Ik zou gewoon vliegtuigmodus aanhoudenquote:Op zondag 20 maart 2011 20:20 schreef jna het volgende:
Even voor de zekerheid. Ik ga morgen naar Istanbul en heb geen zin in een enorme rekening. Dataroaming staat al uit (standaard) maar moet ik nog wat anders doen?
Gooi om de batterij te sparen ook gelijk 3G uit. Maar inderdaad, met roaming uit zit je volgens mij veilig.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:20 schreef jna het volgende:
Even voor de zekerheid. Ik ga morgen naar Istanbul en heb geen zin in een enorme rekening. Dataroaming staat al uit (standaard) maar moet ik nog wat anders doen?
Hmmm nice, alleen zou ik het wel fijn vinden als er ook een soort tasje bij zat ofzo (waar je hem in kan doen )quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:21 schreef Saninl het volgende:
Pure-Fi Anywhere 2
Van 149,99 nu maar 89,99
http://www.vd.nl/multimed(...)3Dpure-fi&cid=791967
Altijd handig voor op het strand voor de zomer (H)
Goede tip, thanks iedereenquote:Op zondag 20 maart 2011 21:18 schreef Orbis het volgende:
[..]
Gooi om de batterij te sparen ook gelijk 3G uit. Maar inderdaad, met roaming uit zit je volgens mij veilig.
Zit erbijquote:Op zondag 20 maart 2011 21:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hmmm nice, alleen zou ik het wel fijn vinden als er ook een soort tasje bij zat ofzo (waar je hem in kan doen )
unboxfilmpjes.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:58 schreef Saninl het volgende:
[..]
Zit erbij
Ik ga hem morgen halen. Interesse in een unboxfilmpje/foto op de iPhone 4 gemaakt?:P
Wat is supersnel? ik vind 1 seconden voor een hele batterij wel snel, maar de 2 dagen die ik er nu mee doe nog steeds prima.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:44 schreef daantje1984 het volgende:
Nou ik wacht wel even met iOS 4.3 updaten, ik lees dat de batterij super snel leeg gaat met deze nieuwe update. Link
Hoor verschillende ervaringen, de één zegt dat het beter is, de ander slechter.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:44 schreef daantje1984 het volgende:
Nou ik wacht wel even met iOS 4.3 updaten, ik lees dat de batterij super snel leeg gaat met deze nieuwe update. Link
Graag broeder! Dat zou ik wel willen! Ik ga morgen weer naar de stad (en de overige werkdagen ook) dus dan ga ik em ook denk ik ophalen!quote:Op zondag 20 maart 2011 21:58 schreef Saninl het volgende:
[..]
Zit erbij
Ik ga hem morgen halen. Interesse in een unboxfilmpje/foto op de iPhone 4 gemaakt?:P
Ik zou het niet aandurven en je simkaart in een oude telefoon(nokia?)doen.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:20 schreef jna het volgende:
Ik heb helaas gefaald.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:44 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Graag broeder! Dat zou ik wel willen! Ik ga morgen weer naar de stad (en de overige werkdagen ook) dus dan ga ik em ook denk ik ophalen!
Echt? De rest staart alleen naar een zwart scherm.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:50 schreef zerokil het volgende:
Heb nu dus mijn Iphone
Wel of niet Jailbreake?
Ik ga voornamelijk apps gebruiken op mijn Iphone.
Als je niet van thema's, tweaks en zulke dingen houdt is er weinig nut voor een JB.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:50 schreef zerokil het volgende:
Heb nu dus mijn Iphone
Wel of niet Jailbreake?
Als je al niet weet waarom je het zou moeten doen moet je het gewoon niet doen.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:50 schreef zerokil het volgende:
Heb nu dus mijn Iphone
Wel of niet Jailbreake?
Ik ben zelf een groot voorstander van jailbreaken, en zou mijn jailbreak niet willen missen. Maar ik moet retorbrapi hier wel gelijk geven. Ga je eerst eens inlezen over wat een jailbreak is, wat je ermee kunt, en of een jailbreak voor jou toegevoegd waarde heeft.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:36 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Als je al niet weet waarom je het zou moeten doen moet je het gewoon niet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |