abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94341929
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 18:41 schreef Roces18 het volgende:
Gran Torino

Best vermakelijke Clint Eastwood film. Helaas is het een beetje traag en naar mijn mening heeft het meer potentie. Het einde is echt ijzersterk en daarom krijgt de film een 7. Goed gefilmd alleen weinig muziek eronder jammer want muziek maakt toch de sfeer altijd af.
Erg goed einde inderdaad. Eastwood kan de film gemakkelijk in zijn eentje dragen door zijn heerlijke, verbitterde rol die langzaam overgaat in een wat aangenamer persoon.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 19:37:10 #27
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_94343988
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 18:45 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Erg goed einde inderdaad. Eastwood kan de film gemakkelijk in zijn eentje dragen door zijn heerlijke, verbitterde rol die langzaam overgaat in een wat aangenamer persoon.
maar laten we eerlijk zijn, een film dragen is niet zo moeilijk, echt zwaar is zo'n dvdtje nou ook weer niet
En dat kan zomaar.....?
pi_94344333
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 19:37 schreef Lienzz het volgende:

[..]

maar laten we eerlijk zijn, een film dragen is niet zo moeilijk, echt zwaar is zo'n dvdtje nou ook weer niet
hilarisch
  zaterdag 19 maart 2011 @ 21:34:40 #29
286575 Roces18
Chef de party
pi_94349310
Ach vrouwenhumor hé zelfde als geen humor :P
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_94350077
*godver daan :P

[ Bericht 81% gewijzigd door JDx op 21-03-2011 10:28:15 ]
pi_94351019
Tirza

Nederland
Drama
100 minuten

geregisseerd door Rudolf van den Berg
met Gijs Scholten van Aschat, Sylvia Hoeks en Keitumetse Matlabo

Een paar dagen nadat Tirza en haar vriendje Choukri zijn vertrokken voor een reis door Namibië, heeft haar vader nog niets van hen gehoord. Hij vertrekt naar het Afrikaanse woestijnland om zijn dochter op te sporen en ontmoet daar Kaisa, die hem binnenvoert in haar wrede en bloederige wereld. Samen met haar ontdekt hij wat Tirza is overkomen; een lot dat huiveringwekkender is dan hij in zijn ergste nachtmerries heeft kunnen voorzien.

goeie film, zeker voor nederlandse begrippen. Film heeft me vanaf het begin tot het einde weten te boeien. En de eind twist zag ik niet aankomen. Wel had er van mij wel wat meer drama of actie in mogen zitten want dan had de film want nu voelde het afentoe meer als een ''roadtrip'' aan. Wel mooie camera shots trouwens.
Maar film is zeker de moeite waard gezien te hebben. een 7 (maar had dus meer ingezeten!)
  zaterdag 19 maart 2011 @ 22:21:41 #32
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_94351250
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 18:41 schreef Roces18 het volgende:
Gran Torino

Best vermakelijke Clint Eastwood film. Helaas is het een beetje traag en naar mijn mening heeft het meer potentie. Het einde is echt ijzersterk en daarom krijgt de film een 7. Goed gefilmd alleen weinig muziek eronder jammer want muziek maakt toch de sfeer altijd af.
Erg goede film ook. :)
Smell the flowers while you can....
  zaterdag 19 maart 2011 @ 22:23:39 #33
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_94351326
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 22:15 schreef casper019 het volgende:
goeie film, zeker voor nederlandse begrippen.
Waarom moet dat laatste er altijd bij gezegd worden?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 22:26:05 #34
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_94351435
quote:
5s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 22:23 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Waarom moet dat laatste er altijd bij gezegd worden?
Omdat er ontzettend veel slechte Nederlandse films zijn. :D

Then again, er zijn ook veel slechte Amerikaanse films. Maar dat is dan ook een groter (filmproducerend) land, dus bij ons telt het zwaarder. ;)
  zaterdag 19 maart 2011 @ 22:29:53 #35
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_94351625
Nederland maakt verhoudingsgewijs niet meer of minder slechte films dan eender welk ander land.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_94352267
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 22:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nederland maakt verhoudingsgewijs niet meer of minder slechte films dan eender welk ander land.
Dat klopt. Ook de VS maakt een hoop troep. (Vaak zien wij dat niet omdat het daar dus ook niet populair is)
Maar over het algemeen kan ik niet enthousiast raken van Nederlandse films (uitzonderingen uitgelaten). Op een of andere manier komt het vaak (ik zeg vaak, NIET altijd) op dezelfde dingen neer.
pi_94352438
Trolljegeren
A group of students investigates a series of mysterious bear killings, but learns that there are much more dangerous things going on. They start to follow a mysterious hunter, learning that he is actually a troll hunter.

Er is al veel gezegd over deze film in de vorige topics en ik ga mee met de positieve reacties. De opzet en stijl vond ik goed gedaan, het verhaal verliep lekker vlot, was redelijk spannend en soms ook grappig.
Hans, de trollenjager, vond ik echt briljant gespeeld trouwens.

IMDb: 7,3
Mijn cijfer: ook een 7,3

[ Bericht 0% gewijzigd door Butterfly91 op 19-03-2011 23:26:39 ]
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:14:21 #38
307739 BlaBlaBlatter
Fifa,Wat moet je er mee?
pi_94353936
KICKASS!

Net Kickass voor de 2de keer gezien,De film blijft sick!
Ik vind Nicholas Cage zoiezo geweldig,Vooral in films als Sorcerers Apprentice,Escape from Alcatraz en National Treasure.
Ik vond het plot ook heel goed,Humor Actie en Spanning.
Erg modern ook.
Geweldige Film,moet je gezien hebben
Wat vinden jullie?
Ik geef hem toch wel een 9 hoor,

[ Bericht 24% gewijzigd door BlaBlaBlatter op 19-03-2011 23:19:23 ]
De Opkomst van furher blatter
VO I
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:21:43 #39
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_94354319
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:14 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
KICKASS!
[ afbeelding ]

Net Kickass voor de 2de keer gezien,De film blijft sick!
Ik vind Nicholas Cage zoiezo geweldig,Vooral in films als Sorcerers Apprentice,Escape from Alcatraz en National Treasure.
Ik vond het plot ook heel goed,Humor Actie en Spanning.
Erg modern ook.
Geweldige Film,moet je gezien hebben
Wat vinden jullie?
Ik geef hem toch wel een 9 hoor,
Fantastische film, vandeweek nog gekeken. Gaf hem ook een 9 (in zijn genre dan).
  zondag 20 maart 2011 @ 09:10:51 #40
286575 Roces18
Chef de party
pi_94365916
meesterlijk inderdaad en hij is trouwens niet die gast die RJ BERGER speelt op MTV ?
  zondag 20 maart 2011 @ 11:01:40 #41
307739 BlaBlaBlatter
Fifa,Wat moet je er mee?
pi_94367517
Daar moest ik ook aan denken,
De Opkomst van furher blatter
VO I
pi_94369899
True Lies

Lang geleden dat ik deze film heb gezien, was weer leuk om terug te zien. Arnold S. is een spion en getrouwd, en zijn vrouw (Jamie-Lee C.) en dochter weten niks van zijn activiteiten. Als zij aanpapt met een tweedehands autoverkoper die doet alsof hij een spion is om zo met vrouwen naar bed te gaan, is voor Arnie de maat vol en ontdekt zijn vrouw dat haar man toch niet zo saai is als ze dacht.Samen binden ze de strijd aan met een terroristenorganisatie die de wereld bedreigt.
Children of the night. What music they make.
  zondag 20 maart 2011 @ 12:41:22 #43
286575 Roces18
Chef de party
pi_94370422
Three Kings

Een jonge, onervaren soldaat vindt enkele dagen na de beëindiging van de golfoorlog een Arabische kaart waarop geheime gouddepots staan afgebeeld. Hij ziet zijn kans schoon om tezamen met drie andere soldaten deze depots te bezoeken en het goud te stelen. Bij aankomst komen zij echter voor meer problemen te staan dan waarop zij gerekend hadden.

Heerlijke soundtrack o.a. de Beachboys, Rare earth en SNAP. Op sommige momenten is de veel erg komisch zoals in een limousine van Saddam rijden met de Beachboys op de achtergrond met een strak blauw lucht en een parelkleurige woestijn. Zo zou ik ook wel naar Irak willen :) De film is een echte combinatie van komedie, actie, drama en dergelijke maar het is niet allemaal even goed uitgewerkt. De film komt wat speels over waardoor je ook niet met hun meeleeft als er iets gebeurd. Als ze een wat serieuzere toon hadden aangeslagen met wat Buffalo Springfield eronder kreeg de film een 10 maar nu geef ik hem een 7
  zondag 20 maart 2011 @ 18:05:08 #44
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_94383703
39. El secreto de sus ojos (Juan José Campanella, 2009) :: 8.3

Plot:

"A retired legal counselor writes a novel hoping to find closure for one of his past unresolved homicide cases and for his unreciprocated love with his superior - both of which still haunt him decades later. "

Nr 174 van de IMDB top 250 film is El secreto de sus ojos, oftewel "The Secret in Their Eyes" is een Argentijnse meesterwerkje! Je kan het een thriller noemen, danwel een crime-drama. Geweldig acteerwerk van pure acteurs. Fantastische muziek daarbij, heerlijk melancholisch, wat een goede sfeer in de film zet. Ook het camerawerk is zeer goed gedaan. Het is een meeslepend verhaal dat geen moment verveeld.

Film heeft terecht zeer zeer veel prijzen gewonnen, waaronder een oscar in 2010 voor Best Foreign Language Film of the Year. Een aanrader om te kijken!!!
pi_94396595
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 15:59 schreef Roces18 het volgende:
The Day The Earth Stood Still ~~ Remake 2008

Ik vond het best prettig om naar te kijken hoewel het verhaal echt flinterdun is en er veel meer in had kunnen zitten. Ik heb de eerste versie nooit gekeken, wat ik ook nooit van plan ben, maar dit is nou niet echt boeiend te noemen. Waarom eindigen al deze films in een happy ending wat is hier nou leuk aan. Ook zit je met veel vragen omdat de film maar anderhalf uur duurt en dit makkelijk 3 uur had kunnen zijn. In mijn ogen hebben ze deze remake alleen gemaakt om snel even wat geld te verdienen... helaas..

6-
Dit is echt de slechtste film die ik ooit in de bios zag. Een 3. Wat een drama. En die Obamapropaganda... ongelooflijk.

Zelf gezien (sinds lange tijd weer es een film, teveel werk :( ):

Carandiru (2003)
Drama met wat grappige stukjes over een gevangenis in Sao Pailo die gerund wordt door de gevangenen zelf. De film duurt wel erg lang, maar mooie beelden en heftige dingen in beeld gebracht. Erg realistisch en volgens mij gebaseerd op een waargebeurd verhaal.
8.0/10 (IMDB: 7.5/10)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_94396677
9

Verenigde Staten
Animatie / Avontuur
79 minuten

geregisseerd door Shane Acker
met de stemmen van Elijah Wood, John C. Reilly en Jennifer Connelly

Wanneer de lappenpop 9 (Elijah Wood) voor het eerst tot leven komt, ziet hij dat hij zich in een post-apocalyptische wereld bevindt. Al het menselijk leven is verdwenen, maar bij toeval vindt hij een kleine gemeenschap met soortgenoten die zich verstoppen voor de vreselijke machines die op aarde rondzwerven. Deze machines proberen alles en iedereen uit te roeien, omdat zij de volledige controle en macht over de wereld willen hebben. 9 weet - ondanks dat hij het groentje uit de groep is - zijn soortgenoten te overtuigen dat verstoppen geen oplossing is. Ze moeten terugslaan als ze willen overleven. Wat ze snel zullen leren is dat de toekomst van hun beschaving van henzelf afhangt...

best goeie animatie film, film is wel erg mooi gemaakt. Het verhaal alleen steld niet heel erg veel voor, en soms is de actie zo dicht op elkaar dat het moeilijk te volgen is... Het had best wat langer mogen duren de film.
maar alsnog zeker de moeite waard een keer te zien
een 6.5
pi_94409478
The Lincoln Lawyer

Over een vlotte advocaat (Matthew McConaughey) die nogal louche figuren verdedigt vanuit zijn Lincoln towncar. Raakt betrokken bij een zaak waarbij een jongeman (Ryan Philippe) beschuldigt wordt van mishandeling en verkrachting van een prostituee, en uiteraard blijkt alles niet zo te zijn zoals het er in eerste instantie naar uitzag.

Vanaf het begin onderhoudend, spannend, en gewoon erg goed uitgewerkt.

8/10

[ Bericht 4% gewijzigd door PBateman1978 op 21-03-2011 13:14:38 ]
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_94415925
Sanctum

Ik had een vermakelijke thriller/horror verwacht maar ik kreeg een saaie 100 minuten variant van 10 kleine negertjes die gaan duiken in grotten waar nog geen mens geweest is. één voor één sterven de duikers en de penarie stapelt zich op. Alleen wil het totaal niet spannend worden. Zonder uitzondering zie je de karakters liever verdwijnen dan overleven en erg veel variatie zit er ook niet in. Het kabbelt maar wat voort, ze gaan van de ene naar de andere grot die grotendeels hetzelfde uitzien. Dan komen er nog wat lachwekkende oneliners voorbij voordat de malaise compleet is: het einde is in de lijn van de rest vd film, slecht.

Kortom, een AFRADER 4.0
  maandag 21 maart 2011 @ 13:04:52 #49
286575 Roces18
Chef de party
pi_94416047
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 09:10 schreef PBateman1978 het volgende:
The Lincoln Lawyer

pas aub je afbeelding aan want hij is echt te groot
pi_94416384
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:04 schreef Roces18 het volgende:

[..]

pas aub je afbeelding aan want hij is echt te groot
done.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')