Is dat relevant ?quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:37 schreef BrammB het volgende:
[..]
Bedankt!
Is het Gay als ik dit leuk vind trouwens?
Gokje:quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:35 schreef theodoor9 het volgende:
ik zag dat er al eerder om gevraagd was maar helaas geen antwoord.
De muziek tijdens de gamekings reclame op MTV. Met als eneige tekst 'are you ready'
Electro-achtig nummer
Dat ie anderhalve minuut duurt is een goede tip, dan kan ie bijna niet missen:quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:34 schreef assie het volgende:
Iemand enig idee hoe dat erg korte nummer heet dat regelmatig op 3fm langskomt?
Rock-achtig nummertje, enkele weken uit.... duurt zo'n anderhalve minuut...
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:21 schreef ewoot het volgende:
Ik had op vorige topic een verzoek gedaan:
Het enige wat mij is bijgebleven van het liedje dat ik zoek is volgens een gedeelte van het refrein en maar enkele woorden.
Money money money, moneyyyy.
RSie had daar op gereageerd dat hij denkt aan: for the love of money - Ojays.
En het begin gedeelte is precies wat ik mij nog kan herinnneren van het liedje, maar ik weet zeker dat een andere liedje was. Waarschijnlijk hebben ze het gedeelte van Ojays gebruikt.
Nu nog vinden wie dat was :-)
Wat ik bedoel vanaf 15 seconden
Nee, dit is ook wel lekker nummer, maar niet die ik bedoel. Ik luisterde er een aantal jaar terug naar. Toen Kraak en Smaak ook bekend werden en Pete Philly & Perquisite met album Mindstate bekend waren.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:34 schreef Dirty_Robert het volgende:
Een of andere disco remix van Why Tell Me Why from Anita Meijer. They're singing "Disco dance, disco dance" and then the chore of Why Tell Me Why.
??quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:29 schreef ewoot het volgende:
[..]
Nee, dit is ook wel lekker nummer, maar niet die ik bedoel. Ik luisterde er een aantal jaar terug naar. Toen Kraak en Smaak ook bekend werden en Pete Philly & Perquisite met album Mindstate bekend waren.
Ik meen mij te herinneren dat het ook een nederlandse artiest was die dit gebruikte. Ik kan mij ook herinneren dat hij regelmatig bij Giel op 3fm toen was.
Deze ken ik natuurlijk, maar hier zit volgens mij niet exact dat gedeelte in van "Money money money........."quote:
Maar uit eindelijk na lang zoeken op internet heb ik het toch kunnen vinden welk liedje ik bedoelde, weet nu ook welk artiest en album :-)quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:29 schreef ewoot het volgende:
USB stick heeft niet geholpen
Maar volgens mij was het ergens tussen half 2007 het einde van 2007.
Bedoel je niet deze?quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:57 schreef MouzurX het volgende:
Ik zoek een liedje dat bij het uitgaan vaak gedraaid wordt.
Het is volgens mij gewoon een remix van
Busta rhymes - don't this shit make a nigga wanna jump
Het is iig de tekst maar de muziek is anders.
Dom, Lomp & Famous is de 3e single van The Opposites, maar de eerste single van het nieuwe album; Begin Twintig. De track is samen met Dio en Willie Wartaal gemaakt. De track was bedoeld voor discotheken en zou oorspronkelijk niet eens op het album komen te staan. Omdat het een grote hit werd, kwam hij toch op het album en werd fysiek uitgegeven. De muziek is vrijwel geheel gebaseerd op samples uit het nummer "Liar, Liar" van The Castaways, een nummer uit 1965.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:17 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik hoorde net het origineel van 'dom, lomp & famous' van de opposites en DJVT. Althans, van die melodie. Engelstalige pop/rock plaat, iemand enig idee hoe het heet?
Dat had ik natuurlijk ook zelf op kunnen zoeken, bedanktquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:27 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Dom, Lomp & Famous is de 3e single van The Opposites, maar de eerste single van het nieuwe album; Begin Twintig. De track is samen met Dio en Willie Wartaal gemaakt. De track was bedoeld voor discotheken en zou oorspronkelijk niet eens op het album komen te staan. Omdat het een grote hit werd, kwam hij toch op het album en werd fysiek uitgegeven. De muziek is vrijwel geheel gebaseerd op samples uit het nummer "Liar, Liar" van The Castaways, een nummer uit 1965.
Bron: Wikipedia.
HAHAHAHA wat een nummer en clip!!
quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:35 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Dat had ik natuurlijk ook zelf op kunnen zoeken, bedankt
Geen dank, het is een van mijn favoriete nummers, ik ben blij dat ik nu ook de voorgeschiedenis ken!quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:35 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Dat had ik natuurlijk ook zelf op kunnen zoeken, bedankt
Nero - Me And Youquote:Op zondag 3 april 2011 00:46 schreef Dennehy het volgende:
http://www.gamekings.tv/nieuws/bumpy-trut-2-gecancelled/
Wat is het nummer dat je hoort in die 20 seconden voor dat de echte video begint? Klinkt erg leuk.
quote:Op zondag 3 april 2011 09:56 schreef addictivebeat het volgende:
ik zoek een nummer, het je hoort het nu wel eens op de radio, tis een dancetune en je hoort een female vocale iets van nowww and forever oid en nog wat dingen er doorheen zingen, wie weet welk nummer ik bedoel?
nee totaal niet, het is gewoon de tekst van pass the courvoisier(refrein) en dan een andere achtergrondmuziek.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:39 schreef ems. het volgende:
[..]
Bedoel je niet deze?
Want dat nummer wordt namelijk doodgedraaid bij uitgaanTekst is niet van Pass The Courvoisier trouwens.
deze misschien?quote:Op zondag 3 april 2011 13:51 schreef hatsjoe91 het volgende:
Ik heb al enige tijd een liedje in mn hoofd, maar ik heb geen flauw idee van wie die is of hoe het heet. Hoor hem heel soms in de kroeg en gaat iets van:
'Ik met mn bomstijl, oh ja oh lelelele, ik met mn bomstijl'
Dit is niet de juiste tekst maar omdat ik hem al een tijdje niet meer gehoord heb is dit het enige wat ik er nog van kan maken:)
Nee die ken ik wel;) Het is geloof ik niet van een hele bekende rap/popgroep en al zeker wel een paar jaar oud.quote:
Iig een dansende vrouw.quote:Op zondag 3 april 2011 18:41 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik zoek er ook nog eentje
Een trance/dance plaat van +/- 6 jaar geleden. Was af en toe op tmf, in de clip zie je een dansende vrouw met een stad en drukke beelden op de achtergrond, ongeveer op dezelfde manier als in:
De titel is (denk ik) 'In the beginning' maar verder weet ik niets van de tekst. Weet iemand 't?
Nope, wel een leuke clip overigens.quote:
Dat is Kate Eloise Whitfieldquote:Op zondag 3 april 2011 18:46 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Nope, wel een leuke clip overigens.
Het grote mysterie is dat niemand weet wie die chick is uit Push up
Oh, dat wist ik niet!quote:
Moet deze wel zijn. jammer van de baggervideo, maar het nummer is wel lekker:quote:Op zondag 3 april 2011 13:51 schreef hatsjoe91 het volgende:
Ik heb al enige tijd een liedje in mn hoofd, maar ik heb geen flauw idee van wie die is of hoe het heet. Hoor hem heel soms in de kroeg en gaat iets van:
'Ik met mn bomstijl, oh ja oh lelelele, ik met mn bomstijl'
Dit is niet de juiste tekst maar omdat ik hem al een tijdje niet meer gehoord heb is dit het enige wat ik er nog van kan maken:)
Lol, heb hem al..quote:Op maandag 4 april 2011 14:17 schreef Pino0 het volgende:
Een soort dance nummer achtig iets.
Ze zingen ook iets van down boy down boy, boooyyyyyyyy, en allemaal mooie effectjes erachter, en daarna komt een (dance?) beat.
Hij is al best oud.
Mvg
quote:Op maandag 4 april 2011 20:41 schreef MM22 het volgende:
Hi All!
Wie kan met zn smartphone ff uitzoeken welk nummer dit is?
Hij moet van The Wiseguys zijn maar kan de titel niet vinden. Bij voorbaat dank!
Nee joh die clip is master!quote:Op maandag 4 april 2011 13:45 schreef RSie het volgende:
[..]
Moet deze wel zijn. jammer van de baggervideo, maar het nummer is wel lekker:
quote:Op maandag 4 april 2011 21:07 schreef demesh het volgende:
ik zoek het nummer van deze reclame.
-Demesh
Al de derde keer binnen 2 pagina'squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |