Spreek even lekker voor jezelf, jijquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:59 schreef Ingetje79 het volgende:
The space that's in between
Insane and insecure...
Gadver Tombo, wat kut zeg!![]()
Maar goed, er komt ongetwijfeld wel iets anders op je pad en anders gaan we hier in F&F wel massaal kindjes Fokken en mag jij oppassen![]()
En dat van die bieb is dubbelkutkut
Ah, wat lief!quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:03 schreef vamperotica het volgende:
Gooi ze nog even in de herhaling hoor...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat ik vanmorgen al zou omvallen, maar het was druk op het werk en het ging wonderwel goedquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:04 schreef Goodbye het volgende:
Greys, dat je het overleeft op die paar minuutjes slaapDuik maar lekker je bed in!
Hopelijk doet Bink het ook beter vannacht!
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:06 schreef vamperotica het volgende:
Krijg net een smsje dat moeders er nu goed bij blijft liggen!
Heb je haar vandaag meegenomen naar je werk?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik vanmorgen al zou omvallen, maar het was druk op het werk en het ging wonderwel goedNu valt het eigenlijk ook nog mee, de dreun komt vast zo
![]()
Heb vannacht nog buiten gelopen met het hondje, op roze fluffy sokken en in badjas, was zo blij dat niemand het zag. Dacht dat de frisse lucht haar goed zou doen, maar het hielp niet echt.
87 weken en 6 dagenquote:
Lekker, geen werk en een kindquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
87 weken en 6 dagen![]()
En als ik er 2 krijg, geef ik er eentje aan Tombo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
bahquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik vanmorgen al zou omvallen, maar het was druk op het werk en het ging wonderwel goedNu valt het eigenlijk ook nog mee, de dreun komt vast zo
![]()
Heb vannacht nog buiten gelopen met het hondje, op roze fluffy sokken en in badjas, was zo blij dat niemand het zag. Dacht dat de frisse lucht haar goed zou doen, maar het hielp niet echt.
Arme binkquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:15 schreef Ingetje79 het volgende:
TT klopt niet; moet 1235 zijn![]()
Tombo, kun je lekker cocoonen terwijl wij op i'net voor je gaan schooien om matrassen en vaatwassers
Ik zeg: DOENquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]Wat een plan, ik ga gewoon alleenstaande bijstandsmoeder worden
dan weet ik er nog eentjequote:Op woensdag 16 maart 2011 21:15 schreef Ingetje79 het volgende:
TT klopt niet; moet 1235 zijn![]()
Tombo, kun je lekker cocoonen terwijl wij op i'net voor je gaan schooien om matrassen en vaatwassers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iig drie weken inderdaadquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zeg: DOEN![]()
Maar eh...je hebt dus iig nog 3 weken? En krijg je nu ook regelmatige tussentijdse evaluaties?
Is 3 weken loon.quote:
Jaquote:
Jaquote:Maar dat onzekere lijkt me kut
Ikke allemaal leuke spullies voor in huisquote:
Huh wat?quote:
Je sliep nog niet?quote:
Die is in Duitsland, dus die sliep vast primaquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Bink is een stoer meisje, die is het drama van vannacht vast al weer vergeten![]()
Werd S. niet wakker? Of is die aan het werk?
Nee manquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Huh wat?
Die TTdacht even dat het echt was
Ik had em wakker gebeld, de hele nachtquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is in Duitsland, dus die sliep vast prima
Al had ik het gewild, dat hoort hij echt niet 's nachtsquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had em wakker gebeld, de hele nacht
Dat had ik een stukje verder lezen ook doorquote:
Zo eentje ken ik ookquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Al had ik het gewild, dat hoort hij echt niet 's nachts
[SC]#1234 Hoedje van papier natuurlijk!quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:32 schreef Pagan het volgende:
Watis
er
nu
met
Bink
![]()
![]()
Ik kan niets terugvinden en ga nu Linley kijken.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:32 schreef Pagan het volgende:
Watis
er
nu
met
Bink
![]()
![]()
Ik kan niets terugvinden en ga nu Lynley kijken.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:32 schreef Pagan het volgende:
Watis
er
nu
met
Bink
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:02 schreef Greys het volgende:
Tombo![]()
Ik ga zo maar naar bed denk ik, heb vannacht van 07.15 tot 07.55 uur geslapen
Bink was ziek. Hele nacht mee bezig geweest. Verslikte zich steeds heel raar, heel raspend adem halen, neus zat helemaal dicht dus met bek open ademen steeds.
Nu gaat het beter. Alleen staan we allebei op omvallen, Bink en ik, zij heeft ook maar drie kwartier geslapen, dus zo lekker een extra lang tukkie doen
quote:
Oh sorryquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:32 schreef Pagan het volgende:
Watis
er
nu
met
Bink
![]()
![]()
kutwekkersquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb heerlijk geslapen, alleen die kutwekker ging te vroeg
Daar vind ik niks aan eigenlijkquote:
Ik ook niet...en telefoons ook nietquote:
snikkelklokquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook niet...en telefoons ook niet
Dat klinkt al beter jaquote:
quote:
Ik win ook nooit iets, omdat ik nooit ergens aan meedoe.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:46 schreef ferrari_rood het volgende:
@ing er op fok wel iemand die die graag zou willen hoor die wint nooit iets
@greys beterschap met Bink.
Ik heb er hier 2 op bed liggen die een wasmarathon aan het houden zijn.
Ing mag voor 150 euro spulletjes uitzoeken bij www.voor-thuis.nlquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat voor bon heb je precies gewonnen?
Lala doe eens mijn vraag beantwoorden? Pretty pleasequote:
Echnie? Ook niks dat je toch al nodig had? Veel leuke dingen daarquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kan echt niet kiezen wat ik voor m'n gewonnen waardebon moet nemen....gelukkig heb ik nog een jaar de tijd
Vanmorgen niet, toen sliep ze zo vast (eindelijk, na die lange nacht).quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Heb je der nou meegenomen naar het werk?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ing mag voor 150 euro spulletjes uitzoeken bij www.voor-thuis.nl
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lala doe eens mijn vraag beantwoorden? Pretty please
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:24 schreef Ml-etje het volgende:
Tombo moet ik teruglezen of -edit- gevonden...
Ehh heb je niks op papier zeker van die evaluaties?
Jawelquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:24 schreef Ml-etje het volgende:
Tombo moet ik teruglezen of -edit- gevonden...
Ehh heb je niks op papier zeker van die evaluaties?
Hmm is het uitzendwerk of niet?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JawelMaar je kan dus een nieuwe krijgen en dan moet je dus binnen de gegeven termijn verbetering tonen anders is het
Ja, alles is leukquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Echnie? Ook niks dat je toch al nodig had? Veel leuke dingen daar.
Maar wat deed je niet goed (genoeg) dan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JawelMaar je kan dus een nieuwe krijgen en dan moet je dus binnen de gegeven termijn verbetering tonen anders is het
Dus vanmiddag was ze nog niet de oude?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Vanmorgen niet, toen sliep ze zo vast (eindelijk, na die lange nacht).
Vanmiddag wel, omdat ze tussen de middag onder de kattenkrabpaal lag te pruttelen.
Ach wat lief is er nog steeds maar 1 kittenquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:03 schreef vamperotica het volgende:
Gooi ze nog even in de herhaling hoor...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neequote:
Ik ben te klantvriendelijk (quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar wat deed je niet goed (genoeg) dan?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, alles is leuk![]()
Ik ga iig doucherekjes doen denk ik, die Lidl-paal blijkt toch niet zo sterk
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ik ben te klantvriendelijk () en ik neem niet genoeg de leiding (= ik druk dus geen producten door hun strot
)
Nou ja, als ik daarom wordt afgewezen dan heb ik zoiets van DOEI!, dat vind ik namelijk goede eigenschappen stiekem![]()
En zo is hetquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ik ben te klantvriendelijk () en ik neem niet genoeg de leiding (= ik druk dus geen producten door hun strot
)
Nou ja, als ik daarom wordt afgewezen dan heb ik zoiets van DOEI!, dat vind ik namelijk goede eigenschappen stiekem![]()
Zie je nou hoe van slag ik er van ben!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ja, dat vind ik ook goede eigenschappen, maar bij zo'n baan is het idd iets minder![]()
Blijf jij maar gewoon lekker jezelf, dan ben je op je leukst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Wat voor een contract heb je dan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee
[..]
)
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zie je nou hoe van slag ik er van ben!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Meid, moeten we een ambu sturen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Een flexibele uren contractquote:
Ja, bel ff vanonder de douche vandaanquote:
Yup.. nog steeds 1 en een rustige mama...Die er nu al een hele tijd gewoon bij blijft!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:07 schreef indaha het volgende:
[..]
Ach wat lief is er nog steeds maar 1 kitten![]()
Greys wat een schrik zeg , maar fijn dat het nu weer wat beter gaat met Bink
Weet niet hoe lang het contract duurt en hoeveel uren je minimaal hebtquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een flexibele uren contract
Ik zal morgen eens alles goed doornemen, volgens mij hebben ze een maand opzegtermijn?Dus dan heb ik iig nog een maand extra
half jaar, en zij zijn 4 uur per week verplicht me te laten werken ofzo...quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Weet niet hoe lang het contract duurt en hoeveel uren je minimaal hebt
Gelukkig, ze wist misschien in het begin niet wat ze er mee moest, ik ben benieuwd of er nog komen of dat het er 1 blijft.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:14 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Yup.. nog steeds 1 en een rustige mama...Die er nu al een hele tijd gewoon bij blijft!
Om hebberig van te worden he?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:59 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Wat hebben ze daar een leuke spulletjes!!
Nog niet helemaal, beetje een pruttelneus nog.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dus vanmiddag was ze nog niet de oude?
Nu wel weer toch?
Ik ben ook heel benieuwd... Zo lang ze zo rustig blijft en niet paniekerig gaat doen of duidelijk pijn heeft blijft ze sowieso lekker bij dr kleintje... Even kijken of ik morgen kan voelen of het lijkt of er nog meer zitten en dan maar even overleggen met de dierenarts, misschien wil die wel langs komen zodat ik niet met mevrouw hoef te gaan slepen....quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:18 schreef indaha het volgende:
[..]
Gelukkig, ze wist misschien in het begin niet wat ze er mee moest, ik ben benieuwd of er nog komen of dat het er 1 blijft.
Dan zijn ze verplicht een maand die 4 uur uit te betalen als opzegtermijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
half jaar, en zij zijn 4 uur per week verplicht me te laten werken ofzo...
Was de enige mogelijkheid, wilde liever "gewoon" 24 uur maar helaas...
Heb maar gauw weggeklikt.... Dat was budgettechnisch gezien het beste!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Om hebberig van te worden he?
Ik had er ook al last van.
Ook als ik niet kom werken?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dan zijn ze verplicht een maand die 4 uur uit te betalen als opzegtermijn
Als jij aangeeft beschikbaar te zijn en zij willen je niet laten komen wel ja. (wettelijk gezien, of ze het overmaken is een 2equote:
Ik ben er net uit (was misschien wel een foutje van zequote:Op woensdag 16 maart 2011 22:30 schreef indaha het volgende:
Maar Tombo zit toch nog in haar proeftijd, dan mogen ze haar toch zondermeer ontslaan of is dat tegenwoordig niet meer?
Daar was ze toch al doorheen? Of heb ik dat laatst verkeerd gelezen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:30 schreef indaha het volgende:
Maar Tombo zit toch nog in haar proeftijd, dan mogen ze haar toch zondermeer ontslaan of is dat tegenwoordig niet meer?
O goed zo dat is dan tenminste gunstigquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben er net uit (was misschien wel een foutje van ze)
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:34 schreef oh-oh het volgende:
Bink, snel beter worden!
Verder heb ik maar half half bijgelezen, toen ik de schrik van de TT een beetje te boven was![]()
Kind werd pas om 20.00 opgehaald, en mn broertje kwam buurten.
En kijk es wat wij net zagen![]()
[ afbeelding ]
Diaz heeft zn rechteroog open![]()
![]()
Goed zo,quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:33 schreef asfalthooligan het volgende:
Trouwens heb net bericht gekregen dat ik pgb heb voor 5 jaar ,dus das eindelijk rond
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:34 schreef oh-oh het volgende:
Bink, snel beter worden!
Verder heb ik maar half half bijgelezen, toen ik de schrik van de TT een beetje te boven was![]()
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:33 schreef asfalthooligan het volgende:
Trouwens heb net bericht gekregen dat ik pgb heb voor 5 jaar ,dus das eindelijk rond
Welterusten Tombo, ik ga er ook vandoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:44 schreef tombolafan het volgende:
Hoera voor PGB en hoera voor open oogjes
Ik ga slapen
Morgen is ze vast weer helemaal Good Old Binkquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog niet helemaal, beetje een pruttelneus nog.
En nog moe door de bizar korte nacht. Maar stukken beter gelukkig
478 vandaag, en Noche 430!quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
478 vandaag, en Noche 430!
Morgen is ie echt wel over de 500 gram
Ja pfff.. naja je verzorgt ze in ieder geval goedquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:50 schreef oh-oh het volgende:
En Noche was toen ze kwamen het zwaarst he
Lekker rustigquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:05 schreef oh-oh het volgende:
Oh de honden zijn echt helemaal dood na een dag met het kind
Oew, was even tussen F4 en F6 door geglipt.quote:
yaaayyyquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:34 schreef oh-oh het volgende:
Bink, snel beter worden!
[ afbeelding ]
![]()
Hebje m al afgekeken?quote:
ja ! met lucifers tussen mn ogen enzoquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hebje m al afgekeken?
Ik kijk al een uur en 15 minuten naar Black Swan en vind m nog steeds bagger
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:41 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja ! met lucifers tussen mn ogen enzoEn toen wou die cavia ook niet plassen vanmorgen dus morgen weer proberen
gelukkig had ik mn spuitje ingepakt gelaten
![]()
Is dat die met Mila Kunis ?
de hele nachtquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:42 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
![]()
Hoe lang heeft de cavia in de plastic doos gezeten
Mja Nathalie doet het toch met Mila ?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:43 schreef oh-oh het volgende:
Met Nathalie Portman, geen idee wie de rest is, tis die Oscar winnende fimmul
Zal morgen es kijkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:02 schreef Nonneke het volgende:
nou hopen op uitzending gemist dan maar, was leuk
Gelukkig, een tevreden moeder met één kind!quote:
God werkelijk, die foto's van Thessa met poppenwagenquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:41 schreef oh-oh het volgende:
Nog steeds maar 1 kitten?
Wel fijn dat ie t goed doet![]()
Diaz heeft net gewoon zijn portie en die van Noche weggetankt![]()
Is ook energievretend natuurlijk, een half oog open doen.
En nu zie ik telkens dat oogje glimmen als ie drinkt![]()
Snel maar ff een nieuwe fles melk maken voor Noche wakker wordt
Jaaaaaa, ik vind het echt een mijlpaal dat oogje, weer een teken dat ie het goed doet toch?quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:44 schreef Strega het volgende:
[..]
God werkelijk, die foto's van Thessa met poppenwagen![]()
En nu dat oogje op een kier
Jaaaaaa, er is nog iemand wakkerquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:04 schreef vamperotica het volgende:
* Vind dat de ElisaBeeb gelijk heeft!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:02 schreef ElisaB het volgende:
Wordt Ingetje mammaWat is dat voor een rarigheid
BinkieDoe 'ns gauw weer beter worden
TomboWerkgevers zijn gek! Gewoon voor jezelf beginnen
Rewimo: windmolens... best leuk (in Flevoland)
Nonneke, naar bed jij. Huppa
Opgelostquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:11 schreef Nonneke het volgende:
![]()
en waarom moeten al die windmolens hier, er zijn er al zoveel
quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:02 schreef ElisaB het volgende:
Wordt Ingetje mammaWat is dat voor een rarigheid
BinkieDoe 'ns gauw weer beter worden
TomboWerkgevers zijn gek! Gewoon voor jezelf beginnen
Rewimo: windmolens... best leuk (op Schiermonnikoog)
Nonneke, naar bed jij. Huppa
Ik weet ook niet of het zo'n goed idee is; straks vliegt dat heule eiland weg. Aan de andere kant: ik denk niet dat ik het zal missenquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:16 schreef vamperotica het volgende:
* Ziet de windmolens in Flevoland staan, zo van WTF...Proppeledingessen aan en gaaaaaan Op naar Schiermonnikoog!
Bedtijd denk ik
Slaap lekkerquote:Op donderdag 17 maart 2011 02:07 schreef vamperotica het volgende:
Nou ja.. Voordat de windmolens me straks om de oren vliegen maar even wat energie opdoen! * Slapen gaat...
Truste
Ik ook, zeker omdat ze die er nu toch echt al zelf uit had moeten krijgen lijkt me... Maar ze geeft zelf helemaal geen signalen dat er iets zou moeten gebeuren... alleen dat op dr zij liggen...En die rooie meneer is heel lief naar dr.. probeert r te wassen enzo en waar ie anders altijd even moet laten zien dat hij de baas is ( wat ze dan ook meteen weer afstraft) is ie nu juist heel "onderdanig"quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:39 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ah oke ben benieuwd of er nog wat inzit.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:04 schreef vamperotica het volgende:
Het kleintje is dood....
Ik had na de foto's van gister niets meer gehoord en wist dat meneer moest gaan werken... Ben zelf gaan kijken en vond het dood. En nu zit ik hier als ene gek te janken want ik had er gewoon bij moeten blijven!
Weet je gelijk weer waarom het een ex isquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:04 schreef vamperotica het volgende:
Het kleintje is dood....
Ik had na de foto's van gister niets meer gehoord en wist dat meneer moest gaan werken... Ben zelf gaan kijken en vond het dood. En nu zit ik hier als ene gek te janken want ik had er gewoon bij moeten blijven!
Daarom had ik ook liever gister met dr naar de da gegaan... Maar toen begon ze zelf zo goed voor t kleintje te zorgen...quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:39 schreef oh-oh het volgende:
Ah, als er zo lang tussen heeft gezeten is de kans wel groot dat ze dood zijn helaas...
En wat jammer van dat ene kleintje ook.
Diaz heeft vanmorgen zijn andere oogje ook open gedaan![]()
Ik moet als ie dalijk wakker is maar es proberen dat goed op de kiek te krijgen, hij lijkt ineens een echt hondje
Ik vind dat wel een beetje raar, we laten ze maar hun gang gaan want we weten niet wat we moeten doen ...quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:17 schreef asfalthooligan het volgende:
Als je over alles gaat piekeren dan kun je er erg mee zitten ja,maar je kan ook niet alles weten je hebt je best gedaan en meer kun/kon jij niet doen.
Wist bij de bevallingen ook niet wat te doen ,maar gewoon alles zijn gang laten gaan.
Ooow ben benieuwdquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:39 schreef oh-oh het volgende:
Ah, als er zo lang tussen heeft gezeten is de kans wel groot dat ze dood zijn helaas...
En wat jammer van dat ene kleintje ook.
Diaz heeft vanmorgen zijn andere oogje ook open gedaan![]()
Ik moet als ie dalijk wakker is maar es proberen dat goed op de kiek te krijgen, hij lijkt ineens een echt hondje
Binnen 24 uur na de eerste!quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:50 schreef vamperotica het volgende:
Ze is NU bezig " de rest" er uit te krijgen.. Hoe lang mag ik r dat zelf laten proberen?
Alleen zijn dit gedomesticeerde dieren en die kunnen niet altijd alles meer zelf op basis van instinct. Veel wel,maar niet altijd en alles meer. Dat is er ook wel uit geevolueerd.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:52 schreef asfalthooligan het volgende:
Bedoel daarmee goed in de gaten houden en beetje inlezen ,maar de natuur moet het zelf ook wat kunnen doen,hoe gaat het in het wild dan daar is ook niemand die zegt we helpen die tijger even.
Gewoon in de gaten houden ,maar je kunt er moeilijk 24 uur per dag bij blijven zitten.
en ja 3 tegelijk was de bedoeling dat ze gesteriliseerd werden en we hebben van elk nestje 1 gehouden toen.
Bij ons was 1 kat ook geen goede moeder maar de andere 2 hebben het goed opgevangen.
later begon ze wel.
Als ik zag dat het niet goed ging dan keek ik vaak om de 15 min even de poes komt vaak zelf ook wel melden als er niet iets helemaal goed gaat althans de mijne wel
quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:13 schreef Qwea het volgende:
Puur hypothetisch... nou ja, zo hypothetisch is het niet maar goed.
Stel iemand heb je zwart ingehuurd en je komt er achteraf achter dat hij zijn werk belabberd heeft gedaan. En je krijgt hem niet te pakken qua telefoon. En hij is ook niet thuis....
Heb je dan enige rechten?
Nou, dan wordt het maar eigen rechter spelenquote:
* binnenvalt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:13 schreef Qwea het volgende:
Stel iemand heb je zwart ingehuurd en je komt er achteraf achter dat hij zijn werk belabberd heeft gedaan. En je krijgt hem niet te pakken qua telefoon. En hij is ook niet thuis....
quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:27 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij is dat echt debiel vroeg.
Hij kroop wat rond en ineens zat ie op zn hurken![]()
Ik ga zo maar ff wat tenaladypismatten kopen, zindelijkheidstraining FTW
Nou, kijk naar Sjon, zou je dat nu wel doen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
echt als wij een pup nemen dan wil ik jou in huis
Ja ho 1 mislukking bevestigd de regel toch niet?quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, kijk naar Sjon, zou je dat nu wel doen?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:22 schreef oh-oh het volgende:
Qwea wat dacht je zelf?
Diaz is echt unbelievable!
De pups kruipen want rond, en ineens zit ie gewoon op zn hurken een grote berg te kakken
Natuurlijk heb je dan rechten. Lees maar eens na op bladzijde 0 van de algemene voorwaarden voor zwartwerkers en beunhazen, geschreven in onzichtbare inkt en gedeponeerd bij de rechtbank in Alkmaar.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:13 schreef Qwea het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Wat rot voor jouw en de moederpoes! Sterkte!quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:37 schreef vamperotica het volgende:
Ga nu naar de dichtsbijzijnde da voor kittenmelk.. F*ck.. mn eigen monsters moeten zo ook van school gehaald worden
Heb je de DA nog gebeld?quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:35 schreef vamperotica het volgende:
Weer een kitten geboren.. deze leeft, maar lijkt de weg naar de teple niet te kunnen vindne.. ze blijft m wel als een malle drooglikken!
Dat kan best goed komen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:49 schreef vamperotica het volgende:
Als die kleine in de buurt van een tepel komt gaat ze 'm likken en duwt m daardoor juist weer weg...
Yup.. die raadt aan te proberen toch bij de moeder te laten drinken en anders idd kittenmelk te komen halen.. Maar ik ga zo even langs een da die op de route naar school zit en ff melk halen.. beter mee verlegen als om verlegenquote:
Vertrouw mensen gerust, maar regel WEL zelf je zaken voor als dat vertrouwen onverhoopt onterecht blijkt te zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:51 schreef ElisaB het volgende:
Ook een goede tip voor jullie allemaal: regel je zaakjes en vertrouw niemand!
Ow ja, note to self: luister goed naar ElisaB. Ze heeft er inmiddels verstand van!
Jawel. Want hij was klaar en al. Dus hij is betaald en alquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
* binnenvalt.
Je hebt hem toch niet betaald al hé?
Nou dat van die fiscus wil ik best doen, maar dan moet ik hem wel eerst te spreken krijgenquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:50 schreef ElisaB het volgende:
Een goede tip voor als je zwartwerkers bezig hebt: altijd een leuke foto maken van de zwartwerker in actie (lach eens even naar het vogeltje; ik maak een foto voor mijn plakboek).
Ook een recht... je kan natuurlijk altijd tegen hem zeggen: los jij het uit jezelf op, of moet ik de fiscus bellen om je te helpen gemotiveerd te raken?
Maar verder...: je hebt best wat mogelijkheden, maar het gaat niets worden. Tenzij je bewijs hebt van je betaling.
Yupsquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:55 schreef nokwanda het volgende:
Vertrouw mensen gerust, maar regel WEL zelf je zaken voor als dat vertrouwen onverhoopt onterecht blijkt te zijn.
Er zijn heus nog wel mensen die anders zijn, ook al zegt jouw ervaring nu anders.
Stel hem schriftelijk in gebrekequote:Op donderdag 17 maart 2011 12:19 schreef Qwea het volgende:
Nou dat van die fiscus wil ik best doen, maar dan moet ik hem wel eerst te spreken krijgen
Heb al aangebeld 2x bij zijn adres, niemand thuis. Zijn bus staat er wel maar jeep niet. Vanaaf nog maar es proberen. Zal straks wat foto's in het topic plaatsen van het probleem
quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups
Er had nog 'op zijn blauwe ogen' achter 'vertrouw niemand' gemoeten
Wil het ook vooral in huis hebben voor het geval dat... Als vannacht nou zeg maar blijkt dat het fout dreigt te gaan dat ik dan iig wat in huis heb enzo... Kids net van school gehaald, de da in de buurt was niet open ( en de andere tot 16.00 vanmiddag) en ze lijkt er de hele tijd bij geweest te zuhn.. Hij slaapt lekker opgerold tegen dr aan en is lekker warmquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:54 schreef oh-oh het volgende:
Vamp, ze hoeven niet meteen te drinken, deze pups dronken ook pas toen de bevalling helemaal klaar was, want daarvoor was de teef te druk bezig, en de bevalling duurde ook erg lang.
Maar het is wel heel belangrijk dat ze de eerste paar dagen echte moedermelk binnen krijgen, dat is van die echte biest met heel veel voedingstoffen in het begin.
En dat likken is ook heel belangrijk om het kitten goed op gang te laten komen. Dus ga niet te snel met flesjes klooien!
Daarom heeft Kim met deze pups ook zo lang mogelijk gewacht met wegbrengen, die eerste dagen heeft ze ze om beurten aangelegd en de zwakste 8 bijgevoed, deze beren hebben de eerste dagen geen flessenmelk gehad, dat heeft ze zo lang mogelijk zo gelaten.
quote:
Ach wat erg, waarschijnlijk is het kitten dan toch onderkoeld geraakt door het slepen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:32 schreef vamperotica het volgende:
Heb ex net gesproken.. Voor hij vanmorgen naar zn werk ging was alles nog goed...
Ze is er wel mee aan het sjouwen geweest vannacht, want ze lagen nu boven in een kast
Wat jammer van die ene,quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:32 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Wil het ook vooral in huis hebben voor het geval dat... Als vannacht nou zeg maar blijkt dat het fout dreigt te gaan dat ik dan iig wat in huis heb enzo... Kids net van school gehaald, de da in de buurt was niet open ( en de andere tot 16.00 vanmiddag) en ze lijkt er de hele tijd bij geweest te zuhn.. Hij slaapt lekker opgerold tegen dr aan en is lekker warm
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:06 schreef vamperotica het volgende:
Het lijkt goed te gaan!!![]()
Het drinktEn je merkt bij moeder dat er iets gebeurt
![]()
Ze blijft nu constant bij dr kleintjeen krult zich lekekr warm om m heen
Ja, dat nuchter houden was bij ons ook altijd het moeilijkste.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:59 schreef Strega het volgende:
Oh-Oh, ik blijf me verbazen over die twee beertjes!![]()
![]()
![]()
Hier is Pagan Midas aan het wegbrengen naar de DA. Hij word zo gecastreerd en gechipped, we hopen hem tegen vijven weer op te kunnen halen.
Meneer was het niet eens met de reismand en welke gek heeft het nuchter zijn voor operaties bedacht?Daar was hij het al hele
maal niet mee eens.
Hé gelukkigquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:06 schreef vamperotica het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:06 schreef vamperotica het volgende:
![]()
Yeah goed zoquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:06 schreef vamperotica het volgende:
![]()
het zijn er in totaal 3 geworden waarvan de laatste het nu dus erg goed lijkt te doen.. als ik dr buikje zo voel en dr vol overgave zie moederen denk ik dat dit het was.. Maar ik blijf dr goed in de gaten houden...quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Yeah goed zo,ik duim dat het zo blijft
![]()
Heb je het idee dat dit ze waren of verwacht je nog meer?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:16 schreef vamperotica het volgende:
[..]
het zijn er in totaal 3 geworden waarvan de laatste het nu dus erg goed lijkt te doen.. als ik dr buikje zo voel en dr vol overgave zie moederen denk ik dat dit het was.. Maar ik blijf dr goed in de gaten houden...
Zo.. nu eerst iets lekkers voor mevrouw neerzetten!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:20 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Diaz is net in zn uppie de halve kamer doorgewandeld -gekropen, zo stoer.
Geen piep geeft ie, hij smijt zich uit die mand en gaat op pad![]()
Ik ben trouwens ook heel benieuwd hoe het met Bink gaat nu...
Yayquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:06 schreef vamperotica het volgende:
![]()
Succesquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:45 schreef ElisaB het volgende:
Goed, ik was al bang dat ik me ging vervelen, maar gelukkig heb ik weer wat te doen
Op naar de notaris voor de oprichting van de verse BV. Pffftttt.....
zijn er nu 2 Diazjes ?quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:21 schreef oh-oh het volgende:
Ah dat was geen slimme actie, natuurlijk ging Diaz meteen over Chico heen klimmen en wild doen en daar had Chico geen trek in
Ja, als een blok liggen ronken, allebei, van elf tot acht!quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, hebben jij en Bink een beetje rustige nacht gehad?
Mooi zo!quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, als een blok liggen ronken, allebei, van elf tot acht!
Met wel nog pruttelgeluiden van de Bink, maar ze krijgt zo te horen al veel beter adem.
De vorige nacht sprong ze dus echt in paniek van het bed steeds, zo benauwd.
Gaat echt stukken beter
Succes!quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:45 schreef ElisaB het volgende:
Goed, ik was al bang dat ik me ging vervelen, maar gelukkig heb ik weer wat te doen
Op naar de notaris voor de oprichting van de verse BV. Pffftttt.....
Fijn dat het beter gaatquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, als een blok liggen ronken, allebei, van elf tot acht!
Met wel nog pruttelgeluiden van de Bink, maar ze krijgt zo te horen al veel beter adem.
De vorige nacht sprong ze dus echt in paniek van het bed steeds, zo benauwd.
Gaat echt stukken beter
Nee, heb ik niet gegeven, nooit.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mooi zo!![]()
Ik weet het niet meer zeker, gaf je haar nu wel of niet die plaspillen?
Die helpen namelijk wel tegen die benauwdheid!
Arme Binkie, fijn dat het weer beter gaat nu !quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, heb ik niet gegeven, nooit.
Maar dit was echt een andere benauwdheid, helemaal vanuit het niets. Ze heeft verkeerd geademd, verslikte zich echt zeg maar en daarna zat haar neus dicht (kwamen ook allemaal belletjes uit). Dus daarom was ze benauwd omdat haar neusje dicht zat. Geen gehoest of vochtlongen-gepruttel.
Beetje goor verhaal, maar doordat ze 's nachts ineens zo ging proesten kwamen er ook een paar stukjes mee van een koekje dat ze vlak daarvoor nog gegeten had. Denk dat daar een stukje van in haar neus kwam ofzo
Het was zo'n heel ieniemienie koekje, een zacht dingetje met zalmvulling (quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:31 schreef oh-oh het volgende:
Ai!
Gelukkig dat t al veel beter gaat, en voortaan voorzichtig zijn met wat je dr geeft![]()
Of alles voorkauwen
Wat een originele vraagquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:33 schreef oh-oh het volgende:
Zeg Non? Heb je al caviapis weten te scoren eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |