Ik zou je aanraden eens naar Mystic River en Milk te kijken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:12 schreef Iemand91 het volgende:
Nadat ik respect had gekregen voor Sean Penn voor Into the Wild wilde ik ook wel 'ns een film zien met hem als acteur.
Jij kent ook geen schaamte hèquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:41 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Durf ik het te zeggen? Jawel .... ik ga straks naar Gooische Vrouwen!Review volgt!
Mystic River heb ik nog nooit van gehoord. Milk wil ik inderdaad ook nog wel 'ns kijken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:42 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ik zou je aanraden eens naar Mystic River en Milk te kijken.Alhoewel The Interpreter ook inderdaad zeker niet slecht is. Sean Penn:
Daar heb je een punt. Daarbij heb ik begrepen dat je sloten witte wijn moet drinken bij die film dus dat is eigenlijk ook een excuus.quote:
Ga je schamen!quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:25 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Mystic River heb ik nog nooit van gehoord.
En dat zeg je nu pas?!quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:39 schreef Karstman het volgende:
[..]
Daarbij heb ik begrepen dat je sloten witte wijn moet drinken bij die film dus dat is eigenlijk ook een excuus.
Ook gezien. Weet niet wat ik er van moet denken. Het is niet serieus, het is niet echt grappig en van een diep verhaal...quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had FSM al eens opgezet, maar toen vrij snel uitgezet omdat ik niet zoveel zin had in de piemelhumor, waar het eerste halfuur van de film het van moet hebben. Vandaag viel de film beter in de smaak. De vier hoofdpersonen zijn alle vier zowaar leuk, en er zitten redelijk goede quotes in de film. Ik heb wel het idee dat Jason Segel zijn personage erg op zijn karakter uit HIMYM heeft geschreven, maar dat is niet erg. Alleen het ontzettend slechte gebruik van de green screen stoorde. Al met al best vermakelijk.
IMDB: 7.2
Ik: 7
get him to the greek toch?quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:59 schreef Roces18 het volgende:
Die tweede film met "Aldous Snow" is veel vetter. Getting him to Greek.
Veel beter als Apocalypse Now komen ze nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:40 schreef Roces18 het volgende:
Apocalypse Now
Alsjeblieft geef me drie uur van mijn leven terug. Wat een achterlijke film. Dromerige kut film.
apocalypse nowquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:40 schreef Roces18 het volgende:
Apocalypse Now
Alsjeblieft geef me drie uur van mijn leven terug. Wat een achterlijke film. Dromerige kut film.
QFTquote:Op maandag 21 maart 2011 13:00 schreef planethugo het volgende:
Sanctum
[ afbeelding ]
Ik had een vermakelijke thriller/horror verwacht maar ik kreeg een saaie 100 minuten variant van 10 kleine negertjes die gaan duiken in grotten waar nog geen mens geweest is. één voor één sterven de duikers en de penarie stapelt zich op. Alleen wil het totaal niet spannend worden. Zonder uitzondering zie je de karakters liever verdwijnen dan overleven en erg veel variatie zit er ook niet in. Het kabbelt maar wat voort, ze gaan van de ene naar de andere grot die grotendeels hetzelfde uitzien. Dan komen er nog wat lachwekkende oneliners voorbij voordat de malaise compleet is: het einde is in de lijn van de rest vd film, slecht.
Kortom, een AFRADER 4.0
Sneu dit zeg. Moeilijk te begrijpen film, had je alleen maar pang pang verwacht?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:40 schreef Roces18 het volgende:
Apocalypse Now
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |