Ow ja, jij was ook een weekendje weg.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar wellicht dat het door komend weekend weer een boost krijgt
Ik drink vanuit Belgie wel een neut op jullie
Ik nam het voor feit aan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het grapje hier gaat werken
Ik ook, hing al aan de lijn met Albert.quote:
P.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:08 schreef Pisces29 het volgende:
J.Ik las over je pakje, wat goed dat hij dan toch is gekomen
![]()
dan waren ze afgelopen zaterdag verdomd goed aan het acterenquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het grapje hier gaat werken
Ik ken iets meer achtergrond, en het is waar hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan waren ze afgelopen zaterdag verdomd goed aan het acteren
Kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:09 schreef JJH het volgende:
[..]
P.
Bizar hè.![]()
Ik was zo blij toen ik die doos met kerstpapier voor de deur zag staan.
Dat ligt geheel aan de NS.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop dat ik zaterdag wel op tijd in Zwolle afgeleverd word.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop dat ik zaterdag wel op tijd in Zwolle afgeleverd word.
Neuhquote:
Ging nergens over eergister. Scheidsrechter was een farce. Berkum schoot alles wel subliem binnen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ah, kiek es an.
Trouwens, jammer voor Excelsior trouwens,ik lees het net op WeblogZwolle.
Ik las alleen dit stukje. Geen woord over de scheidsrechter.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ging nergens over eergister. Scheidsrechter was een farce. Berkum schoot alles wel subliem binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |