quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik erger me er kapot aan, maar ja, weinig aan te doen. Live with it. Een voordeel, haaruitval na een meltdown zal me niet gebeuren!
Nou, dat bedoel ik dus. Ik ben een kloon van jouquote:
Whahahaahahahquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik typte een keer mevrouw Kotslelijk ipv mevrouw Kostelijk
Als enen en nullenquote:
Zal ik je gerust stellen en zeggen dat je een aantrekkelijke man benquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik erger me er kapot aan, maar ja, weinig aan te doen. Live with it. Een voordeel, haaruitval na een meltdown zal me niet gebeuren!
Ja, maar jij had flink drank op!quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zal ik je gerust stellen en zeggen dat je een aantrekkelijke man ben
(vind ik dan)
Second that dusquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zal ik je gerust stellen en zeggen dat je een aantrekkelijke man ben
(vind ik dan)
Nee, jij slaap veeeeel vroegerquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, dat bedoel ik dus. Ik ben een kloon van jou![]()
Ligt aan de tijdzone want ik sta ook veel vroeger opquote:
maar voor woorden maakt het weer niks uit in welke volgorde de letters staan, als de eerste en laatste letter maar kloppenquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, dat dusquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je logt je ene account eerder uit dan je andere, bedoel je?
Dat is ook waar en er was geen woord gelogenquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar voor woorden maakt het weer niks uit in welke volgorde de letters staan, als de eerste en laatste letter maar kloppen
Hmmz jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ligt aan de tijdzone want ik sta ook veel vroeger op
hahahahaaaaquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar zijn vast wel een paar uitzonderingen op te vindenquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar voor woorden maakt het weer niks uit in welke volgorde de letters staan, als de eerste en laatste letter maar kloppen
Ik was niet aangeschotenquote:
ja tochquote:
inderdaad, kreeg het per mail binnen maar onbewust lees je het goedquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is ook waar en er was geen woord gelogen
uitzonderingen (op namen naar) ben ik nog niet tegen gekomenquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar zijn vast wel een paar uitzonderingen op te vindenMaar over het algemeen blijft een tekst dan opmerkelijk goed leesbaar ja
Ik hoop hetquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Woohoo
Dan is het hier ook vast lekker weer![]()
Jij hebt altijd flink wat drank op.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was niet aangeschoten
En ik meen wat ik zeg, ik zou wel op je kunnen vallen hoor
[..]
ja toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |