Er is nog maar 1 uur vrij hequote:
Ik weet van niets, maar is bij dezen geregeldquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zou toch vanavond om 23:00 draaien?
Is goed hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zou toch vanavond om 23:00 draaien?
Dank je! Dan word je eindelijk 12?quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Van harte flapstaart trouwens koelkastIk ben over 6 dagen aan de beurt
13quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dank je! Dan word je eindelijk 12?
jemig lang niet gezienquote:
het is echt zoquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik geloof het nog steeds niet
Ik welquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ben lekker bezig met FMquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jemig lang niet gezienhoi
Oké,quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik kwam op vakantie een keer een redelijk mooi meisje tegen, vroeg zo'n ander meisje dat bij d'r was: Hoe oud denk je dat ze is?quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik kwam op vakantie een keer een redelijk mooi meisje tegen, vroeg zo'n ander meisje dat bij d'r was: Hoe oud denk je dat ze is?
Aangezien ze even groot was als ik en toch al een redelijke volle borst had, zei ik: Euh... 16, 17 misschien?
Zei dat meisje: Ze is 12
Ik:![]()
Lolwhut
Dat geloof ik ook nog steeds niet
Toen ik 19 was had ik een vriendin van 12quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik kwam op vakantie een keer een redelijk mooi meisje tegen, vroeg zo'n ander meisje dat bij d'r was: Hoe oud denk je dat ze is?
Aangezien ze even groot was als ik en toch al een redelijke volle borst had, zei ik: Euh... 16, 17 misschien?
Zei dat meisje: Ze is 12
Ik:![]()
Lolwhut
Dat geloof ik ook nog steeds niet
Jij boefjequote:Op woensdag 16 maart 2011 19:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Toen ik 19 was had ik een vriendin van 12
Ze zei dat ze 17 was, kwam er pas na 2 weken achter...
Dat is echt klotequote:Op woensdag 16 maart 2011 19:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Toen ik 19 was had ik een vriendin van 12
Ze zei dat ze 17 was, kwam er pas na 2 weken achter...
Jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Op tijd voor de Koelkast birthday show![]()
![]()
En een bod van 220 euro op de iPhone gehad
Nee. Goed hequote:
Ik was 15 en had er toen een van 12 die zei dat ze 14 was, en ik heb d'r nog geneukt ookquote:
Zeg niksquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Goed he![]()
Ik had niet verwacht dat het zou lukken
Nah, vannacht wel 1 nummer geloof ik. Knetter in paniek PM'en, zo lievquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Goed he![]()
Ik had niet verwacht dat het zou lukken
Sowieso niets fout.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik was 15 en had er toen een van 12 die zei dat ze 14 was, en ik heb d'r nog geneukt ook![]()
Maar die ouders lieten mij gewoon bij haar slapen, dus eigenlijk heb ik niks fout gedaan.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nah, vannacht wel 1 nummer geloof ik. Knetter in paniek PM'en, zo liev
Dan ben je zelf ook minderjarig dus dan mag hetquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik was 15 en had er toen een van 12 die zei dat ze 14 was, en ik heb d'r nog geneukt ook![]()
Maar die ouders lieten mij gewoon bij haar slapen, dus eigenlijk heb ik niks fout gedaan.
Iemand ging U2 aanvragen.quote:
IK IK IKquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben er lekker voor gaan zitten, heb mijn spijkerbroek uitgedaan en mijn comfi blauw met wit geruite pyjama broek aangedaan
Wie wil mijn pyjama broek zien?
tinychat en dan /ssbpyjama ?quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben er lekker voor gaan zitten, heb mijn spijkerbroek uitgedaan en mijn comfi blauw met wit geruite pyjama broek aangedaan
Mits met nerdbril opquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe kun je dat nou niet zien, het knipperde zelfs!quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Iemand ging U2 aanvragen.![]()
Mja diegene wist het dus echt niet. Misschien kon hij niet lezen ook![]()
Ik heb ook U2 aangevraagd vandaagquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Iemand ging U2 aanvragen.![]()
Mja diegene wist het dus echt niet. Misschien kon hij niet lezen ook![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
http://tinychat.com/ssbpyjama
Inderdaad in rode koeienletters er onderquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou niet zien, het knipperde zelfs!
Met dj's zit je vrijwel altijd goedquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Inderdaad in rode koeienletters er onder
Mja Knetters heeft het wel lief geregeld en zo.![]()
Trouwens supermoeilijk. Want echt in zoveel nummers zitten er gitaren. Sommigen heel stiekem
Ik vind het echt mooi dat iedereen zo heeft meegewerkt!quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Inderdaad in rode koeienletters er onder
Mja Knetters heeft het wel lief geregeld en zo.![]()
Trouwens supermoeilijk. Want echt in zoveel nummers zitten er gitaren. Sommigen heel stiekem
LMC vs. U2 - Take Me To The Clouds Above kan ookquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ook U2 aangevraagd vandaag![]()
Die mix van patje. Althans adam ofzo geen idee. Dankzij patje zit het in draak
Jij zei nog dat het 'nooit zou lukken'quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het echt mooi dat iedereen zo heeft meegewerkt!
Ben trots op jullie![]()
TI SENTOOOOOOOOOOOOOOOOO
Waarom?quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
Vanaf nu zijn er nog maar 2 post per 5 minuten
Dat zei ik ook.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij zei nog dat het 'nooit zou lukken'
Ditquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het echt mooi dat iedereen zo heeft meegewerkt!
Ben trots op jullie![]()
True. Daar was ik dan ook heilig van overtuigd!quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij zei nog dat het 'nooit zou lukken'
Met nadruk op "je" ?quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True. Daar was ik dan ook heilig van overtuigd!
DIE SNUF HEEFT EEN LEKKER KONTJE!!!
Hier ookquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:26 schreef robdriessen het volgende:
Ach, tinychat.... Hier is het ook gezellig?
Dat sowiesoquote:
met een vraagteken? natuurlijk is het hier gezelligquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:26 schreef robdriessen het volgende:
Wij gaan hier lekker tinychattenquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:26 schreef robdriessen het volgende:
qft.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:23 schreef Ragboer het volgende:
Ik weet niet welke klapjosti is begonnen over draakje/hardcore en welke user mij ermee heeft in betrokken, maar ik heb overdag nooit en dan ook nooit hardcore aangevraagd. Welke user(s) dat zeggen zijn zelf een stel debielen. Dat hele draakje kan echt aan mijn anus oxyderen, als ik behoefte heb om iets te luisteren ga ik wel naar mijn eigen mp3collectie, desnoods naar YouTube. Het enige waar ik me aan erger is de gehele sfeer hier, dat er kliekjes gaan vormen in Onzin Radio zelf. Je hebt het groepje rond koelkast (bv Knetter, Popje, Huppel en dergelijke), Fokmaffia, en dan die lieden van "ok dan". Daarnaast vind ik de hele sfeer hier gewoon kut. Een discussie en gelijk wordt de muziek stopgezet, lekker volwassen ben je dan zeg. Ik wil gewoon lekker radio luisteren zonder gezeik, dat kan blijkbaar niet. Ik heb het er wel ff mee gehad. Wat jullie met deze kritiek/aandachtspunten willen doen moeten jullie zelf weten. De groeten.
Zo en nu ga ik rendang eten.
NIET HAP JWTquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ga je dat na een dag weer oprakelen? Er klopt geen moer van
quote:
8-bit onderbroekquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:27 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb een speciale groene boxer met zwarte blokjes aangedaan voor koelkast zijn verjaardag
Whehequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook een zwart wit 8 bit onderbroek en een rozequote:
Jammer voor jou maar hij is statischquote:
hmmquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jammer voor jou maar hij is statisch
Ik praat nuquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vind Myr wel een geile stem hebben hoor
Ik deed mijn boxer op de camera en iedereen ging fappen. Een paar uur lang. Dus dat is alles.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:31 schreef naatje_1 het volgende:
Graag een samenvatting van de laatste paar uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |