Spreek even lekker voor jezelf, jijquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:59 schreef Ingetje79 het volgende:
The space that's in between
Insane and insecure...
Gadver Tombo, wat kut zeg!![]()
Maar goed, er komt ongetwijfeld wel iets anders op je pad en anders gaan we hier in F&F wel massaal kindjes Fokken en mag jij oppassen![]()
En dat van die bieb is dubbelkutkut
Ah, wat lief!quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:03 schreef vamperotica het volgende:
Gooi ze nog even in de herhaling hoor...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat ik vanmorgen al zou omvallen, maar het was druk op het werk en het ging wonderwel goedquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:04 schreef Goodbye het volgende:
Greys, dat je het overleeft op die paar minuutjes slaapDuik maar lekker je bed in!
Hopelijk doet Bink het ook beter vannacht!
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:06 schreef vamperotica het volgende:
Krijg net een smsje dat moeders er nu goed bij blijft liggen!
Heb je haar vandaag meegenomen naar je werk?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik vanmorgen al zou omvallen, maar het was druk op het werk en het ging wonderwel goedNu valt het eigenlijk ook nog mee, de dreun komt vast zo
![]()
Heb vannacht nog buiten gelopen met het hondje, op roze fluffy sokken en in badjas, was zo blij dat niemand het zag. Dacht dat de frisse lucht haar goed zou doen, maar het hielp niet echt.
87 weken en 6 dagenquote:
Lekker, geen werk en een kindquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
87 weken en 6 dagen![]()
En als ik er 2 krijg, geef ik er eentje aan Tombo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
bahquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik vanmorgen al zou omvallen, maar het was druk op het werk en het ging wonderwel goedNu valt het eigenlijk ook nog mee, de dreun komt vast zo
![]()
Heb vannacht nog buiten gelopen met het hondje, op roze fluffy sokken en in badjas, was zo blij dat niemand het zag. Dacht dat de frisse lucht haar goed zou doen, maar het hielp niet echt.
Arme binkquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:15 schreef Ingetje79 het volgende:
TT klopt niet; moet 1235 zijn![]()
Tombo, kun je lekker cocoonen terwijl wij op i'net voor je gaan schooien om matrassen en vaatwassers
Ik zeg: DOENquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]Wat een plan, ik ga gewoon alleenstaande bijstandsmoeder worden
dan weet ik er nog eentjequote:Op woensdag 16 maart 2011 21:15 schreef Ingetje79 het volgende:
TT klopt niet; moet 1235 zijn![]()
Tombo, kun je lekker cocoonen terwijl wij op i'net voor je gaan schooien om matrassen en vaatwassers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iig drie weken inderdaadquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zeg: DOEN![]()
Maar eh...je hebt dus iig nog 3 weken? En krijg je nu ook regelmatige tussentijdse evaluaties?
Is 3 weken loon.quote:
Jaquote:
Jaquote:Maar dat onzekere lijkt me kut
Ikke allemaal leuke spullies voor in huisquote:
Huh wat?quote:
Je sliep nog niet?quote:
Die is in Duitsland, dus die sliep vast primaquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Bink is een stoer meisje, die is het drama van vannacht vast al weer vergeten![]()
Werd S. niet wakker? Of is die aan het werk?
Nee manquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Huh wat?
Die TTdacht even dat het echt was
Ik had em wakker gebeld, de hele nachtquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is in Duitsland, dus die sliep vast prima
Al had ik het gewild, dat hoort hij echt niet 's nachtsquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had em wakker gebeld, de hele nacht
Dat had ik een stukje verder lezen ook doorquote:
Zo eentje ken ik ookquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Al had ik het gewild, dat hoort hij echt niet 's nachts
[SC]#1234 Hoedje van papier natuurlijk!quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:32 schreef Pagan het volgende:
Watis
er
nu
met
Bink
![]()
![]()
Ik kan niets terugvinden en ga nu Linley kijken.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:32 schreef Pagan het volgende:
Watis
er
nu
met
Bink
![]()
![]()
Ik kan niets terugvinden en ga nu Lynley kijken.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:32 schreef Pagan het volgende:
Watis
er
nu
met
Bink
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:02 schreef Greys het volgende:
Tombo![]()
Ik ga zo maar naar bed denk ik, heb vannacht van 07.15 tot 07.55 uur geslapen
Bink was ziek. Hele nacht mee bezig geweest. Verslikte zich steeds heel raar, heel raspend adem halen, neus zat helemaal dicht dus met bek open ademen steeds.
Nu gaat het beter. Alleen staan we allebei op omvallen, Bink en ik, zij heeft ook maar drie kwartier geslapen, dus zo lekker een extra lang tukkie doen
quote:
Oh sorryquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:32 schreef Pagan het volgende:
Watis
er
nu
met
Bink
![]()
![]()
kutwekkersquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb heerlijk geslapen, alleen die kutwekker ging te vroeg
Daar vind ik niks aan eigenlijkquote:
Ik ook niet...en telefoons ook nietquote:
snikkelklokquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook niet...en telefoons ook niet
Dat klinkt al beter jaquote:
quote:
Ik win ook nooit iets, omdat ik nooit ergens aan meedoe.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:46 schreef ferrari_rood het volgende:
@ing er op fok wel iemand die die graag zou willen hoor die wint nooit iets
@greys beterschap met Bink.
Ik heb er hier 2 op bed liggen die een wasmarathon aan het houden zijn.
Ing mag voor 150 euro spulletjes uitzoeken bij www.voor-thuis.nlquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat voor bon heb je precies gewonnen?
Lala doe eens mijn vraag beantwoorden? Pretty pleasequote:
Echnie? Ook niks dat je toch al nodig had? Veel leuke dingen daarquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kan echt niet kiezen wat ik voor m'n gewonnen waardebon moet nemen....gelukkig heb ik nog een jaar de tijd
Vanmorgen niet, toen sliep ze zo vast (eindelijk, na die lange nacht).quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Heb je der nou meegenomen naar het werk?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ing mag voor 150 euro spulletjes uitzoeken bij www.voor-thuis.nl
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lala doe eens mijn vraag beantwoorden? Pretty please
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:24 schreef Ml-etje het volgende:
Tombo moet ik teruglezen of -edit- gevonden...
Ehh heb je niks op papier zeker van die evaluaties?
Jawelquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:24 schreef Ml-etje het volgende:
Tombo moet ik teruglezen of -edit- gevonden...
Ehh heb je niks op papier zeker van die evaluaties?
Hmm is het uitzendwerk of niet?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JawelMaar je kan dus een nieuwe krijgen en dan moet je dus binnen de gegeven termijn verbetering tonen anders is het
Ja, alles is leukquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Echnie? Ook niks dat je toch al nodig had? Veel leuke dingen daar.
Maar wat deed je niet goed (genoeg) dan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JawelMaar je kan dus een nieuwe krijgen en dan moet je dus binnen de gegeven termijn verbetering tonen anders is het
Dus vanmiddag was ze nog niet de oude?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Vanmorgen niet, toen sliep ze zo vast (eindelijk, na die lange nacht).
Vanmiddag wel, omdat ze tussen de middag onder de kattenkrabpaal lag te pruttelen.
Ach wat lief is er nog steeds maar 1 kittenquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:03 schreef vamperotica het volgende:
Gooi ze nog even in de herhaling hoor...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neequote:
Ik ben te klantvriendelijk (quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar wat deed je niet goed (genoeg) dan?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, alles is leuk![]()
Ik ga iig doucherekjes doen denk ik, die Lidl-paal blijkt toch niet zo sterk
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ik ben te klantvriendelijk () en ik neem niet genoeg de leiding (= ik druk dus geen producten door hun strot
)
Nou ja, als ik daarom wordt afgewezen dan heb ik zoiets van DOEI!, dat vind ik namelijk goede eigenschappen stiekem![]()
En zo is hetquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ik ben te klantvriendelijk () en ik neem niet genoeg de leiding (= ik druk dus geen producten door hun strot
)
Nou ja, als ik daarom wordt afgewezen dan heb ik zoiets van DOEI!, dat vind ik namelijk goede eigenschappen stiekem![]()
Zie je nou hoe van slag ik er van ben!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ja, dat vind ik ook goede eigenschappen, maar bij zo'n baan is het idd iets minder![]()
Blijf jij maar gewoon lekker jezelf, dan ben je op je leukst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Wat voor een contract heb je dan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee
[..]
)
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zie je nou hoe van slag ik er van ben!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Meid, moeten we een ambu sturen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Een flexibele uren contractquote:
Ja, bel ff vanonder de douche vandaanquote:
Yup.. nog steeds 1 en een rustige mama...Die er nu al een hele tijd gewoon bij blijft!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:07 schreef indaha het volgende:
[..]
Ach wat lief is er nog steeds maar 1 kitten![]()
Greys wat een schrik zeg , maar fijn dat het nu weer wat beter gaat met Bink
Weet niet hoe lang het contract duurt en hoeveel uren je minimaal hebtquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een flexibele uren contract
Ik zal morgen eens alles goed doornemen, volgens mij hebben ze een maand opzegtermijn?Dus dan heb ik iig nog een maand extra
half jaar, en zij zijn 4 uur per week verplicht me te laten werken ofzo...quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Weet niet hoe lang het contract duurt en hoeveel uren je minimaal hebt
Gelukkig, ze wist misschien in het begin niet wat ze er mee moest, ik ben benieuwd of er nog komen of dat het er 1 blijft.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:14 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Yup.. nog steeds 1 en een rustige mama...Die er nu al een hele tijd gewoon bij blijft!
Om hebberig van te worden he?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:59 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Wat hebben ze daar een leuke spulletjes!!
Nog niet helemaal, beetje een pruttelneus nog.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dus vanmiddag was ze nog niet de oude?
Nu wel weer toch?
Ik ben ook heel benieuwd... Zo lang ze zo rustig blijft en niet paniekerig gaat doen of duidelijk pijn heeft blijft ze sowieso lekker bij dr kleintje... Even kijken of ik morgen kan voelen of het lijkt of er nog meer zitten en dan maar even overleggen met de dierenarts, misschien wil die wel langs komen zodat ik niet met mevrouw hoef te gaan slepen....quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:18 schreef indaha het volgende:
[..]
Gelukkig, ze wist misschien in het begin niet wat ze er mee moest, ik ben benieuwd of er nog komen of dat het er 1 blijft.
Dan zijn ze verplicht een maand die 4 uur uit te betalen als opzegtermijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
half jaar, en zij zijn 4 uur per week verplicht me te laten werken ofzo...
Was de enige mogelijkheid, wilde liever "gewoon" 24 uur maar helaas...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |