abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 maart 2011 @ 17:29:39 #51
165573 Compass
www.habbix.nl
pi_94298481
Die 2e klopt die 1e staat ze met een paar danseressen op een wit platform met witte achtergrond in felblauw water (daar drijft dat ding in) naar mijn idee doet het beetje denken aan het nummer day n night en only girl van rihanna die sfeer beetje....
pi_94307985
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 19:19 schreef Morkat1991 het volgende:
http://vocaroo.com/?media=vjFdqmXG1XeJsqkod

Dit, telkens herhaald en het liedje eindigt met een man die het deuntje nafluit.Het liedje is niet bepaald recent en heeft een Fatboy slim feel zover ik me herinner. Thanks! 'k Word er zot van.
Eindelijk gevonden:
pi_94313376
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 17:29 schreef Compass het volgende:
Die 2e klopt die 1e staat ze met een paar danseressen op een wit platform met witte achtergrond in felblauw water (daar drijft dat ding in) naar mijn idee doet het beetje denken aan het nummer day n night en only girl van rihanna die sfeer beetje....
Deze?
pi_94314286
Ik ben op zoek naar een liedje. Het wordt afgespeeld als je naar de website van Abigail Clancy gaat. (Aanleiding om te kijken: zwangerschapstopic @ SHO => Abby bevallen => benieuwd naar babyfoto's etc etc).
Als ik google vind ik niks, alleen een link naar een Yahoo!site waar iemand hetzelfde vraagt.

Stukje tekst:
something's going on with me and won't go away
i wanna be the love by you taken to your bed
i wanna be the girl inside your head
i wanna feel you closer close enough to taste
i wanna feel the warmth all your embrace
my boy

Mja misschien herkent een van jullie het :@
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_94320445
Op zoek naar een plaatje....

Het refrein is iets van: it;s youuuuuu who blablablabla
and
it;s youuuu who feel like a lady ofzo

gezongen door een grietje uiteraard. supercatchy melodietje...maar van wie?

[ Bericht 3% gewijzigd door Rnie op 19-03-2011 00:34:09 ]
De enige echte.
pi_94321499
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 19:32 schreef mits het volgende:

Iemand misschien een idee van track @ 00.14
Boys Noize – Yeah
pi_94325294
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 22:15 schreef DjinN het volgende:
Ik ben op zoek naar een liedje. Het wordt afgespeeld als je naar de website van Abigail Clancy gaat. (Aanleiding om te kijken: zwangerschapstopic @ SHO => Abby bevallen => benieuwd naar babyfoto's etc etc).
Als ik google vind ik niks, alleen een link naar een Yahoo!site waar iemand hetzelfde vraagt.

Stukje tekst:
something's going on with me and won't go away
i wanna be the love by you taken to your bed
i wanna be the girl inside your head
i wanna feel you closer close enough to taste
i wanna feel the warmth all your embrace
my boy

Mja misschien herkent een van jullie het :@
Ik heb best even gezocht maar kan het niet vinden helaas. Kwam wel tegen dat Studio Juice haar site heeft gemaakt, en die host het liedje ook. Misschien kun je hen even mailen met die vraag?
pi_94327649
Dag lieve mensen,

Ik ben op zoek naar een band die op Rock am 2010 heeft gestaan.
Ik zet net MTV HD op en zat op de laatste 15 min.

Hier zijn de foto's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_94327983
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 11:14 schreef Santello het volgende:
Dag lieve mensen,

Ik ben op zoek naar een band die op Rock am 2010 heeft gestaan.
Ik zet net MTV HD op en zat op de laatste 15 min.

Hier zijn de foto's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pendulum
pi_94329555
Roppenzo supper!!!!!!!!!!!
pi_94335399
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 00:54 schreef Roppenzo het volgende:

[..]

Boys Noize – Yeah
Thanks!
pi_94336013
Ok ik ben op zoek naar een lied alleen ik weet er niets van behalve dat hij episch klinkt en dat er een mooie opbouw in zit..

Er begint een koor zachtjes te hummen....na na na naaaaa...na na na naaaaaaa. en dat wordt steeds luider, op een gegeven moment is het heel epic met violen e.d. Het koor is vrouwelijk en met hoge stemmen...klinkt faking epic..iemand? :P
Hey gast? ...Ja? ....Bek houwe..
pi_94348364

Eerst hoor je de drums van Metallica - The Shortest Straw, maar wat is het nummer dat er na komt?

Denk niet dat er veel metalfans zitten hier maar toch.
pi_94384493
Ik ben op zoek naar een house-achtig nummer waar rapapapa continu wordt herhaald. Naarmate het nummer vordert, wordt de toon steeds hoor.
Het gaat natuurlijk niet om Rap Des Arm van Quintino
  zondag 20 maart 2011 @ 21:58:16 #66
332366 San_Andreas
Begin your tour here!
pi_94395680
Aantal jaar terug werd op elke dansvloer een nummer gedraait dat ontzettend veel leek op Guess Who's Back van Rakim. Wat was het (remix misschien)?

"Ik quote graag mezelf."
  zondag 20 maart 2011 @ 22:17:33 #67
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_94396821
quote:
5s.gif Op zondag 20 maart 2011 21:58 schreef San_Andreas het volgende:
Aantal jaar terug werd op elke dansvloer een nummer gedraait dat ontzettend veel leek op Guess Who's Back van Rakim. Wat was het (remix misschien)?

Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zondag 20 maart 2011 @ 22:31:00 #68
332366 San_Andreas
Begin your tour here!
pi_94397782
quote:
nee, het was nagenoeg exact hetzelfde als dat nummer van rakim alleen dan zonder de tekst.
"Ik quote graag mezelf."
  zondag 20 maart 2011 @ 22:38:58 #69
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_94398342
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 22:31 schreef San_Andreas het volgende:

[..]

nee, het was nagenoeg exact hetzelfde als dat nummer van rakim alleen dan zonder de tekst.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_94404002
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 18:25 schreef Silverback_ het volgende:
Ik ben op zoek naar een house-achtig nummer waar rapapapa continu wordt herhaald. Naarmate het nummer vordert, wordt de toon steeds hoor.
Het gaat natuurlijk niet om Rap Des Arm van Quintino
pi_94404992
Hallo. Ik zoek het nummer wat je hoort in R.E.L aflevering 1 als Romeyn en Lamoree bij Infernopolis zijn. Het nummer begint met het geluid,wat lijkt op dat van een hartmonitor,die aangeeft dat het hart gestopt is. Ik zelf vind het een underworld achtig tintje hebben.

Het stukje begint rond 24:40 van die aflevering

http://www.herhaling.nl/video/275269/

Hier een linkje. Wie me kan helpen ben ik voor eeuwig dankbaar
I am the hour,freaks devour
pi_94411910
Hoi beste mensen,

Ik ben op zoek naar een remix tussen:
Swedish house mafia - One
&
Scooter - Maria

Ik heb hem afgelopen weekend in de kroeg gehoord maar kan hem nergens vinden.
Het nummer begint gewoon als One maar als dat opbouwend vibrerende intro is geweest speelt hij het deuntje van Maria in plaats van het orgineel.
Ik vond hem echt gaaf klinken maar kan hem nergens vinden.
Wie kan mij helpen?
  maandag 21 maart 2011 @ 11:37:39 #73
332366 San_Andreas
Begin your tour here!
pi_94413223
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 10:55 schreef Chronos219 het volgende:
Hoi beste mensen,

Ik ben op zoek naar een remix tussen:
Swedish house mafia - One
&
Scooter - Maria

Ik heb hem afgelopen weekend in de kroeg gehoord maar kan hem nergens vinden.
Het nummer begint gewoon als One maar als dat opbouwend vibrerende intro is geweest speelt hij het deuntje van Maria in plaats van het orgineel.
Ik vond hem echt gaaf klinken maar kan hem nergens vinden.
Wie kan mij helpen?
zoiets heet een "mash-up", even goed googlen of youtuben zou ik zeggen
"Ik quote graag mezelf."
pi_94413658
Hallo,

Ik ben net terug uit Mexico en zoek een nummer wat waarschijnlijk al vaker gevraagd is. Helaas kan ik hem zelf niet terug vinden. Ik kan alleen de volgende aanwijzingen geven;

- het is vrij recent nummer (denk ik, tussen 2004-2010)
- Het is een Lounche nummer.
- In het instrumentale gedeelte zit een harmonika gedeelte dat vergelijkbaar is met het het instrumentale wat in Tu es foutu van Ingrid zit.
- ik heb hem gehoord in Playa del Carmen maar ook regelmatig op de radio. een redelijk populair zomer nummer.

Alvast bedankt aan iedereen die de moeite neemt om me te helpen dit nummer te vinden.
pi_94414235
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 11:50 schreef LowHu het volgende:
Hallo,

Ik ben net terug uit Mexico en zoek een nummer wat waarschijnlijk al vaker gevraagd is. Helaas kan ik hem zelf niet terug vinden. Ik kan alleen de volgende aanwijzingen geven;

- het is vrij recent nummer (denk ik, tussen 2004-2010)
- Het is een Lounche nummer.
- In het instrumentale gedeelte zit een harmonika gedeelte dat vergelijkbaar is met het het instrumentale wat in Tu es foutu van Ingrid zit.
- ik heb hem gehoord in Playa del Carmen maar ook regelmatig op de radio. een redelijk populair zomer nummer.

Alvast bedankt aan iedereen die de moeite neemt om me te helpen dit nummer te vinden.
Deze ?

of deze
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')