De meeste mankementen hebben met jailbreak te maken. Meestal komt er bij zo'n klacht wel een paar keer de term cydia voorbij.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:55 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Bedoel je met de kroon spannen: dat ie de beste is, of dat ie de meeste mankementen heeft?
Ik heb een Desire HD, maar als ik het geld had had ik ook wel een iPhone gepakt gewoon omdat simpelheid ook wel fijn is. Maar het viel me gewoon op dat toen ik hier keek er alleen maar problemen gemeld stonden
Ik heb ergens gelezen dat iPod touch gebruikers hier last van hebben. En op iPhoneclub las ik sommige iPhone 4 gebruikers die kampten met grafische problemen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:06 schreef TC03 het volgende:
Sinds iOS 4.3 heb ik last van een soort 'scan lines'. Hele lichte horizontale grijze streepjes overal over het scherm waardoor het net wat minder scherp lijkt. Alsof de refresh rate niet helemaal goed is ofzo. Hebben meer mensen hier last van?
Goedkope uitweg. De klachten die in dit topic genoemd worden, komen bijna allemaal door iOS 4.3quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:25 schreef kadeya het volgende:
[..]
De meeste mankementen hebben met jailbreak te maken. Meestal komt er bij zo'n klacht wel een paar keer de term cydia voorbij.
Onzin natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:25 schreef kadeya het volgende:
[..]
De meeste mankementen hebben met jailbreak te maken. Meestal komt er bij zo'n klacht wel een paar keer de term cydia voorbij.
Ik heb echt helemaal geen last van dat soort onzin.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:33 schreef TC03 het volgende:
Hier een voorbeeld van scanlines met iOS 4.3:
http://thedice.net/iphone4/
Ik heb gedowngrade naar 4.2.1 en nu is het weg.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb echt helemaal geen last van dat soort onzin.
Doe ik nou iets anders dan jullie ofzo?
Meer dan voldoende. Gewoon je telefoon niet samen met je sleutels in je zak doen en er is niets aan de hand.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:44 schreef zerokil het volgende:
Reactie op de screen protector:
Ik heb nu zo'n hoesje:
[ afbeelding ]
Dat is dan voldoende?
Als ik je een tip mag geven, zou ik de sticker eraf halen en het gucci ding in de prullenbak gooien voordat je hem op mp gaat zetten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:15 schreef Baghdaddy het volgende:
[ afbeelding ]
Te koop, i4, 16 gb, zwart. Voor mensen die dit afschuwelijk vinden: Sticker kan er van af, zit een screenprotector op en hoesje kan er uiteraard ook af..
Maandag gaat ie op MP, PM me als iemand interesse heeft.
lol echt waar? Same here 3G werkt als een trein!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:25 schreef braddofiel het volgende:
Ik las vandaag dat Vodafone mensen afraad hun iPad/iPhone naar 4.3 te updaten
Vanwege problemen met 3G en dergelijke, maar ik heb echt nergens last van?
Grappig, aangezien mijn vriendin vandaag mijn telefoon wou omdat haar (t-mobile) weer is geen ontvangst had in de stad...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:25 schreef braddofiel het volgende:
Ik las vandaag dat Vodafone mensen afraad hun iPad/iPhone naar 4.3 te updaten
Vanwege problemen met 3G en dergelijke, maar ik heb echt nergens last van?
Het is ook totaal niet mijn smaak gelukkig -doe mij maar gewoon zonder hoes of wat dan ook-quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:40 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Als ik je een tip mag geven, zou ik de sticker eraf halen en het gucci ding in de prullenbak gooien voordat je hem op mp gaat zetten.
Werkt volgens mij alleen maar averechts, wie koopt er nu zo'n foei lelijk ding? Ja van die paupers die ook met neppe gucci en louis vuitton tassen lopen, maar die hebben vast geen geld voor die telefoon...
Dat probleem heb ik ook. héél irritant. Ik had het alleen niet aan de update gelinktquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:18 schreef nelisb het volgende:
Volgens mij heb ik ook een probleempje sinds 4.3.
Spellingscontrole. Ik heb nu heel vaak dat hij langere woorden niet kent en er dan 2 nietszeggende woorden van maakt.
Het stelt niks voor maar irritant is het wel.
Meer mensen hier last van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |