Foto's doen het hier gewoon hoor.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:36 schreef genakt het volgende:
niet dat ik het hoef maar je foto's doen het niet
en inderdaad wel leuk voor beginners
Het duurt alleen ff om te laden omdat het behoorlijk grote foto's zijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:15 schreef JApieman het volgende:
[..]
Foto's doen het hier gewoon hoor.
Bij deze een bod van 200 euro.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Uiteraard is er voor de beginnende gitarist ook een heel mooi setprijsje te maken
Voor ¤250-, hebben we een deal.quote:
Ok 230 is een mooie middenwegquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:49 schreef swollywood het volgende:
10 euro er af is wel wat weinig voor een heel mooi setprijsje.
230?
Ik moet uit Zwolle komen dus dan is Hoorn ook niet zo ver.
Ik ben morgenavond én zaterdag overdag gewoon in Hoorn en beschikbaar, ik ga niet voetballen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:55 schreef swollywood het volgende:
Morgenavond of zaterdag overdag?
Laat maar ff weten wat jou het beste uitkomt en PM je adres dan ff.
Liever een uurtje later, ik weet niet hoe laat we eten enz (woon nog bij mijn oudersquote:
uurtje later is ook prima, en qua testen...ik kan (nog) geen noot spelen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Liever een uurtje later, ik weet niet hoe laat we eten enz (woon nog bij mijn ouders)
Dan kan ik ook beneden alles even uitstallen, zodat je het kan testen, of is dit nodig ?
Hmm ik heb ze ook ruim een jaar niet gestemdquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:16 schreef swollywood het volgende:
[..]
uurtje later is ook prima, en qua testen...ik kan (nog) geen noot spelen.
Deze mag dicht...quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hele set verkocht onder voorbehoud, in afwachting van de deal
Kassa!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:21 schreef swollywood het volgende:
Ik ben weer thuis met het hele spul.
Het uitpakken van de gitaartas was wel een verrassing.
Kwam een vol pakje Marlboro + aansteker en een setje snaren tegen.
Oh kut, dat was ik dan vergeten hahaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:21 schreef swollywood het volgende:
Ik ben weer thuis met het hele spul.
Het uitpakken van de gitaartas was wel een verrassing.
Kwam een vol pakje Marlboro + aansteker en een setje snaren tegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |