quote:Op zondag 3 april 2011 09:56 schreef addictivebeat het volgende:
ik zoek een nummer, het je hoort het nu wel eens op de radio, tis een dancetune en je hoort een female vocale iets van nowww and forever oid en nog wat dingen er doorheen zingen, wie weet welk nummer ik bedoel?
nee totaal niet, het is gewoon de tekst van pass the courvoisier(refrein) en dan een andere achtergrondmuziek.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:39 schreef ems. het volgende:
[..]
Bedoel je niet deze?
Want dat nummer wordt namelijk doodgedraaid bij uitgaanTekst is niet van Pass The Courvoisier trouwens.
deze misschien?quote:Op zondag 3 april 2011 13:51 schreef hatsjoe91 het volgende:
Ik heb al enige tijd een liedje in mn hoofd, maar ik heb geen flauw idee van wie die is of hoe het heet. Hoor hem heel soms in de kroeg en gaat iets van:
'Ik met mn bomstijl, oh ja oh lelelele, ik met mn bomstijl'
Dit is niet de juiste tekst maar omdat ik hem al een tijdje niet meer gehoord heb is dit het enige wat ik er nog van kan maken:)
Nee die ken ik wel;) Het is geloof ik niet van een hele bekende rap/popgroep en al zeker wel een paar jaar oud.quote:
Iig een dansende vrouw.quote:Op zondag 3 april 2011 18:41 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik zoek er ook nog eentje
Een trance/dance plaat van +/- 6 jaar geleden. Was af en toe op tmf, in de clip zie je een dansende vrouw met een stad en drukke beelden op de achtergrond, ongeveer op dezelfde manier als in:
De titel is (denk ik) 'In the beginning' maar verder weet ik niets van de tekst. Weet iemand 't?
Nope, wel een leuke clip overigens.quote:
Dat is Kate Eloise Whitfieldquote:Op zondag 3 april 2011 18:46 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Nope, wel een leuke clip overigens.
Het grote mysterie is dat niemand weet wie die chick is uit Push up
Oh, dat wist ik niet!quote:
Moet deze wel zijn. jammer van de baggervideo, maar het nummer is wel lekker:quote:Op zondag 3 april 2011 13:51 schreef hatsjoe91 het volgende:
Ik heb al enige tijd een liedje in mn hoofd, maar ik heb geen flauw idee van wie die is of hoe het heet. Hoor hem heel soms in de kroeg en gaat iets van:
'Ik met mn bomstijl, oh ja oh lelelele, ik met mn bomstijl'
Dit is niet de juiste tekst maar omdat ik hem al een tijdje niet meer gehoord heb is dit het enige wat ik er nog van kan maken:)
Lol, heb hem al..quote:Op maandag 4 april 2011 14:17 schreef Pino0 het volgende:
Een soort dance nummer achtig iets.
Ze zingen ook iets van down boy down boy, boooyyyyyyyy, en allemaal mooie effectjes erachter, en daarna komt een (dance?) beat.
Hij is al best oud.
Mvg
quote:Op maandag 4 april 2011 20:41 schreef MM22 het volgende:
Hi All!
Wie kan met zn smartphone ff uitzoeken welk nummer dit is?
Hij moet van The Wiseguys zijn maar kan de titel niet vinden. Bij voorbaat dank!
Nee joh die clip is master!quote:Op maandag 4 april 2011 13:45 schreef RSie het volgende:
[..]
Moet deze wel zijn. jammer van de baggervideo, maar het nummer is wel lekker:
quote:Op maandag 4 april 2011 21:07 schreef demesh het volgende:
ik zoek het nummer van deze reclame.
-Demesh
Al de derde keer binnen 2 pagina'squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |