quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:11 schreef quaas het volgende:
Koelkast, kan je geen filter voor Draakje maken, voor iets van 10.00 - 18.00/19.00 dat draakje gewoon geen neophyte en al die rauwe hardcore weergeeft, en dat je die dus niet kunt aanvragen?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben dus bezig met een systeem dat gewoon alles in Draakje kan, maar overdag alleen mainstream + wat hier populair is (zoals wat je nu hoort) aangevraagd kan worden.
Lees jij wel?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:11 schreef quaas het volgende:
Koelkast, kan je geen filter voor Draakje maken, voor iets van 10.00 - 18.00/19.00 dat draakje gewoon geen neophyte en al die rauwe hardcore weergeeft, en dat je die dus niet kunt aanvragen?
Wat is dan de definitie van onz gangbare hardstyle/hardcore?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:10 schreef naatje_1 het volgende:
Dit is onz gangbare hardstyle/core![]()
![]()
(volgens mij)
menquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat is dan de definitie van onz gangbare hardstyle/hardcore?
Of wie bepaald dat?
Jawel, maar ik zat hier midden in een onnodige discussie, remember.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:14 schreef Snuf. het volgende:
Koelkast had je mijn DM niet gekregen net?
quote:
Oké.... en waar ligt de grens dan ongeveer? Of kun je dat niet letterlijk aangeven?quote:
ok danquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jawel, maar ik zat hier midden in een onnodige discussie, remember.
Als je allemaal 'quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat is dan de definitie van onz gangbare hardstyle/hardcore?
Of wie bepaald dat?
Hahaha.... dat is natuurlijk niet te doen hè?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je allemaal '' posts voorbij ziet komen bij een nummer en geen enkele '
', dan heb je een onz gangbaar liedje
Naja, wat 'men' hier algemeen waardeert.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Oké.... en waar ligt de grens dan ongeveer? Of kun je dat niet letterlijk aangeven?
Oké.... I am going to try to keep it in the holes.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Naja, wat 'men' hier algemeen waardeert.
Dus een 047 met General Error is niet mainstream, maar 'men' waardeert het wel.
Ik zou zelf nooit een plaat van 777 minus 111 aanvragen en ook YMCK werd niet gewaardeerd dus ook die vraag ik niet meer aan overdag.
En daarnaast moet je ook nog rekening houden met de jocks, als ineens iedere jock dit liedje gaat draaien heb je ook meestal dat luisteraars het wel goed vinden. Het is gewoon een kwestie van inschatten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:16 schreef Melting het volgende:
:
[..]
Hahaha.... dat is natuurlijk niet te doen hè?![]()
Wat doe jij met je Mac? VLC installeren kan toch ook geen probleem zijn?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik kan nog steeds geen radio-onz luisteren via iTunes en word er echt gestoord van gewoon!
"voor [insert user]" doet het altijd goedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:18 schreef Stokstaart het volgende:
Wel kut dat je elke keer een reden moet bedenken voor je request
Sportiefquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:19 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga effe xboxen of wielrennen doei jongens!
óeps is misschien wel handig om te zoekenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:20 schreef MYV het volgende:
Bij onzradio/requests krijg ik
Parse error: syntax error, unexpected '<' in C:\inetpub\wwwroot\content\DirectPHP.php(52) : eval()'d code on line 1
dit is onzinskyradiofokzooiquote:
uhmmm urlquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
is misschien wel handig om te zoeken
De GTST theme songquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |