Spreek even lekker voor jezelf, jijquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:59 schreef Ingetje79 het volgende:
The space that's in between
Insane and insecure...
Gadver Tombo, wat kut zeg!![]()
Maar goed, er komt ongetwijfeld wel iets anders op je pad en anders gaan we hier in F&F wel massaal kindjes Fokken en mag jij oppassen![]()
En dat van die bieb is dubbelkutkut
Ah, wat lief!quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:03 schreef vamperotica het volgende:
Gooi ze nog even in de herhaling hoor...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat ik vanmorgen al zou omvallen, maar het was druk op het werk en het ging wonderwel goedquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:04 schreef Goodbye het volgende:
Greys, dat je het overleeft op die paar minuutjes slaapDuik maar lekker je bed in!
Hopelijk doet Bink het ook beter vannacht!
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:06 schreef vamperotica het volgende:
Krijg net een smsje dat moeders er nu goed bij blijft liggen!
Heb je haar vandaag meegenomen naar je werk?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik vanmorgen al zou omvallen, maar het was druk op het werk en het ging wonderwel goedNu valt het eigenlijk ook nog mee, de dreun komt vast zo
![]()
Heb vannacht nog buiten gelopen met het hondje, op roze fluffy sokken en in badjas, was zo blij dat niemand het zag. Dacht dat de frisse lucht haar goed zou doen, maar het hielp niet echt.
87 weken en 6 dagenquote:
Lekker, geen werk en een kindquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
87 weken en 6 dagen![]()
En als ik er 2 krijg, geef ik er eentje aan Tombo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
bahquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik vanmorgen al zou omvallen, maar het was druk op het werk en het ging wonderwel goedNu valt het eigenlijk ook nog mee, de dreun komt vast zo
![]()
Heb vannacht nog buiten gelopen met het hondje, op roze fluffy sokken en in badjas, was zo blij dat niemand het zag. Dacht dat de frisse lucht haar goed zou doen, maar het hielp niet echt.
Arme binkquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:15 schreef Ingetje79 het volgende:
TT klopt niet; moet 1235 zijn![]()
Tombo, kun je lekker cocoonen terwijl wij op i'net voor je gaan schooien om matrassen en vaatwassers
Ik zeg: DOENquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]Wat een plan, ik ga gewoon alleenstaande bijstandsmoeder worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |