Trollen IRL met een aesthetisch perfect lichaam is gewoon dubbel zo leuk!quote:Op donderdag 17 maart 2011 02:10 schreef trovey het volgende:
Het spijt me TS, ik hoor in je antwoorden en zie (in je fobo) alleen maar een patsertje.en een troll eerste klasse.
![]()
Net alsof iemand hier iets om deze reactie geeft.quote:Op donderdag 17 maart 2011 07:27 schreef Pharkus het volgende:
Netalsof iemand hier er iets om geeft...
fuaaaark!! CELL TECH geeft je de gains van je leven.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:35 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Gisteren weer hard gepompt in de gym. nu weer ff rust. Morgen weer wat van die DAT DERE celltech en weer pompen!
come at me brahquote:
Even een vraagje tussendoor, uit welk land komen onze volkshelden Zyzz en Chestbrah eigenlijk ? Ik heb een paar van die filmpjes gezien maar k kon niet echt een bepaalde etniciteit plaatsen. en als ze praten is het niet echt verstaanbaar.quote:
u 'mirin brah ?quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:49 schreef HostiMeister het volgende:
Is dit de nieuwe trend? Gym-trolls? Echt?
zyzz is geboren in rusland, armeense/koerdische ouders. Verhuist naar Australie.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Even een vraagje tussendoor, uit welk land komen onze volkshelden Zyzz en Chestbrah eigenlijk ? Ik heb een paar van die filmpjes gezien maar k kon niet echt een bepaalde etniciteit plaatsen. en als ze praten is het niet echt verstaanbaar.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 07:27 schreef Pharkus het volgende:
Net alsof iemand hier er iets om geeft...
SLDL's supersetted Frontsquats perfect uitvoeren is niet simpel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ga jij nou ook al simpel lopen doen?
sport jij wel eens? Geen klachten over de gym?quote:
Echt hequote:Op donderdag 17 maart 2011 13:27 schreef FB-aight het volgende:
[..]
SLDL's supersetted Frontsquats perfect uitvoeren is niet simpel.
een maximale MMC is een vereiste voor het ontwikkelen tot een griekse halfgod.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:44 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Echt hePerfect oefeningen uitvoeren en bepaalde spiergroepen trainen prefereren uiterste perfectie voor maximale gain!
caveman training, ook een tijd gedaan.. maar daardoor kwam ik meer in Monstermode terecht.. en ik wil geen powerlifters lichaam... dat is niet aestheticly pleasing.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:50 schreef DuTank het volgende:
Sowieso, trainen op de sportschool
Echte mannen pakken betonblokken op, smijten ze weg, slaan ze doormidden en schoppen ze weg. En ze schaken.
zegt een anonieme internetheld,quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:53 schreef ecktebaas het volgende:
TS trollt omdat echte bazen met spieren die meme bs niet kennen.
[ afbeelding ]
Wij neuken dan ook niet met Grieken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:04 schreef FB-aight het volgende:
[..]
zegt een anonieme internetheld,
sorry maar joegoslaven zullen nooit de adonisgenen krijgen, you mad?
Nee alleen maar met je eigen dorpsgenoten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:04 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Wij neuken dan ook niet met Grieken.
Ik kom niet uit een dorp maar ik neukte wel dorpelingen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:05 schreef FB-aight het volgende:
[..]
Nee alleen maar met je eigen dorpsgenoten.
Deja vu is een raam waar je doorheen kijkt naar onze andere dimensie...quote:
Sterker nog, ik woon met eentje samen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:06 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Haha, heb je al een gespierde man gevonden die op 1 lijn met jou converseert?
Joegoslavische vrouwen, niets mis mee.. gewillig!quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:06 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Ik kom niet uit een dorp maar ik neukte wel dorpelingen.Kkdomme boerinnen.
Ik betrap mezelf er vaak op mensen daarvan te verdenken. Maar dan is het ook zo aangezien ik altijd gelijk heb en dat soort mensen als een goudvis voor zich uit kijken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:08 schreef FB-aight het volgende:
Maar herkent niemand zich in deze klacht?
want het kan best irritant zijn ..
Hoe heet die Japanse chick ook alweer van je andere UI die zo allemaal trucjes doet met d'r haar?quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:07 schreef Lithia het volgende:
[..]
Sterker nog, ik woon met eentje samen.
Sawajiri Erikaquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:10 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hoe heet die Japanse chick ook alweer van je andere UI die zo allemaal trucjes doet met d'r haar?
Na veel rakija.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:07 schreef FB-aight het volgende:
[..]
Joegoslavische vrouwen, niets mis mee.. gewillig!
Ook aestethisch in proporties?quote:
Nee, ik heb weinig beenspieren.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:19 schreef FB-aight het volgende:
[..]
Ook aestethisch in proporties?
powercleans?
97kgquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, ik heb weinig beenspieren.
Mijn God.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:22 schreef zoalshetis het volgende:
wie is eigenlijk die pomphomo uit je fobo ts?
Ik begin op een frietzak te lijken met die spillebeentjes van me!quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:24 schreef FB-aight het volgende:
[..]
97kg
1.89cm
12% bf
eind deze maand in keto, dus dan zal ik de 9% wel gaan halen. Mijn bovenbenen moet ik mee opassen die groeien harder dan de rest van mijn lichaam
wel zielig van die stertatoo, toch?quote:
SQUATSCH UND LEGPRESS AL DER WEG!quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik begin op een frietzak te lijken met die spillebeentjes van me!
Elke God was ooit jong en onbezonnen. Daar gaat toch een mooie sleeve overheen, zodat zijn griekse godenstatus op shirtloze festivals nog meer gekenmerkt wordt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wel zielig van die stertatoo, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |