quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:11 schreef quaas het volgende:
Koelkast, kan je geen filter voor Draakje maken, voor iets van 10.00 - 18.00/19.00 dat draakje gewoon geen neophyte en al die rauwe hardcore weergeeft, en dat je die dus niet kunt aanvragen?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben dus bezig met een systeem dat gewoon alles in Draakje kan, maar overdag alleen mainstream + wat hier populair is (zoals wat je nu hoort) aangevraagd kan worden.
Lees jij wel?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:11 schreef quaas het volgende:
Koelkast, kan je geen filter voor Draakje maken, voor iets van 10.00 - 18.00/19.00 dat draakje gewoon geen neophyte en al die rauwe hardcore weergeeft, en dat je die dus niet kunt aanvragen?
Wat is dan de definitie van onz gangbare hardstyle/hardcore?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:10 schreef naatje_1 het volgende:
Dit is onz gangbare hardstyle/core![]()
![]()
(volgens mij)
menquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat is dan de definitie van onz gangbare hardstyle/hardcore?
Of wie bepaald dat?
Jawel, maar ik zat hier midden in een onnodige discussie, remember.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:14 schreef Snuf. het volgende:
Koelkast had je mijn DM niet gekregen net?
quote:
Oké.... en waar ligt de grens dan ongeveer? Of kun je dat niet letterlijk aangeven?quote:
ok danquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jawel, maar ik zat hier midden in een onnodige discussie, remember.
Als je allemaal 'quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat is dan de definitie van onz gangbare hardstyle/hardcore?
Of wie bepaald dat?
Hahaha.... dat is natuurlijk niet te doen hè?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je allemaal '' posts voorbij ziet komen bij een nummer en geen enkele '
', dan heb je een onz gangbaar liedje
Naja, wat 'men' hier algemeen waardeert.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Oké.... en waar ligt de grens dan ongeveer? Of kun je dat niet letterlijk aangeven?
Oké.... I am going to try to keep it in the holes.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Naja, wat 'men' hier algemeen waardeert.
Dus een 047 met General Error is niet mainstream, maar 'men' waardeert het wel.
Ik zou zelf nooit een plaat van 777 minus 111 aanvragen en ook YMCK werd niet gewaardeerd dus ook die vraag ik niet meer aan overdag.
En daarnaast moet je ook nog rekening houden met de jocks, als ineens iedere jock dit liedje gaat draaien heb je ook meestal dat luisteraars het wel goed vinden. Het is gewoon een kwestie van inschatten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:16 schreef Melting het volgende:
:
[..]
Hahaha.... dat is natuurlijk niet te doen hè?![]()
Wat doe jij met je Mac? VLC installeren kan toch ook geen probleem zijn?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik kan nog steeds geen radio-onz luisteren via iTunes en word er echt gestoord van gewoon!
"voor [insert user]" doet het altijd goedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:18 schreef Stokstaart het volgende:
Wel kut dat je elke keer een reden moet bedenken voor je request
Sportiefquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:19 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga effe xboxen of wielrennen doei jongens!
óeps is misschien wel handig om te zoekenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:20 schreef MYV het volgende:
Bij onzradio/requests krijg ik
Parse error: syntax error, unexpected '<' in C:\inetpub\wwwroot\content\DirectPHP.php(52) : eval()'d code on line 1
dit is onzinskyradiofokzooiquote:
uhmmm urlquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
is misschien wel handig om te zoeken
De GTST theme songquote:
haal je hem ook even uit je kwootquote:
donequote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:23 schreef Snuf. het volgende:
Haal hem
1. Uit je post naatje
2. Iedereen uit zijn quote.
Al gedaan hoor.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
haal je hem ook even uit je kwoot
Ok danquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:23 schreef Ragboer het volgende:
Ik weet niet welke klapjosti is begonnen over draakje/hardcore en welke user mij ermee heeft in betrokken, maar ik heb overdag nooit en dan ook nooit hardcore aangevraagd. Welke user(s) dat zeggen zijn zelf een stel debielen. Dat hele draakje kan echt aan mijn anus oxyderen, als ik behoefte heb om iets te luisteren ga ik wel naar mijn eigen mp3collectie, desnoods naar YouTube. Het enige waar ik me aan erger is de gehele sfeer hier, dat er kliekjes gaan vormen in Onzin Radio zelf. Je hebt het groepje rond koelkast (bv Knetter, Popje, Huppel en dergelijke), Fokmaffia, en dan die lieden van "ok dan". Daarnaast vind ik de hele sfeer hier gewoon kut. Een discussie en gelijk wordt de muziek stopgezet, lekker volwassen ben je dan zeg. Ik wil gewoon lekker radio luisteren zonder gezeik, dat kan blijkbaar niet. Ik heb het er wel ff mee gehad. Wat jullie met deze kritiek/aandachtspunten willen doen moeten jullie zelf weten. De groeten.
Zo en nu ga ik rendang eten.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:24 schreef djkoelkast het volgende:
Link geplaatst:
link in google
verzoekjes open voor iedereen
wij luisteren naar verzoekjes van mensen die niet luisteren
niet leuk meer
link niet posten
link wordt omgeroepen
quote:
IPfilter, alleen mensen toelaten op de pagina die luisterenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:24 schreef djkoelkast het volgende:
Link geplaatst:
link in google
verzoekjes open voor iedereen
wij luisteren naar verzoekjes van mensen die niet luisteren
niet leuk meer
link niet posten
link wordt omgeroepen
Jij praat te veel. Ik heb Draakje niet omwille een discussie stopgezet.quote:
We hebben de macht niet om mensen om te leggen. Helaas soms.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:25 schreef Snuf. het volgende:
De Fok Mafia kun je trouwens geen kliekje noemen sowieso is de Fok mafia niet meer
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Er is een verschil tussen een kliekje en de oude garde / de grondleggers
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:26 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wist wel dat Ragboer er ook bij zat
Moderators hebben een goed hart, het zou alleen gekookt op hun rug moeten hangen zo laag dat de honden er bij kunnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat de kliek?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:26 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wist wel dat Ragboer er ook bij zat
Gaat er om wat de baas daarover zegt. En dat is dit:quote:
Dus dikke fucking care.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kliekjesvorming is er altijd dear
Dat heb ik al gezegd, maar blijkbaar snap je het niet.
Quicktime?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
vraagje, waarmee kan ik dingen opnemen/inspreken
is gratis te downloaden en neemt niet teveel ruimte/geheugenzooi in beslag?
Dat weet ik toch juist GVD toch niet ?!quote:Please also enter the *answer* to the following question into the 'Secret Answer' field of the same dialog:
What did customer support last reset your passphrase to?
Windows moviemakerquote:
audacityquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Kliekjes zijn soms best lekker.quote:
In Nero Suite zit er wel een handig progje voor, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Bij Apple heb je dat standaardquote:
ik heb een baggerlaptop.. en hij is pas helemaal leeggemaakt dus heb nu niks meerquote:
Trek je kleren uitquote:
Idd, heb nooit echt gemerkt dat nieuwe users in deze reeks buitengesloten werden...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:32 schreef Stokstaart het volgende:
Trouwens kenmerk van een kliekje is dat nieuwkomers niet welkom zijn of buitengesloten worden.
Lijkt me hier dus echt geen sprake van. Moet je maar in sommige SC in de andere regionen van FOK! gaan kijken.
Dan zie je pas wat kliekjes zijn
Sowieso, we willen meer luisteraars hebben, dan zou het dom zijn om ze buiten te sluitenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Idd, heb nooit echt gemerkt dat nieuwe users in deze reeks buitengesloten werden...
Nieuwe users niet maar die &^#^!@($&! Spaghettivreterquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Idd, heb nooit echt gemerkt dat nieuwe users in deze reeks buitengesloten werden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou inderdaad niet slim zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Sowieso, we willen meer luisteraars hebben, dan zou het dom zijn om ze buiten te sluiten
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nieuwe users niet maar die &^#^!@($&! SpaghettivreterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ow.... nou... dan zal ik maar gaan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
iedereen is welkom mits ze zich gedragen en niet alleen maar baggeren
Goed plan!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
iedereen is welkom mits ze eerst even langs het huis van Snuf. gaan om een dienst te verrichten (vrouwelijke users only)
Hij is afwezigquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
naatje_1
Bericht:
pour le koelkast (misschien niet mainstream, maar ik moet het even goed maken)
Overigens, ragboer, even reageren:quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:23 schreef Ragboer het volgende:
Ik weet niet welke klapjosti is begonnen over draakje/hardcore en welke user mij ermee heeft in betrokken, maar ik heb overdag nooit en dan ook nooit hardcore aangevraagd. Welke user(s) dat zeggen zijn zelf een stel debielen. Dat hele draakje kan echt aan mijn anus oxyderen, als ik behoefte heb om iets te luisteren ga ik wel naar mijn eigen mp3collectie, desnoods naar YouTube. Het enige waar ik me aan erger is de gehele sfeer hier, dat er kliekjes gaan vormen in Onzin Radio zelf. Je hebt het groepje rond koelkast (bv Knetter, Popje, Huppel en dergelijke), Fokmaffia, en dan die lieden van "ok dan". Daarnaast vind ik de hele sfeer hier gewoon kut. Een discussie en gelijk wordt de muziek stopgezet, lekker volwassen ben je dan zeg. Ik wil gewoon lekker radio luisteren zonder gezeik, dat kan blijkbaar niet. Ik heb het er wel ff mee gehad. Wat jullie met deze kritiek/aandachtspunten willen doen moeten jullie zelf weten. De groeten.
Zo en nu ga ik rendang eten.
kapotgedraaid, jammer, is best een goed nummerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:42 schreef Stokstaart het volgende:
Dit nummer is wel redelijk mainstream ja. Helaasch
Iedereen houdt van sharrquote:
aidsequote:
quote:
Eetzequote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:44 schreef Melting het volgende:
Goed idee... ik ga ook even kijken of ik wat bami op kan warmen.
And he's downnnnnnnnnnnnnnnnnquote:
Elke dag is 90's dayquote:
Spoot ie of kwam ie als een geheel langzaam er uit?quote:
Jij bent echt smerigquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:46 schreef n8n het volgende:
[..]
Spoot ie of kwam ie als een geheel langzaam er uit?
Zn vriendinnetjes hebben puskutten en nu dit weer.quote:
Zo welkom voel ik me opeens niet meer.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Sowieso, we willen meer luisteraars hebben, dan zou het dom zijn om ze buiten te sluiten
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:45 schreef djkoelkast het volgende:
1 ding: we hebben wel ragboer weggejaagd
quote:
Your musical compatibility with rob_d is VERY HIGHquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:52 schreef robdriessen het volgende:
Hier ook last.fm gebruiker trouwens.
Huh dat was wel zoquote:
Your musical compatibility with rob_d is LOWquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:52 schreef robdriessen het volgende:
Hier ook last.fm gebruiker trouwens.
ragboer schijt aan die mensen je bent toch een baas die daarboven staatquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zo welkom voel ik me opeens niet meer.
[..]
[..]
Your musical compatibility with nathanuphoff is VERY LOWquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:55 schreef JApieman het volgende:
[..]
Your musical compatibility with nathanuphoff is VERY LOW
Music you have in common includes Daft Punk.
Laat je moeder gewoon doenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:57 schreef n8n het volgende:
Ik gaat ff m'n kamer opruimen, is vrij hard nodig
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:58 schreef robdriessen het volgende:
Onzin radio, voor fokkers, door fokkers, geliefd en gehaat maar nooit geëvenaard. Of zoiets.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:58 schreef robdriessen het volgende:
Onzin radio, voor fokkers, door fokkers, geliefd en gehaat maar nooit geëvenaard. Of zoiets.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:59 schreef naatje_1 het volgende:
Your musical compatibility with rob_d is SUPER
Music you have in common includes De Jeugd van Tegenwoordig, De Staat, Elbow, Zuco 103 and Graffiti6
Wat een faal...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:00 schreef Stokstaart het volgende:
Nu gaan ze weer zeggen dat het nieuwe OS IE9 uitgekomen is
Je maar, dat browse je toch met Windows 7?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:00 schreef Stokstaart het volgende:
Nu gaan ze weer zeggen dat het nieuwe OS IE9 uitgekomen is
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je maar, dat browse je toch met Windows 7?
Klinkt logisch inderdaadquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je maar, dat browse je toch met Windows 7?
1. ik ben een radiomensquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:02 schreef JApieman het volgende:
Hoe komt het dat je zo weinig plays hebt dan, Naatje?
Succes (je hebt er lekker weer bijquote:
Jammer dat de fitness binnen is.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Succes (je hebt er lekker weer bij)
Vraag of ze een raampje openzettenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:05 schreef NBT het volgende:
[..]
Jammer dat de fitness binnen is.
Nu echt wel![]()
Vraag of ze een paar apparaten naar buiten slepen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:05 schreef NBT het volgende:
[..]
Jammer dat de fitness binnen is.
Nu echt wel![]()
Doen ze heus nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Vraag of ze een paar apparaten naar buiten slepen?
Staan geen leuke topics die de moeite zijn.quote:
Kan je dat zomaar aanleveren?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:11 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb even een jingle voor draakje opgenomen
Vrouw!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:12 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Nee daarom typ ik het ook. Ben af en toe net een vrouw.
Ja zal d'r ff bellen of ze gezellig op visite komtquote:
oohww...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, maar of koelkast er wat mee doet is een andere vraag
Komt wel weer terug is ff kwaad tijdelijkquote:
Hmm.. Oke.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Komt wel weer terug is ff kwaad tijdelijk
WBquote:
lang verhaal maar Koelkast ging de stekker uit Draakje halen en toen was Ragboer kwaad.quote:
Altijd, alleen ik gooi alles op een hoop en dan maak ik in 1x allemaal nieuwe jinglesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, maar of koelkast er wat mee doet is een andere vraag
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
lang verhaal maar Koelkast ging de stekker uit Draakje halen en toen was Ragboer kwaad.
vanwege kliekjes en shit heel huilverhaal ging hij posten opeens
Beter toch dan kun je mooie je eigen liedjes aanvragenquote:
Oh, ik heb gerequest hoor. Een beetje normaler dan Ik heb een euromast.quote:
Ik heb Draakje 2 minuten uit gezet omdat er weer gezegd werd dat ik dictator was en daar had ik effe genoeg vanquote:
Ging nergens over wat ragboer liep te janken serieus. Was trouwens ook nog iets tussen Koelkast en naatje dacht ik.quote:
qft.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:27 schreef Monopoly het volgende:
Ah, die bedaard wel weerRagboer is een toffe gast, dus komt wel goed
90's towgquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:28 schreef sharr het volgende:
[..]
qft.
Tevens, ik vergeet steeds wat ik wil requesten
Laat gaan, mensen.quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
naatje_1
Bericht:
pour le koelkast (misschien niet mainstream, maar ik moet het even goed maken)
Goede manier om te laten zien dat je juist geen dictator bent.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb Draakje 2 minuten uit gezet omdat er weer gezegd werd dat ik dictator was en daar had ik effe genoeg vanDus heb ik heel dictatoriaal dat ding uitgezet.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb Draakje 2 minuten uit gezet omdat er weer gezegd werd dat ik dictator was en daar had ik effe genoeg vanDus heb ik heel dictatoriaal dat ding uitgezet.
Nee, als jullie me zo noemen ga ik me zo gedragen ook.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:29 schreef JApieman het volgende:
[..]
Goede manier om te laten zien dat je juist geen dictator bent.
Niet weer deze shit want dan ga ik ook weg.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:29 schreef JApieman het volgende:
[..]
Goede manier om te laten zien dat je juist geen dictator bent.
Ik noem je niet zo.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, als jullie me zo noemen ga ik me zo gedragen ook.
Sultan van Brunei!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, als jullie me zo noemen ga ik me zo gedragen ook.
Je kan toch eten en luisteren tegelijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:32 schreef Spaghettivreter het volgende:
Sorry, ik ga zo eten, ben bang dat ik mijn verzoekje niet meer hoor
Maar aan tafel enzoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je kan toch eten en luisteren tegelijk
Huh? Ik at tomatensoep naast de laptop.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:32 schreef Spaghettivreter het volgende:
Sorry, ik ga zo eten, ben bang dat ik mijn verzoekje niet meer hoor
check check dubbelcheck.quote:
Smakelijkquote:
Dat zien ze niet toch?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:38 schreef sharr het volgende:
Perongeluk topics respecten. Kut, nu weten de mensen op hyves dat ik op fok zit. Mijn leven is voorbij. Ik stop met mijn account.
Gaaf. Veel plezier!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:35 schreef Melting het volgende:
Ik ben er weg van..... douchen, opruimen en dan naar Hans Liberg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |