abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94252717
quote:
7s.gif Op donderdag 17 maart 2011 17:40 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Zo dacht ik ook. Mezelf gaan bewapenen, taikwando-lessen, ik had al een stuk grond ergens gekocht en dat beveiligde ik.

Alleen werd er telkens ingebroken.

En toen zag ik Zeitgeist 3. Een aantal maal, ook met matties van me. En ik dacht ineens:

w817 ... als ik zo'n afkeer heb van geweld, camera's, de ibahesj etc Waarom ben ik nu dan iets aan het doen, wat ik eigenlijk niet wens. En ineens dacht ik gewoon, ik probeer het gewoon. Ik ga vanuit wantrouwen, iets waar ik een afkeer van heb maar zelf wel toepaste op anderen, overstappen op vertrouwen.

En dan gebeuren wonderlijke zaken, zaken die je niet voor mogelijk houdt. Ik kreeg ineens zomaar van iemand 500 Kroon in mijn handen geduwd (20 euro), die persoon kende ik helemaal niet, was in een café. Ik heb heel veel meegemaakt, sommige dingen zijn gewoon wat persoonlijk om hier allemaal op te tekenen.
Ik ontdekte dat ik de oorzaak was van mijn eigen ellende. Ik wantrouwde anderen, maar verwachte wel vertrouwen van anderen. Ha, ik heb gefeest en gedanst toen ik letterlijk de kettingen, sloten en prikkeldraad verwijderde. Het was zo'n bevrijding. *O*

Elke dag leer ik bij. Elke dag. O+ Alles is magisch. :9

Wat heb je aan geld en bezit als je er als een Scrooge op zit, bang bent voor iedereen, nare dingen moet doen die tegen de Kosmos ingaan als sloten (brrrr...), kettingen, prikkeldraad, camera's en als je dan toch bestolen wordt nota bene je ergste vijand zou moeten bellen, de politie, de ibahesj. Hoever ben ik dan gedaald en gefaald. :{w

Breek de kettingen, breek de sloten, bevrijd je zelf van de angst en vertrouw elke dag weer. *;
Ja dit klinkt leuk, helemaal mee eens als de wereld zo zou werken..

Maar wat als jij nog 20 broden heb liggen en er komt een groepje mensen aan die op zoek zijn naar eten..

Ga je netjes je broden verdelen en zelf niks meer hebben?

Daarnaast, als ze honger hebben heb je groot kans dat ze het niet eens vragen.
Nu hebben we allemaal levensbehoefte genoeg, maar mensen zijn gewoon beesten als ze moeten overleven en écht honger hebben.
Ik denk als jij je niet krachtig opstelt dat ze jou en je broden opeten ;)

Het liefst ben ik ook zo als jij nu denkt, maar ik wil graag verder denken en heb de conclusie getrokken dat op dit moment het zo niet gaat werken. (er even vanuit gaan dat het einde van de Maya dagen nabij is en er dan een worst-case scenario zou zijn)
  donderdag 17 maart 2011 @ 19:59:38 #62
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_94253123
Vertrouwen
pi_94253169
quote:
7s.gif Op donderdag 17 maart 2011 19:59 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Vertrouwen
+ hoop. :)
Twiddel
  donderdag 17 maart 2011 @ 20:08:23 #64
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_94253657
quote:
7s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:00 schreef summer2bird het volgende:

[..]

+ hoop. :)
Je kan hoop ook zien als een gebrek aan vertrouwen. Volgens mij dan.

'ik hoop het' of 'ik vertrouw erop'. Wat schept meer zekerheid?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  † In Memoriam † donderdag 17 maart 2011 @ 20:18:21 #65
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_94254343
quote:
14s.gif Op donderdag 17 maart 2011 19:48 schreef jogy het volgende:

[..]

Wat mij betreft is het wel duidelijk dat er iets is wat het één en ander voort stuwt, zeker in de persoonlijke levens sfeer inderdaad, leuke en veel minder leuke dingen. De gang gaat lang niet meer gewoon de gang en de status quo wordt een stuk sneller en genadelozer kapot gemaakt als dit nodig is.
Ik kan mij hierbij aansluiten :Y

Op dinsdagavond 8 maart heb ik in een groep een meditatieavond gehad en tijdens deze meditatie zijn we de symbolische poort naar het eenheidsbewustzijn door gegaan. Voordat we de poort door gingen hebben we een denkbeeldige sluier afgedaan om onszelf te openen voor het nieuwe bewustzijn. Het was een supermooie avond en sindsdien lijkt er inderdaad iets "geopend" en voel ik mij anders dan voorheen. Er lijkt een soort open verbinding nu te zijn met mezelf en de kosmos en sinds die avond voel en zie ik de aarde en de hemel pulseren en zie ik minime lichtflitsjes in de lucht als ik 's avonds buiten ben. Echt bijzonder, ik voel me nu veel meer verbonden met alles en mijn spirituele ontwikkeling maakt dagelijks sprongen. Helaas gebeuren naast deze positieve dingen, simultaan ook heel veel dingen met dezelfde impact, maar dan aan de negatieve kant (ruzie, ziekte etc) in mijn omgeving met mensen in mijn familie. Alsof het leven ergens een evenwicht aan het zoeken is.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_94254465
Ik had staan:
16 maart
29 april
27 juli
16 augustus

Die 16 maart kan ik wel doorhalen nu toch?
  donderdag 17 maart 2011 @ 20:20:55 #67
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_94254521
quote:
7s.gif Op donderdag 17 maart 2011 19:59 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Vertrouwen
VerTROUWen & Verdraagzaamheid. ^O^
Hoeveel daarvan heb jij ten opzichte van je TV verslaafde vrienden ? ;)
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  donderdag 17 maart 2011 @ 20:25:23 #68
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_94254825
quote:
5s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:08 schreef jogy het volgende:
Je kan hoop ook zien als een gebrek aan vertrouwen. Volgens mij dan.

'ik hoop het' of 'ik vertrouw erop'. Wat schept meer zekerheid?
'vertrouwen' heeft meer zekerheid in zich dan 'hoop', maar hoop doet leven & vertrouwen wordt beschaamd, dus ach ... ik hoop er liever op dan er op te vertrouwen dat iets gebeurd ofzo :P
pi_94257199
quote:
Vertrouwen
Dan woon jij vast in een rijke buurt...
Als ik hier mijn deuren niet sluit en blijf een paar dagen weg kan ik in die dagen hopen en vertrouwen wat ik wil, maar dan tref ik toch echt een leeg huis aan..
  donderdag 17 maart 2011 @ 21:40:48 #70
8372 Bastard
Persona non grata
pi_94260688
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:18 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Ik kan mij hierbij aansluiten :Y

Op dinsdagavond 8 maart heb ik in een groep een meditatieavond gehad en tijdens deze meditatie zijn we de symbolische poort naar het eenheidsbewustzijn door gegaan. Voordat we de poort door gingen hebben we een denkbeeldige sluier afgedaan om onszelf te openen voor het nieuwe bewustzijn. Het was een supermooie avond en sindsdien lijkt er inderdaad iets "geopend" en voel ik mij anders dan voorheen. Er lijkt een soort open verbinding nu te zijn met mezelf en de kosmos en sinds die avond voel en zie ik de aarde en de hemel pulseren en zie ik minime lichtflitsjes in de lucht als ik 's avonds buiten ben. Echt bijzonder, ik voel me nu veel meer verbonden met alles en mijn spirituele ontwikkeling maakt dagelijks sprongen. Helaas gebeuren naast deze positieve dingen, simultaan ook heel veel dingen met dezelfde impact, maar dan aan de negatieve kant (ruzie, ziekte etc) in mijn omgeving met mensen in mijn familie. Alsof het leven ergens een evenwicht aan het zoeken is.
Ik had graag die avond willen bijwonen zeg O+
Enfin, misschien hoort de ziekte en de ruzie wel bij de schoonmaak, zou je dat zo kunnen inpassen? Persoonlijk voelde ik ook een paar maanden terug een groei opkomen, en juist dat je dan denkt dat je op het juiste spoor zit word je ziek... kreeg de ene bronchitus over het volgende virus heen komen, alle spiritualiteit werd er uitgezogen en was even helemaal niks meer.. en vanaf de dag dat ik me weer beter begin te voelen lijkt het alsof de groei nog sterker is als ervoor, alsof er meer bruggetjes gemaakt worden alsof meer mag komen of meer open staat en misschien is dat ziek zijn dan nodig geweest om veel negatieve dingen te kunnen verliezen.. niet alleen dat, ik verlies ook behoorlijk wat balast en voel me op het moment beter en frisser dan ik mij kan herrineren!
The truth was in here.
  donderdag 17 maart 2011 @ 21:48:56 #71
pi_94261328
quote:
14s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:20 schreef R0N1N het volgende:

[..]

VerTROUWen & Verdraagzaamheid. ^O^
Hoeveel daarvan heb jij ten opzichte van je TV verslaafde vrienden ? ;)
Dit is dus het dilemma.

Zij mogen van mij tv kijken, maar ik wens geen tv te kijken. Als zij respect voor mij hadden, zouden ze op het moment dat ik op visite kom (nota bene op hun uitnodiging) de tv uit kunnen zetten. ik kom namelijk voor hen, niet voor Fred Emmer van het Journaal.

Als ik journaal ga kijken, geef ik aandacht aan negativiteit waardoor ik de negativiteit vergroot en dus verantwoordelijk ben voor meer negativiteit in de wereld.

Misschien moet ik die Prozac-vrienden gewoon blijmoedig visualiseren. Goed, voor dergelijke dilemma's zou ik graag een klankbord hebben of een serieus subforum.

Ik ga niet samen met die vrienden van me zitten fappen op tsunami-beelden, dan zijn die vrienden misschien blij, maar per saldo vergroot ik de negativiteit, dus nee, dat ga ik niet doen.

Ik ben er dus niet uit, maar feedback en mee brainstormen in deze casus is altijd erg welkom.
  donderdag 17 maart 2011 @ 22:29:33 #72
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_94264720
quote:
7s.gif Op donderdag 17 maart 2011 21:48 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Dit is dus het dilemma.

Zij mogen van mij tv kijken, maar ik wens geen tv te kijken. Als zij respect voor mij hadden, zouden ze op het moment dat ik op visite kom (nota bene op hun uitnodiging) de tv uit kunnen zetten. ik kom namelijk voor hen, niet voor Fred Emmer van het Journaal.

Als ik journaal ga kijken, geef ik aandacht aan negativiteit waardoor ik de negativiteit vergroot en dus verantwoordelijk ben voor meer negativiteit in de wereld.

Misschien moet ik die Prozac-vrienden gewoon blijmoedig visualiseren. Goed, voor dergelijke dilemma's zou ik graag een klankbord hebben of een serieus subforum.

Ik ga niet samen met die vrienden van me zitten fappen op tsunami-beelden, dan zijn die vrienden misschien blij, maar per saldo vergroot ik de negativiteit, dus nee, dat ga ik niet doen.

Ik ben er dus niet uit, maar feedback en mee brainstormen in deze casus is altijd erg welkom.
Met dat vet gedrukte heb je helemaal gelijk. Het is niet alleen nu, voor jou, een dilemma, het is het probleem met de huidige 'status quo' in de wereld. Ik heb zelf 'vrienden' laten vallen om soortgelijke redenen.

Ik ben niet bekend met jouw specifieke situatie, dus is het erg lastig er iets over te zeggen.

Vrienden zin er niet alleen voor de leuke momenten. Het is door dik & dun. Wellicht zitten die mensen wel met allerlei problemen waardoor dit soort gedrag wordt veroorzaakt (?) Dan zou je ze ergens eerder moeten helpen dan de rug toe keren. In de praktijk valt dat alleen al snel vies tegen.

Het moet alleen wel van twee kanten komen. Tenminste, bij mij wel. Jou heb ik uitspraken zien maken als 'geven zonder terug te vragen/verwachten'. Daar valt dit eigenlijk ook een beetje onder.

Probleem is alleen dat er nog te veel mensen zijn die daar dan weer maar wat graag misbruik van maken.

Ik zou het in ieder geval aangeven bij die vrienden, hoe je er over denkt. Zeg gerust dat je alleen langs komt als de TV uit gaat & blijft, zodra ze je uitnodigen. Doen ze dat niet, dan ga je niet.

Nodigen ze je dan niet meer uit, waren het al nooit echte vrienden. imho.
  † In Memoriam † donderdag 17 maart 2011 @ 23:17:37 #73
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_94268394
Frappant dat je dat zeg Bastard. Ik ben de laatste helft van vorig jaar 4 x ziek geweest met een keelontsteking. Maar dan zo'n eentje waar je 40 graden koorts bij hebt. Dat was waarschijnlijk grote schoonmaak. Die heftige dingen in mijn omgeving horen gewoon bij dit moment, is niet erg, ik kan het aan.

En tja, die avond van 8 maart. Echt super. We zijn na de meditaties nog naar het Markermeer gereden om een steen of kristal te offeren in het water. Daarbij hadden sommigen sjamanendrums mee en anderen waren aan het chanten. Tijdens het offeren hing de maan heel laag boven het water. Na het ritueel was de maan weg. Echt bizar. Het was helaas berekoud op de dijk, maar ik zal het nooit vergeten.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_94273922
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 19:42 schreef R0N1N het volgende:

Bovendien meen ik mij te herinneren (maar dat kan ik mis hebben) dat ie altijd heeft beweert dat het NIETS van doen heeft met welke vorm van 'destructie' (zoals extreem natuurgeweld e.d.) dan ook maar UITSLUITEND spirituele groei.

Nu zou die destructie er ineens bij horen !?!?
Wat dat betreft zou hij best fout kunnen zijn als dat zo is. Sommige mensen zullen vermoedelijk niet zomaar op een spiritueel pad komen zonder een vorm van 'destructie'.
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
pi_94275508
quote:
From my cousin in Sendai, Japan where she has lived for the past decade teaching English. Very moving!! Hello My Lovely Family and Friends, First I want to thank you so very ...much for your concern for me. I am very touched. I also wish to apologize for a generic message to you all. But it seems the best way at the moment to get my message to you. Things here in Sendai have been rather surreal. But I am very blessed to have wonderful friends who are helping me a lot.

Since my shack is even more worthy of that name, I am now staying at a friend's home. We share supplies like water, food and a kerosene heater. We sleep lined up in one room, eat by candlelight, share stories. It is warm, friendly, and beautiful. During the day we help each other clean up the mess in our homes. People sit in their cars, looking at news on their navigation screens, or line up to get drinking water when a source is open. If someone has water running in their home, they put out sign so people can come to fill up their jugs and buckets. Utterly amazingly where I am there has been no looting, no pushing in lines. People leave their front door open, as it is safer when an earthquake strikes. People keep saying, "Oh, this is how it used to be in the old days when everyone helped one another." Quakes keep coming. Last night they struck about every 15 minutes.

Sirens are constant and helicopters pass overhead often. We got water for a few hours in our homes last night, and now it is for half a day. Electricity came on this afternoon. Gas has not yet come on. But all of this is by area. Some people have these things, others do not. No one has washed for several days. We feel grubby, but there are so much more important concerns than that for us now.

I love this peeling away of non-essentials. Living fully on the level of instinct, of intuition, of caring, of what is needed for survival, not just of me, but of the entire group. There are strange parallel universes happening. Houses a mess in some places, yet then a house with futons or laundry out drying in the sun. People lining up for water and food, and yet a few people out walking their dogs. All happening at the same time. Other unexpected touches of beauty are first, the silence at night. No cars. No one out on the streets. And the heavens at night are scattered with stars. I usually can see about two, but now the whole sky is filled. The mountains are Sendai are solid and with the crisp air we can see them silhouetted against the sky magnificently.

And the Japanese themselves are so wonderful. I come back to my shack to check on it each day, now to send this e-mail since the electricity is on, and I find food and water left in my entranceway. I have no idea from whom, but it is there. Old men in green hats go from door to door checking to see if everyone is OK. People talk to complete strangers asking if they need help. I see no signs of fear. Resignation, yes, but fear or panic, no. They tell us we can expect aftershocks, and even other major quakes, for another month or more. And we are getting constant tremors, rolls, shaking, rumbling. I am blessed in that I live in a part of Sendai that is a bit elevated, a bit more solid than other parts. So, so far this area is better off than others.

Last night my friend's husband came in from the country, bringing food and water. Blessed again. Somehow at this time I realize from direct experience that there is indeed an enormous Cosmic evolutionary step that is occurring all over the world right at this moment. And somehow as I experience the events happening now in Japan, I can feel my heart opening very wide. My brother asked me if I felt so small because of all that is happening. I don't. Rather, I feel as part of something happening that much larger than myself. This wave of birthing (worldwide) is hard, and yet magnificent. Thank you again for your care and Love of me, With Love in return, to you all
Voltaire.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 06:29:44 #76
8372 Bastard
Persona non grata
pi_94277504
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 23:17 schreef Slaapmeisje het volgende:
Frappant dat je dat zeg Bastard. Ik ben de laatste helft van vorig jaar 4 x ziek geweest met een keelontsteking. Maar dan zo'n eentje waar je 40 graden koorts bij hebt. Dat was waarschijnlijk grote schoonmaak. Die heftige dingen in mijn omgeving horen gewoon bij dit moment, is niet erg, ik kan het aan.

En tja, die avond van 8 maart. Echt super. We zijn na de meditaties nog naar het Markermeer gereden om een steen of kristal te offeren in het water. Daarbij hadden sommigen sjamanendrums mee en anderen waren aan het chanten. Tijdens het offeren hing de maan heel laag boven het water. Na het ritueel was de maan weg. Echt bizar. Het was helaas berekoud op de dijk, maar ik zal het nooit vergeten.
Ik zag een foto van haar met zo'n kristal in de hand, warme en innemende vrouw is ze he.. voelt heel goed.

Apart genoeg vond ik vanmorgen ook een stukje over "mega tsunami" en "griepverschijnselen" geschreven in Februari 09 Via het schrift

Overigens, ik heb nog hele intressante materie gevonden wat via het schrift is gekomen.. maar ben bang dat het te diep gaat voor de meeste.

[ Bericht 6% gewijzigd door Bastard op 18-03-2011 11:19:27 ]
The truth was in here.
pi_94281013
quote:
7s.gif Op donderdag 17 maart 2011 21:48 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Dit is dus het dilemma.

Ja dat is deels zo, maar als zij daar met 5 man het interessant vinden wat op de tv is. En jij vind dat niet.. Moeten ze jou dus maar gehoorzamen..
Klink mij meer alsof je je hoger en belangrijker voelt.. Geen wonder dat ze dat niet doen.. Aanpassen moet van 2 kanten komen he.. 5 vs 1 is altijd de zin van de 5 en niet van de 1.
quote:
Als je geen aandacht geeft aan negativiteit betekend het niet dat het er niet is.
Lekker narrow-minded..
Als ik jou geen aandacht geef betekend het niet dat je er niet bent.

Geef juist wel aandacht aan de negativiteit en probeer het om te zetten naar positiviteit.

Verder heb ik geen antwoorden gezien op mijn vragen als er een schaarste komt. (bijvoorbeeld voedsel)

Denk je nu echt dat een bakker gratis en voor niets al zijn 'resources' op bakt om iedereen brood te geven om vervolgens zelf niks meer te hebben.
Hij kan het brood ook ruilen voor iemand die zijn auto kan maken of ruilen tegen vlees van een slager.
Wat dus precies betekend: Heb je iets van waarde, heb je meer macht als iemand zonder hetgeen met waarde. Want je kunt eisen stellen voordat je het afgeeft.
Wat dus automatisch betekend dat als iemand het niet eens is met je eisen, ze het proberen te verkrijgen zonder aan je eisen te gaan voldoen.

Denk je nu werkelijk dat iemand vrijwillig uithongert omdat hij niet aan je eisen kan voldoen?
Ik denk echt serieus dat diegenen het juist gaat afpakken en met een beetje pech jou ook nog opeet als het moet. Als jij jezelf tenminste niet verdedigd en alleen maar hoopt en vertrouwd dat ie niet zomaar je brood afpakt.

Verder ontopic: Vandaag is dé dag van de éérste dag.. hoeft niks te gebeuren maar we moeten wel iets merken wat ons merkbaar beïnvloed als ik het goed begrijp?
Ik moet zeggen dat ik de zon opkomst vandaag erg vaag vond.. Heel de lucht/hemel werd geleidelijk aan lichter ipv alleen de plek waar de zon opkomt. Maar dit kan ook te maken hebben met de enorme laag hangende dikke pak wolken die we al 3 dagen achtereen in de ochtend hebben.
Ik vind mist niet leuk, maar het heeft wel iets mysterieus.. :)
  vrijdag 18 maart 2011 @ 10:32:47 #78
8372 Bastard
Persona non grata
pi_94281458
Wat denken jullie van het offensief in Lybie.. niet vandaag, morgen, de 19e wanneer de maan het dichtst bij de aarde staat.
The truth was in here.
pi_94282241
Ook een zeer interessante ontwikkeling die zich afspeelt tussen 16 en 19 maart. Ben benieuwd hoe dit uit gaat pakken en benieuwd naar de timing hiervan.

Ben ook benieuwd of er iets in Amerika gaat gebeuren, kwa aardbevingen.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 11:05:08 #80
8372 Bastard
Persona non grata
pi_94282553
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 10:55 schreef Trippii het volgende:
Ook een zeer interessante ontwikkeling die zich afspeelt tussen 16 en 19 maart. Ben benieuwd hoe dit uit gaat pakken en benieuwd naar de timing hiervan.

Ben ook benieuwd of er iets in Amerika gaat gebeuren, kwa aardbevingen.
Ik vermoed van niet, Japan had toch flink "voorschokken"
The truth was in here.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 11:15:04 #81
pi_94282931
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 10:19 schreef YpS het volgende:

[..]

Ja dat is deels zo, maar als zij daar met 5 man het interessant vinden wat op de tv is. En jij vind dat niet.. Moeten ze jou dus maar gehoorzamen..
Klink mij meer alsof je je hoger en belangrijker voelt.. Geen wonder dat ze dat niet doen.. Aanpassen moet van 2 kanten komen he.. 5 vs 1 is altijd de zin van de 5 en niet van de 1.

[..]

Als je geen aandacht geeft aan negativiteit betekend het niet dat het er niet is.
Lekker narrow-minded..
Als ik jou geen aandacht geef betekend het niet dat je er niet bent.

Geef juist wel aandacht aan de negativiteit en probeer het om te zetten naar positiviteit.

Verder heb ik geen antwoorden gezien op mijn vragen als er een schaarste komt. (bijvoorbeeld voedsel)

Denk je nu echt dat een bakker gratis en voor niets al zijn 'resources' op bakt om iedereen brood te geven om vervolgens zelf niks meer te hebben.
Hij kan het brood ook ruilen voor iemand die zijn auto kan maken of ruilen tegen vlees van een slager.
Wat dus precies betekend: Heb je iets van waarde, heb je meer macht als iemand zonder hetgeen met waarde. Want je kunt eisen stellen voordat je het afgeeft.
Wat dus automatisch betekend dat als iemand het niet eens is met je eisen, ze het proberen te verkrijgen zonder aan je eisen te gaan voldoen.

Denk je nu werkelijk dat iemand vrijwillig uithongert omdat hij niet aan je eisen kan voldoen?
Ik denk echt serieus dat diegenen het juist gaat afpakken en met een beetje pech jou ook nog opeet als het moet. Als jij jezelf tenminste niet verdedigd en alleen maar hoopt en vertrouwd dat ie niet zomaar je brood afpakt.

Verder ontopic: Vandaag is dé dag van de éérste dag.. hoeft niks te gebeuren maar we moeten wel iets merken wat ons merkbaar beïnvloed als ik het goed begrijp?
Ik moet zeggen dat ik de zon opkomst vandaag erg vaag vond.. Heel de lucht/hemel werd geleidelijk aan lichter ipv alleen de plek waar de zon opkomt. Maar dit kan ook te maken hebben met de enorme laag hangende dikke pak wolken die we al 3 dagen achtereen in de ochtend hebben.
Ik vind mist niet leuk, maar het heeft wel iets mysterieus.. :)
Kijk ik vergelijk het met een alcoholist.

Onderstaande is geschreven in overdrachtelijke zin:

Vroeger was ik aan de alcohol, ik dronk 2 liter wodka per dag. Ik had veel matties en samen goten we ons vol met wodka elke dag.
Op een gegeven moment zie ik in dat dit niet is wat ik wil met mijn leven, ik wil iets beters. Ik ga voortaan mezelf volgieten met wortelsap.

Vrienden van me zullen de overstap niet begrijpen en me ervan proberen te weerhouden. Immers datgene dat ons bindt, is niet meer aanwezig bij mij, de drang naar wodka. Aangezien ik overstap op wortelsap en iets ga maken van mijn leven, doe ik op een gegeven moment ook niet meer mee aan mopperen over alles.

Omdat ik hen niet kan veranderen - iemand willen veranderen is negatief - zal ik moeten besluiten hen te verlaten. Mijn reis door vele incarnaties is sowieso een eenzame reis. Ik ontmoet mensen en in een volgend leven ontmoet ik anderen. De meesten laat ik achter en zij mij en een hele enkeling reist een stukje mee. Het is als de trein van Moskou naar Beijing. Telkens kom je dichter bij je bestemming en telkens wisselen de passagiers.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 11:34:55 #82
202348 Susi
Temple of Love
pi_94283699
Heel suf en misschien heeft het ook helemaal geen relatie met de mayacyclus, maar ik merk wel in mijzelf een verandering. Sowieso verstuikte ik (ik, die nooit wat heeft) mijn enkel een paar dagen eerder en op de een of andere manier ben ik vermoeider, maar wel stukken helderer. Ik kan dingen beter plaatsen ofzo, ik zorg ook anders voor mijzelf.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 11:37:14 #83
8372 Bastard
Persona non grata
pi_94283792
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 11:34 schreef Susi het volgende:
Heel suf en misschien heeft het ook helemaal geen relatie met de mayacyclus, maar ik merk wel in mijzelf een verandering. Sowieso verstuikte ik (ik, die nooit wat heeft) mijn enkel een paar dagen eerder en op de een of andere manier ben ik vermoeider, maar wel stukken helderer. Ik kan dingen beter plaatsen ofzo, ik zorg ook anders voor mijzelf.
Dit onderschrijf ik voor mijzelf heel erg!
The truth was in here.
pi_94285809
quote:
17s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 11:37 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dit onderschrijf ik voor mijzelf heel erg!
Ik ook. :P
pi_94304163
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 11:05 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik vermoed van niet, Japan had toch flink "voorschokken"
Was zelf pas naderhand op de hoogte van de voorschokken in Japan. Heeft iemand een site waarop je dat soort dingen kan volgen?
Voltaire.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 20:10:47 #86
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_94305993
Voorschokken bedoel je? Die van Japan kun je hier zien
http://www.japanquakemap.com/

Wereldwijd is hier te volgen
http://earthquake.usgs.go(...)akes/quakes_all.html

[ Bericht 32% gewijzigd door Darklight op 18-03-2011 20:19:52 ]
  vrijdag 18 maart 2011 @ 20:20:36 #87
pi_94306565
Waaah, ik ben een vertrapt bloemetje. :'(

Sinds gisteravond te veel negativiteit geabsorbeerd en blijf ik er in hangen en trek meer negativiteit aan. ;(

Hoe kom ik hier nu weer uit. :@ Dit is niet goed voor mezelf en ook niet voor anderen. Ik mis het eenheidsgevoel en begin te fitten op mensen hier op fok en dat wil ik eigenlijk helemaal niet. ;(

Ik ben verzwakt geraakt door die Journaal-aanval van gisteren, maar moet ik dan al die vrienden gaan mijden? Er zullen wel weer nieuwe komen natuurlijk. :D

Ik ben niet trots op mezelf, ik faal hard. ;(

HELP!!! :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
pi_94306665
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 20:20 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

Sinds gisteravond te veel negativiteit geabsorbeerd en blijf ik er in hangen en trek meer negativiteit aan. ;(

Hoe kom ik hier nu weer uit. :@ Dit is niet goed voor mezelf en ook niet voor anderen. Ik mis het eenheidsgevoel en begin te fitten op mensen hier op fok en dat wil ik eigenlijk helemaal niet. ;(

Ik ben verzwakt geraakt door die Journaal-aanval van gisteren, maar moet ik dan al die vrienden gaan mijden? Er zullen wel weer nieuwe komen natuurlijk. :D

Volgens mij wordt het hier een R&P topic over een tijdje.
Twiddel
  vrijdag 18 maart 2011 @ 20:22:37 #89
202348 Susi
Temple of Love
pi_94306680
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 20:20 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

:*

:@
  vrijdag 18 maart 2011 @ 20:24:22 #90
pi_94306798
quote:
17s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 20:22 schreef Susi het volgende:

[..]

:*