Lijkt me dat deskundige wel geld krijgen hoor.. waarom zouden ze daar anders zitten? Ze doen het niet voor de publiciteit.quote:
Maarja het is hier geen Dixieland.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alles wat minder is dan opknopen is te weinig.
Helaas niet. In Nederland wordt de aandacht in de media als argument opgevoerd om strafvermindering toe te passen, komt hij met 9 jaar cel weg en staat hij met aftrek van voorarrest over 5 jaar weer buiten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:26 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maarja het is hier geen Dixieland.
Ze krijgen helemaal niets.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:25 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Lijkt me dat deskundige wel geld krijgen hoor.. waarom zouden ze daar anders zitten? Ze doen het niet voor de publiciteit.
Lekker populistisch weerquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Helaas niet. In Nederland wordt de aandacht in de media als argument opgevoerd om strafvermindering toe te passen, komt hij met 9 jaar cel weg en staat hij met aftrek van voorarrest over 5 jaar weer buiten.
Gasten worden bij P&W NIET betaalt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:25 schreef Eenskijken het volgende:
Lijkt me dat deskundige wel geld krijgen hoor.. waarom zouden ze daar anders zitten? Ze doen het niet voor de publiciteit.
Ja, dat wel.quote:
Je hebt echt verstand van het rechtssysteem, zie ik.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:28 schreef Halcon het volgende:
Helaas niet. In Nederland wordt de aandacht in de media als argument opgevoerd om strafvermindering toe te passen, komt hij met 9 jaar cel weg en staat hij met aftrek van voorarrest over 5 jaar weer buiten.
Zo werkt het in Nederland.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt echt verstand van het rechtssysteem, zie ik.
Oh ja, dat met dat proefverlof en al die recidive en zoquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Lekker populistisch weer![]()
Verdiep je eens in het TBS systeem in Nederland
Nederland heeft wel levenslang..long stay.quote:
Ah...dat verklaart veel van je andere opmerkingen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:26 schreef Halcon het volgende:
Alles wat minder is dan opknopen is te weinig.
Nee.quote:
En daarnaast bestaat in Nederland ook gewoon nog de straf levenslang.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nederland heeft wel levenslang..long stay.
Er werd gezegd dat de maximumstraf 16 jaar is.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nederland heeft wel levenslang..long stay.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |