Het lijken wel treinen van de toekomstquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je op N700 shinkansen zoeken (die heb ik al in spoor N).
Ja nu is het even een wat minder geslaagd plan idd.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou zo maar kunnen. Ik weet wel dat die trein even niet rijdt, want de spoorlijn naar het noorden is nogal uh, kapot. Hij rijdt 1x per dag geloof ik, normaal. Dat za nu dus wel even duren voordat ik daar in kan gaan zitten. Kutzeebeving.
hehe snapte ikquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik doelde meer op dat kotslelijk
Waarom is die neus zo mega langquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.katomodels.com/n/n700kei/
Die wordt ook vogelbekdier genoemd.
Snap je het nou echt niet?quote:
Ja, natuurlijk welquote:
zo gespleten van TSJAKKAAAA?quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk wel
Maar ik heb een gespleten persoonlijkheid
Die van die E5 is muchos langer. Die dingen rijden 300km per uur, dus dat heeft vast met weerstand te maken. EN gewoon, omdat het kanquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ssssssssssssssttttttttttEn ik dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Tha Erik!quote:
mijn grapquote:
Jepquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:48 schreef Pheno het volgende:
Kut JR, de 500 er zo goed als uitdoen, dat is de meest geile trein ooit.
Moet zeggen dat ze er bijzonder tof uitzienquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die van die E5 is muchos langer. Die dingen rijden 300km per uur, dus dat heeft vast met weerstand te maken. EN gewoon, omdat het kan
De E5 heeft nu een week gereden,daarna kwam die beving, dus nu staat ie met wat mazzel nog stof te happen![]()
De N700 en 700 zijn bijna standaard als Shinkansen tegenwoordig. Kut JR, de 500 er zo goed als uitdoen, dat is de meest geile trein ooit.
Het is de kou.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
Jeeetje doe ik eens enthousiast.. gaan jullie zo flauw doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |