Erger dan de Fyra kàn dus welquote:Op zondag 20 maart 2011 00:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godver da's nie mals![]()
Dat is dus echt wel iets om rekening mee te gaan houden dan.
Waarom zo laat weg? Neem 1 ICE eerder en pak een simpel hotelletje in Basel.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Vrijdag 18:59 Utrecht Centraal V
22:30 x 2:22 Frankfurt Hbf (okee dit is niet het toppunt van handigheid)
za Basel SBB 5:47 x 6:28
Milano C 10:38 x 11:15
Napoli C 16:10 x 17:50
Milano C 22:45 x 23:38
zo
Paris Bercy 9:30 x Paris Nord 10:25
Rotterdam C 13:01 x 13:05 (ja is te halen, ook met 3 liter bier in je nek, net nog gedaan)
13:43 Utrecht C
Wat is daar mis mee?
Napoli is een eitje, ik zeg het je.
was alleen maar even en proof of concept hequote:Op zondag 20 maart 2011 11:05 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Waarom zo laat weg? Neem 1 ICE eerder en pak een simpel hotelletje in Basel.
quote:Informatie
Je bent tot donderdag 31 maart 2011, 01:00 van dit forum verbannen.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met de beheerder.
De reden waarom je verbannen bent: Je weet zelf waarom. Het doorplaatsen van berichten naar andere sites is een inbreuk op auteursrecht. Het bekend maken van gebruikersnamen (msn/twitter/enz) zonder toestemming te vragen, waarderen we ook niet.
Deze ban is van toepassing op jouw gebruikersnaam.
Dat is niet waar inderdaad. Auteursrecht geldt niet voor nieuwsberichten.quote:
Wel voor forumberichten?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is niet waar inderdaad. Auteursrecht geldt niet voor nieuwsberichten.
Daarvoor helemaal niet. Wou je iedereen die een quote-knop aanklikt gaan vervolgen?quote:
Was ik advocaat en was er iemand zo gek om mij daarvoor te betalen: ja.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daarvoor helemaal niet. Wou je iedereen die een quote-knop aanklikt gaan vervolgen?
Net of het wat boeitquote:Op zondag 20 maart 2011 20:56 schreef Ascendancy het volgende:
Zouden ze ook zinsconstructies kopiëren als plagiaat beschouwen?
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Laten we het weer over treinen gaan hebben
Met een tussenstop van bijna een week in Rome had ik dat destijdsquote:
Ja sorry dat ik zn naam vroeg, maar euh, niet dat je veel mist op OHIH hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 20:13 schreef greavy het volgende:
Ik ga naar OHIH omdat mijn ban weg zou moeten zijn:
[..]
Heb genoten inderdaad.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:47 schreef James1988 het volgende:
Mooie foto's, het was vandaag ook prachtig weer.
Psst, ik zie sluitseintjes!![]()
Ja, ik denk steeds "Lantaarnpaal er net niet op", zie ik de foto op de laptop terug, staat ie er welquote:Op zondag 20 maart 2011 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
WEER die lantarenpaalHoe is het mogelijk?
![]()
Parallax is a bitch.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:49 schreef greavy het volgende:
[..]
Ja, ik denk steeds "Lantaarnpaal er net niet op", zie ik de foto op de laptop terug, staat ie er wel
Knip hem erafquote:Op zondag 20 maart 2011 21:49 schreef greavy het volgende:
[..]
Ja, ik denk steeds "Lantaarnpaal er net niet op", zie ik de foto op de laptop terug, staat ie er wel
Die is best tof!quote:Op zondag 20 maart 2011 21:55 schreef greavy het volgende:
Oja, gister waren wij op Zwolle Rangeer om onderdelen te plukken voor de Plan U 115. Heb eigenlijk bijna geen foto's kunnen maken, maar hier één:
[ afbeelding ]
Ja, het geëlektrificeerde spoor word door NSR vaak gebruikt om materieel tijdelijk te stallen voordat het naar het perron moet, of om naar een ander spoor te gaan.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:58 schreef Stefanovic83 het volgende:
Ik zie dat dat emplacementje in Dordrecht bij de brug ook nog steeds ligt weg te rotten.. Wordt dat ooit weleens gebruikt?
Toevallig de 869, die op 7 juni 2008 door het juk schoot op Dordrecht?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:02 schreef greavy het volgende:
[..]
Toen ik nog tegenover dat emplacement woonde heb ik daar ook eens een kraan gezien die een Plan V van de draaistellen tilde, en vervolgens op diepladers deden.
Fyra heeft de bagage rekken alla eurostar en normale bagage rekken boven de stoelenquote:Op zondag 20 maart 2011 21:32 schreef James1988 het volgende:
Grappig trouwens. Fyra:
- Geen wifi
- Geen barrijtuig
- Fietsvervoer niet mogelijk
- Bagagevervoer is onduidelijk (bagagerekken zoals in Thalys/TGV/ICE/Eurostar of geklooi zoals in Benelux)
Het is echt gewoon de budgetdienst onder de hogesnelheidstreinen. Als HSA 'm oranje maakt en "EasyHST" noemt kunnen ze zo de Thalys beconcurreren.
Het valt me mee dat er wel toiletten in zitten, en dat die niet zijn weggelaten omdat "de gemiddelde reistijd in de Fyra toch maar 25 minuten zal bedragen en zo lang kan een reiziger het wel ophouden."
Die DDM1's zijn die opengeschraapte?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:13 schreef greavy het volgende:
Deze foto kwam ik weer tegen op Flickr, een slooptransport van DDM-1 bakken en DDAR bakken naar de Watergraafsmeer, waarschijnlijk worden ze gelijk gesloopt door Beelen (die daar de Bs'n ook doet nu):
[ afbeelding ]
Ja.:quote:
Hé die brug herriner ik me nogquote:Op zondag 20 maart 2011 21:45 schreef greavy het volgende:
Vandaag even tijd over gehad, en dus van het mooie weer genoten!
[ afbeelding ]
ICM 4234+4074 als trein 1949 naar Venlo, te Brug over de Oude Maas (Dordrecht-Zwijndrecht)
[ afbeelding ]
ICM 4234+4074 als trein 1949 naar Venlo, te Brug over de Oude Maas (Dordrecht-Zwijndrecht)
[ afbeelding ]
NMBS 2801 als trein 9225 met +7 onderweg naar Amsterdam, te Brug over de Oude Maas (Dordrecht-Zwijndrecht)
[ afbeelding ]
NMBS 2802 als trein 9240 opweg naar Brussel, te Brug over de Oude Maas (Dordrecht-Zwijndrecht)
[ afbeelding ]
DDAR 7867 als trein 2251 opweg naar Dordrecht, te Brug over de Oude Maas (Dordrecht-Zwijndrecht)
En omdat ik een fout had gemaakt bij de omloopberekening was dit te Dordrecht ipv Brug over de Oude Maas... Maar kon nu wel met ICRm naar Rotterdam![]()
[ afbeelding ]
ICRm compositie in de 1949 te Dordrecht, met de BDs voorop
Eh, die DDM1's die ik bedoel zijn die na dat rangeerfoutje.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:21 schreef greavy het volgende:
[..]
Ja.:
DDM-1 Bv 26 472 (met brandschade Enkhuizen dd. 21-01-2006), DD-AR Bv 280 7208 (met brandschade IJsselbrug Zwolle op 13-03-2006) en Bvk 270 7040 (met botsschade contra PlanV 419 te Leidschendam dd. 10-01-2009).
Oja, die staan nog op de Zaanstraat. Worden waarschijnlijk ook ter sloop aangeboden bij Beelen. Maar daarover is nog geen bevestiging gegeven.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:24 schreef Duvel het volgende:
[..]
Eh, die DDM1's die ik bedoel zijn die na dat rangeerfoutje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |