Ow ja, jij was ook een weekendje weg.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar wellicht dat het door komend weekend weer een boost krijgt
Ik drink vanuit Belgie wel een neut op jullie
Ik nam het voor feit aan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het grapje hier gaat werken
Ik ook, hing al aan de lijn met Albert.quote:
P.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:08 schreef Pisces29 het volgende:
J.Ik las over je pakje, wat goed dat hij dan toch is gekomen
![]()
dan waren ze afgelopen zaterdag verdomd goed aan het acterenquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het grapje hier gaat werken
Ik ken iets meer achtergrond, en het is waar hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan waren ze afgelopen zaterdag verdomd goed aan het acteren
Kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:09 schreef JJH het volgende:
[..]
P.
Bizar hè.![]()
Ik was zo blij toen ik die doos met kerstpapier voor de deur zag staan.
Dat ligt geheel aan de NS.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop dat ik zaterdag wel op tijd in Zwolle afgeleverd word.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop dat ik zaterdag wel op tijd in Zwolle afgeleverd word.
Neuhquote:
Ging nergens over eergister. Scheidsrechter was een farce. Berkum schoot alles wel subliem binnen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ah, kiek es an.
Trouwens, jammer voor Excelsior trouwens,ik lees het net op WeblogZwolle.
Ik las alleen dit stukje. Geen woord over de scheidsrechter.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ging nergens over eergister. Scheidsrechter was een farce. Berkum schoot alles wel subliem binnen.
quote:
Trusten, en veel plezier aankomend weekend alvast.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]kerel
Ik ga ook nokken, wekker gaat over een kleine 4.5 uur weer
Ja, tips over beter zittende slipsquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:16 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil een keer met Pisc tapas eten en met een goed glas wijn mensen afkraken.
Wat een woord zegt. Langzaam kletsen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:21 schreef courgette het volgende:
Wat is precies het idee achter slowchat?
Ik wil nog niet slapen, of kan nog niet. Waarheid ligt ergens in het midden denk ik.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:22 schreef courgette het volgende:
Oke, gezellig. Ik kan niet slapen namelijk.
Ik ga zo ook afsluitenquote:
Waar ben je geweest dan? Of nog van de schoolvakantie?quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:28 schreef courgette het volgende:
Ik heb nog steeds een beetje een vakantie-jetlag denk ik.
Ik rijd taxi. Doordeweeks tot één, en vrijdag en zaterdag nacht, tot een uurtje of 5, 6 en soms later, als er wat aparts aan de hand is in de stad.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:30 schreef courgette het volgende:
Schoolvakantie. Net carnaval gehad en dan lig ik elke dag van 5uur tot 's middags in bed. En dat vroeg naar bed vroeg opstaan heeft mij nooit echt gelegen.
Wat voor werk doe je dan?
Ja, net een uurtje thuis. Standbydienstje. Dan rij ik alleen als er gebeld word. Telefoon kan nog gaan, maar dat verwacht ik niet.quote:
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, net een uurtje thuis. Standbydienstje. Dan rij ik alleen als er gebeld word. Telefoon kan nog gaan, maar dat verwacht ik niet.
Morgen nog een gewone dienst, en dan ga ik lekker een weekendje weg.
Westerbergen, Drenthe. Met een meute die ook gedeeltelijk hier zit. De rest zit in de TAL SC.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |