abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 maart 2011 @ 11:41:25 #76
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_94504485
Durf ik het te zeggen? Jawel .... ik ga straks naar Gooische Vrouwen! :@ Review volgt! ;)
Smell the flowers while you can....
  woensdag 23 maart 2011 @ 11:42:58 #77
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_94504536
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 01:12 schreef Iemand91 het volgende:
Nadat ik respect had gekregen voor Sean Penn voor Into the Wild wilde ik ook wel 'ns een film zien met hem als acteur.
Ik zou je aanraden eens naar Mystic River en Milk te kijken. :) Alhoewel The Interpreter ook inderdaad zeker niet slecht is. Sean Penn: O+
pi_94504894
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 11:41 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Durf ik het te zeggen? Jawel .... ik ga straks naar Gooische Vrouwen! :@ Review volgt! ;)
Jij kent ook geen schaamte hè ;)
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  woensdag 23 maart 2011 @ 12:11:06 #79
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_94505613
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 11:52 schreef Karstman het volgende:

[..]

Amper. :P
pi_94506069
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 11:52 schreef Karstman het volgende:

[..]

Het is een zij, dus dat mag :P
Children of the night. What music they make.
pi_94510600
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 11:42 schreef Miss-MacPhisto het volgende:

[..]

Ik zou je aanraden eens naar Mystic River en Milk te kijken. :) Alhoewel The Interpreter ook inderdaad zeker niet slecht is. Sean Penn: O+
Mystic River heb ik nog nooit van gehoord. Milk wil ik inderdaad ook nog wel 'ns kijken. :)
pi_94515899
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 12:24 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Het is een zij, dus dat mag :P
Daar heb je een punt. Daarbij heb ik begrepen dat je sloten witte wijn moet drinken bij die film dus dat is eigenlijk ook een excuus.
Whiskyplankje
  woensdag 23 maart 2011 @ 21:31:11 #83
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_94529751
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 14:25 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Mystic River heb ik nog nooit van gehoord.
Ga je schamen! o|O Nee serieus, is een hele goede film, geregisseerd door Clint Eastwood. Echt een aanrader wat mij betreft. :)
  woensdag 23 maart 2011 @ 21:33:48 #84
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_94529939
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 16:39 schreef Karstman het volgende:

[..]

Daarbij heb ik begrepen dat je sloten witte wijn moet drinken bij die film dus dat is eigenlijk ook een excuus.
En dat zeg je nu pas?! :P

Anyway, ben dus naar Gooische Vrouwen geweest. De zaal was voor bijna drie kwart vol en ik heb in het publiek (zat als een van de eersten binnen, achterin de zaal) serieus waar slechts twee mannen geteld. :D
Ik vond het een leuke film. Moet zeggen dat ik de serie niet door en door ken of zo, heb misschien in totaal vier afleveringen gezien (nee, echt ;)). De film is eigenlijk gewoon één lange aflevering van bijna twee uur, maar dan zonder commercial breaks. Als je de serie leuk vindt, vind je de film ook leuk. Verhaal heeft natuurlijk niets om het lijf (letterlijk soms :P), maar het wordt leuk gebracht, er zitten wat originele grappen in en de typetjes gaan niet vervelen, zelfs niet met de lengte van deze film in tegenstelling tot een aflevering van de serie. Ik geef hem een 7. :)
pi_94532038
Faster
Waarom ben ik hieraan begonnen. Vanaf shot één zie je al dat het een vrij grote kutfilm gaat worden. Uiteindelijk viel het wel een beetje mee. Ook jammer van die cgi kogelinslagen en bloed, zo'n dooddoener altijd. :P
5

Stargate
Ochja, best een leuke sci-fi film nog. Verhaal is vrij kut enzo, maar er zaten wel toffe scenes in, vooral die met de grote mensenmassa's, zag er wel epic uit (en het leken geen special effects). 6.5
pi_94532361
Mou Gaan dou 2

Hongkong
Actie / Misdaad
119 minuten

geregisseerd door Wai-keung Lau en Alan Mak
met Edison Chen, Shawn Yue en Anthony Wong Chau-Sang

Prequel van Infernal Affairs. Wanneer agent Chen Wing Yan undercover gaat bij de Triads en Triad Lau Kin Ming, in opdracht van zijn baas Sam, bij de politie gaat, krijgen ze op een gegeven moment dezelfde vijand. De baas van een andere bende.

goeie film, maar wel ingewikkeld verhaal om te volgen. Het duurt even voordat je het verhaal begint te snappen. Daarom vond ik deel 1 toch beter, die was makkelijker te snappen en daardoor ook spannender.
Mooie muziek bij de film trouwens.
Je hoeft deel 1 niet gezien te hebben om dit deel te kijken trouwens
ik geef dit deel een 6.5
pi_94533880

Ik had FSM al eens opgezet, maar toen vrij snel uitgezet omdat ik niet zoveel zin had in de piemelhumor, waar het eerste halfuur van de film het van moet hebben. Vandaag viel de film beter in de smaak. De vier hoofdpersonen zijn alle vier zowaar leuk, en er zitten redelijk goede quotes in de film. Ik heb wel het idee dat Jason Segel zijn personage erg op zijn karakter uit HIMYM heeft geschreven, maar dat is niet erg. Alleen het ontzettend slechte gebruik van de green screen stoorde. Al met al best vermakelijk.

IMDB: 7.2
Ik: 7
pi_94534753
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]

Ik had FSM al eens opgezet, maar toen vrij snel uitgezet omdat ik niet zoveel zin had in de piemelhumor, waar het eerste halfuur van de film het van moet hebben. Vandaag viel de film beter in de smaak. De vier hoofdpersonen zijn alle vier zowaar leuk, en er zitten redelijk goede quotes in de film. Ik heb wel het idee dat Jason Segel zijn personage erg op zijn karakter uit HIMYM heeft geschreven, maar dat is niet erg. Alleen het ontzettend slechte gebruik van de green screen stoorde. Al met al best vermakelijk.

IMDB: 7.2
Ik: 7
Ook gezien. Weet niet wat ik er van moet denken. Het is niet serieus, het is niet echt grappig en van een diep verhaal...
...ach daar begin ik niet eens aan.
Ik bleef alleen kijken vanwege de setting (en omdat ik niets betersleukers te doen had :') )

Een 6.5 o.i.d. voor mij.
  donderdag 24 maart 2011 @ 08:59:27 #89
286575 Roces18
Chef de party
pi_94543764
Die tweede film met "Aldous Snow" is veel vetter. Getting him to Greek.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  donderdag 24 maart 2011 @ 10:05:06 #90
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_94545357
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 08:59 schreef Roces18 het volgende:
Die tweede film met "Aldous Snow" is veel vetter. Getting him to Greek.
get him to the greek toch? :P inderdaad een leuke film ;)
pi_94545548
Ik vond FSM echt een hilarische film. Lekker flauw, een tikkie absurd en een lief verhaaltje. Als het gaat om romkoms een van mijn favorieten.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_94545763
get him to the greek idd. die aldous is daar echt geniaal _O-
pi_94547224
Tussen al het filmgeweld van gisteravond (klassiekers als Poseidon, FSM en vooral het Nederlandse Alibi) toch maar gekeken naar There Will be Blood die op de belg werd uitgezonden.

There will be Blood is een film over de opkomst (en uiteraard ondergang, want zo gaat dat) van een oliemagnaat aan het begin van de vorige eeuw. Meteen in het begin worden we meegenomen in de zoektocht van deze harde werker naar eerst goud/zilver en later olie. En hoewel er in de eerste 10 minuten ofzo geen woord wordt gezegd krijg je een heel goed gevoel voor wat voor karakter hij is en hoe zwaar het werk in die periode moet zijn geweest. Daniel Day Lewis speelt sterk, is overtuigend als charimatische maar winstbeluste, over lijken gaande olieboer. Verder is het gewoon een goed verhaal ondersteund door mooie beelden, Je voelt bijna het klimaat de hitte en ruikt het zweet bijna. Wel vond ik de muziek bij vlagen zeer irritant en ligt het tempo van de film niet heel erg hoog.

Een dikke 8 is het zeker waard
Whiskyplankje
  donderdag 24 maart 2011 @ 13:40:51 #94
286575 Roces18
Chef de party
pi_94552993
Apocalypse Now

Alsjeblieft geef me drie uur van mijn leven terug. Wat een achterlijke film. Dromerige kut film.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_94559112
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 13:40 schreef Roces18 het volgende:
Apocalypse Now

Alsjeblieft geef me drie uur van mijn leven terug. Wat een achterlijke film. Dromerige kut film.
Veel beter als Apocalypse Now komen ze niet :{w

Easy A

Verenigde Staten
Komedie / Romantiek
92 minuten

geregisseerd door Will Gluck
met Emma Stone, Amanda Bynes en Stanley Tucci

De middelbare scholiere Olive Penderghast (Emma Stone) ziet haar reputatie verwoest worden als er een valse roddel wordt verspreid dat ze losbandig is. Ze besluit uiteindelijk gebruik te maken van dit imago om het één en ander te veranderen op school.

Zeer aardige comedy binnen z'n genre. Goed geacteerd en geen moeite om je aandacht erbij te houden tot het einde van de film. Aanrader als is het maar omdat Emma Stone de hoofdrol speelt O+
pi_94559396
quote:
Apocalypse Now

apocalypse now O+ geniaal meesterwerk wat mij betreft.
pi_94559725
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:00 schreef planethugo het volgende:
Sanctum
[ afbeelding ]
Ik had een vermakelijke thriller/horror verwacht maar ik kreeg een saaie 100 minuten variant van 10 kleine negertjes die gaan duiken in grotten waar nog geen mens geweest is. één voor één sterven de duikers en de penarie stapelt zich op. Alleen wil het totaal niet spannend worden. Zonder uitzondering zie je de karakters liever verdwijnen dan overleven en erg veel variatie zit er ook niet in. Het kabbelt maar wat voort, ze gaan van de ene naar de andere grot die grotendeels hetzelfde uitzien. Dan komen er nog wat lachwekkende oneliners voorbij voordat de malaise compleet is: het einde is in de lijn van de rest vd film, slecht.

Kortom, een AFRADER 4.0
QFT
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_94559994

Dinner for Smucks
Flinter dunverhaaltje over gozer die promotie wil maken binnen het bedrijf waar hij werkt en uitgenodigd word voor het jaarlijkse sukkelfeestje wat de baas geeft. Net die dag rijdt hij ook een behoorlijke sukkel aan die hij vervolgens uitnodigt.
Hoewel ik de film wel kon raden, waren de scenes met de gasten, de muizen en hersen- en mind contol echt grappig. Geen meesterwerk, maar wel geslaagd.

IMDB een 6.0/10

ikzelf 7/10
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_94563910
Last Night

Goeie film over een jong getrouwd stel die een paar dagen uit elkaar zijn vanwege een zakenreis. Zij ontmoet een oude liefde en hij heeft een mooie vrouwelijke collega mee op zakenreis.

Hele film gaat eigenlijk over of ze de verleiding kunnen weerstaan.

8.
pi_94564029
quote:
Apocalypse Now

Sneu dit zeg. Moeilijk te begrijpen film, had je alleen maar pang pang verwacht?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')