Ik zag een foto van haar met zo'n kristal in de hand, warme en innemende vrouw is ze he.. voelt heel goed.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:17 schreef Slaapmeisje het volgende:
Frappant dat je dat zeg Bastard. Ik ben de laatste helft van vorig jaar 4 x ziek geweest met een keelontsteking. Maar dan zo'n eentje waar je 40 graden koorts bij hebt. Dat was waarschijnlijk grote schoonmaak. Die heftige dingen in mijn omgeving horen gewoon bij dit moment, is niet erg, ik kan het aan.
En tja, die avond van 8 maart. Echt super. We zijn na de meditaties nog naar het Markermeer gereden om een steen of kristal te offeren in het water. Daarbij hadden sommigen sjamanendrums mee en anderen waren aan het chanten. Tijdens het offeren hing de maan heel laag boven het water. Na het ritueel was de maan weg. Echt bizar. Het was helaas berekoud op de dijk, maar ik zal het nooit vergeten.
Ja dat is deels zo, maar als zij daar met 5 man het interessant vinden wat op de tv is. En jij vind dat niet.. Moeten ze jou dus maar gehoorzamen..quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:48 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dit is dus het dilemma.
Zij mogen van mij tv kijken, maar ik wens geen tv te kijken. Als zij respect voor mij hadden, zouden ze op het moment dat ik op visite kom (nota bene op hun uitnodiging) de tv uit kunnen zetten. ik kom namelijk voor hen, niet voor Fred Emmer van het Journaal.
Als je geen aandacht geeft aan negativiteit betekend het niet dat het er niet is.quote:Als ik journaal ga kijken, geef ik aandacht aan negativiteit waardoor ik de negativiteit vergroot en dus verantwoordelijk ben voor meer negativiteit in de wereld.
Ik vermoed van niet, Japan had toch flink "voorschokken"quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:55 schreef Trippii het volgende:
Ook een zeer interessante ontwikkeling die zich afspeelt tussen 16 en 19 maart. Ben benieuwd hoe dit uit gaat pakken en benieuwd naar de timing hiervan.
Ben ook benieuwd of er iets in Amerika gaat gebeuren, kwa aardbevingen.
Kijk ik vergelijk het met een alcoholist.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:19 schreef YpS het volgende:
[..]
Ja dat is deels zo, maar als zij daar met 5 man het interessant vinden wat op de tv is. En jij vind dat niet.. Moeten ze jou dus maar gehoorzamen..
Klink mij meer alsof je je hoger en belangrijker voelt.. Geen wonder dat ze dat niet doen.. Aanpassen moet van 2 kanten komen he.. 5 vs 1 is altijd de zin van de 5 en niet van de 1.
[..]
Als je geen aandacht geeft aan negativiteit betekend het niet dat het er niet is.
Lekker narrow-minded..
Als ik jou geen aandacht geef betekend het niet dat je er niet bent.
Geef juist wel aandacht aan de negativiteit en probeer het om te zetten naar positiviteit.
Verder heb ik geen antwoorden gezien op mijn vragen als er een schaarste komt. (bijvoorbeeld voedsel)
Denk je nu echt dat een bakker gratis en voor niets al zijn 'resources' op bakt om iedereen brood te geven om vervolgens zelf niks meer te hebben.
Hij kan het brood ook ruilen voor iemand die zijn auto kan maken of ruilen tegen vlees van een slager.
Wat dus precies betekend: Heb je iets van waarde, heb je meer macht als iemand zonder hetgeen met waarde. Want je kunt eisen stellen voordat je het afgeeft.
Wat dus automatisch betekend dat als iemand het niet eens is met je eisen, ze het proberen te verkrijgen zonder aan je eisen te gaan voldoen.
Denk je nu werkelijk dat iemand vrijwillig uithongert omdat hij niet aan je eisen kan voldoen?
Ik denk echt serieus dat diegenen het juist gaat afpakken en met een beetje pech jou ook nog opeet als het moet. Als jij jezelf tenminste niet verdedigd en alleen maar hoopt en vertrouwd dat ie niet zomaar je brood afpakt.
Verder ontopic: Vandaag is dé dag van de éérste dag.. hoeft niks te gebeuren maar we moeten wel iets merken wat ons merkbaar beïnvloed als ik het goed begrijp?
Ik moet zeggen dat ik de zon opkomst vandaag erg vaag vond.. Heel de lucht/hemel werd geleidelijk aan lichter ipv alleen de plek waar de zon opkomt. Maar dit kan ook te maken hebben met de enorme laag hangende dikke pak wolken die we al 3 dagen achtereen in de ochtend hebben.
Ik vind mist niet leuk, maar het heeft wel iets mysterieus..
Dit onderschrijf ik voor mijzelf heel erg!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:34 schreef Susi het volgende:
Heel suf en misschien heeft het ook helemaal geen relatie met de mayacyclus, maar ik merk wel in mijzelf een verandering. Sowieso verstuikte ik (ik, die nooit wat heeft) mijn enkel een paar dagen eerder en op de een of andere manier ben ik vermoeider, maar wel stukken helderer. Ik kan dingen beter plaatsen ofzo, ik zorg ook anders voor mijzelf.
Ik ook.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dit onderschrijf ik voor mijzelf heel erg!
Was zelf pas naderhand op de hoogte van de voorschokken in Japan. Heeft iemand een site waarop je dat soort dingen kan volgen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vermoed van niet, Japan had toch flink "voorschokken"
Volgens mij wordt het hier een R&P topic over een tijdje.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:20 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Waaah, ik ben een vertrapt bloemetje.![]()
Sinds gisteravond te veel negativiteit geabsorbeerd en blijf ik er in hangen en trek meer negativiteit aan.![]()
Hoe kom ik hier nu weer uit.Dit is niet goed voor mezelf en ook niet voor anderen. Ik mis het eenheidsgevoel en begin te fitten op mensen hier op fok en dat wil ik eigenlijk helemaal niet.
![]()
Ik ben verzwakt geraakt door die Journaal-aanval van gisteren, maar moet ik dan al die vrienden gaan mijden? Er zullen wel weer nieuwe komen natuurlijk.![]()
Ik ben niet trots op mezelf, ik faal hard.![]()
HELP!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:20 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Sinds gisteravond te veel negativiteit geabsorbeerd en blijf ik er in hangen en trek meer negativiteit aan.![]()
Hoe kom ik hier nu weer uit.Dit is niet goed voor mezelf en ook niet voor anderen. Ik mis het eenheidsgevoel en begin te fitten op mensen hier op fok en dat wil ik eigenlijk helemaal niet.
![]()
Ik ben verzwakt geraakt door die Journaal-aanval van gisteren, maar moet ik dan al die vrienden gaan mijden? Er zullen wel weer nieuwe komen natuurlijk.![]()
HELP!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien moet je eens beginnen met lezen wat er voor je gepost wordt in dit topic.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:20 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
![]()
HELP!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zag ikquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:27 schreef truepositive het volgende:
Of dit lezen
9 Maart de eerste dag van de laatste maya cyclus #2 (is een post, niet de topic)
De Engelse tekst is te lastig, mijn Engels is niet toereikend, maar de andere post over destructie begrijp ik wel.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:27 schreef truepositive het volgende:
Of dit lezen
9 Maart de eerste dag van de laatste maya cyclus #2 (is een post, niet de topic)
Ik las weer ergens anders dat je gewoon je aandacht moet vestigen op iets positiefs. Je kan het negatieve toch ook gewoon aanschouwen zonder daar dan over te gaan nadenken? Even kijken wat al die termen zijn die je aanhaaltquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:46 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
De Engelse tekst is te lastig, mijn Engels is niet toereikend, maar de andere post over destructie begrijp ik wel.
Maar het is ook verwarrend want volgens quantummechanische (en dus Kosmische) Wetten mag ik geen aandacht geven aan negativiteit, omdat ik hierdoor de negativiteit vergroot. Probleem is dat ik nu deze draad combineer met Silva Mind, TM, Essence Trainings, Quantumfysica What the Bleep do we Know (1 & 2), Zeitgeist 3, The Secret en mijn lichtelijk paranoia inslag van vroeger door het lezen van Lambiekje draden in BNW.
Meestal is het goed te combineren, maar sommige dingen verwarren me.
Simpel Engels snap ik wel, ik kon Zeitgeist 3 ook in het Engels volgen. Maar textueel gecompliceerd Engels is wat moeilijk.Ik ben beter in Duits of Portugees dan Engels.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |