film voor 12jr en ouder van hebben gemaakt...
nee ik weet het nog zo net niet met deze film een 7 en dat is alleen vanwege de chicks in skimpy outfits laten we hopen dat er een unrated versie bestaat.
en niet te vergeten de nieuwe show Glory Daze, die zich afspeelt in 80-er jaren.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:29 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Moet je Fast Times at Ridgemont High ook eens proberen.
http://www.jaynl.com/2011(...)oll-in-sucker-punch/quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:06 schreef AntiChrist het volgende:
Gezien Suckerpunch:
Haha die volgde ik al vanaf het begin, ook meegepraat hier, jammer dat er geen seizoen 2 komt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:59 schreef Lienzz het volgende:
[..]
en niet te vergeten de nieuwe show Glory Daze, die zich afspeelt in 80-er jaren.
Tja die staat ook nog op mijn to-watch lijstje maar alleen nog maar cams enzoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:02 schreef Iemand91 het volgende:
Take me home tonight (2011) lijkt me ook wel gaaf, ook een beetje hetzelfde tijdperk:
Jammer dat die het niet zo goed doet...
Komt ie niet in Nederland dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:22 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Tja die staat ook nog op mijn to-watch lijstje maar alleen nog maar cams enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |