Trollen IRL met een aesthetisch perfect lichaam is gewoon dubbel zo leuk!quote:Op donderdag 17 maart 2011 02:10 schreef trovey het volgende:
Het spijt me TS, ik hoor in je antwoorden en zie (in je fobo) alleen maar een patsertje.en een troll eerste klasse.
![]()
Net alsof iemand hier iets om deze reactie geeft.quote:Op donderdag 17 maart 2011 07:27 schreef Pharkus het volgende:
Netalsof iemand hier er iets om geeft...
fuaaaark!! CELL TECH geeft je de gains van je leven.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:35 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Gisteren weer hard gepompt in de gym. nu weer ff rust. Morgen weer wat van die DAT DERE celltech en weer pompen!
come at me brahquote:
Even een vraagje tussendoor, uit welk land komen onze volkshelden Zyzz en Chestbrah eigenlijk ? Ik heb een paar van die filmpjes gezien maar k kon niet echt een bepaalde etniciteit plaatsen. en als ze praten is het niet echt verstaanbaar.quote:
u 'mirin brah ?quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:49 schreef HostiMeister het volgende:
Is dit de nieuwe trend? Gym-trolls? Echt?
zyzz is geboren in rusland, armeense/koerdische ouders. Verhuist naar Australie.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Even een vraagje tussendoor, uit welk land komen onze volkshelden Zyzz en Chestbrah eigenlijk ? Ik heb een paar van die filmpjes gezien maar k kon niet echt een bepaalde etniciteit plaatsen. en als ze praten is het niet echt verstaanbaar.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 07:27 schreef Pharkus het volgende:
Net alsof iemand hier er iets om geeft...
SLDL's supersetted Frontsquats perfect uitvoeren is niet simpel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ga jij nou ook al simpel lopen doen?
sport jij wel eens? Geen klachten over de gym?quote:
Echt hequote:Op donderdag 17 maart 2011 13:27 schreef FB-aight het volgende:
[..]
SLDL's supersetted Frontsquats perfect uitvoeren is niet simpel.
een maximale MMC is een vereiste voor het ontwikkelen tot een griekse halfgod.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:44 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Echt hePerfect oefeningen uitvoeren en bepaalde spiergroepen trainen prefereren uiterste perfectie voor maximale gain!
caveman training, ook een tijd gedaan.. maar daardoor kwam ik meer in Monstermode terecht.. en ik wil geen powerlifters lichaam... dat is niet aestheticly pleasing.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:50 schreef DuTank het volgende:
Sowieso, trainen op de sportschool
Echte mannen pakken betonblokken op, smijten ze weg, slaan ze doormidden en schoppen ze weg. En ze schaken.
zegt een anonieme internetheld,quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:53 schreef ecktebaas het volgende:
TS trollt omdat echte bazen met spieren die meme bs niet kennen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |