Nou! Uniek toch!quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:29 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Thanks, gaat lukken...
Uhmm, condooms?
Veel plezier iig
quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:33 schreef loveli het volgende:
Om misverstanden te voorkomen, condooms mogen ook vóór half twaalf gebruikt worden.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:33 schreef loveli het volgende:
Om misverstanden te voorkomen, condooms mogen ook vóór half twaalf gebruikt worden.
Yaaay, knoop is doorgehakt begrijp ik!quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:59 schreef Tinkepink het volgende:
Zo, net een baan afgewezen wegens verkeerde functietitel en iets te lage verdiensten. Niet dat ik nu meer verdien, maar als ik wissel wil ik er ook echt op vooruit gaan![]()
Nu weer met vollekracht vooruit richting eigen bedrijf.
Yep.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Yaaay, knoop is doorgehakt begrijp ik!
zesquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ga lezen. Heb vandaag 6 nieuwe boeken gekochtwaaronder ' Het pauperparadijs'. Wat ik er van gelezen heb beviel me wel. Een afrader vind ik overigens 'Een zomerhuis met zwembad'.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ga lezen. Heb vandaag 6 nieuwe boeken gekochtwaaronder ' Het pauperparadijs'. Wat ik er van gelezen heb beviel me wel. Een afrader vind ik overigens 'Een zomerhuis met zwembad'.
Gaat over het heropvoedingskamp Veenhuizen.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]Intrigerende titel!
Ik heb 6 extra boeken opgehaald voor mn scriptie vandaag![]()
Te weten:
- Multicultural American Literature
- Smoke Rising: The Native North American Literary Companion
- The Columbia Guide to American Indian Literature of the United States Since 1945
- Critical Perspectives on Native American Fiction
- Red Matters: Native American Studies
- Home Places: Contemporary Native American Writing from Sun Tracks
Driemaal raaien waar mijn scriptie over gaat
Dingdingding!quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gaat over het heropvoedingskamp Veenhuizen.
En jouw scriptie gaat over..... eh..... Indiaantjes?
Pauperparadijs staat hier al paar jaartjes (?) in de kast. Mooi boek inderdaadquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
Ben best benieuwd naar die Kraai ook! Van meneer Snor!quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Moet deze week ook nog ff een boek kopen. Traditie en zulks.
Ik vond het Diner ook niet echt heel tof. Ik heb wel nog 5 andere boeken van Koch die ik nog niet gelezen heb. En het Pauperparadijs zit ook in mijn collectiequote:Op woensdag 16 maart 2011 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
Ik hoop dat het niet je laatste nachtje is, althans... ik neem aan dat je van plan bent terug te komen. Alvast veel plezier! Ierland toch? Dan ben je er nog op tijd voor St. Patricksday dacht ik.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:22 schreef Blurred86 het volgende:
ik ben er wel, maar ik heb ook niets te melden![]()
dit is mijn laatste nachtje in Nederland
huldequote:Op woensdag 16 maart 2011 22:23 schreef Merel het volgende:
Ik kan wel melden dat ik nog een bakje sinaasappelroomyoghurt eet!
Dat zou ik best spannend vinden anders!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:22 schreef Blurred86 het volgende:
ik ben er wel, maar ik heb ook niets te melden![]()
dit is mijn laatste nachtje in Nederland
Kan je handig alle spulletjes kopen in de Wagenstraat en die straat achter de Bijenkorf!quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:49 schreef Viking84 het volgende:
Nu heb ik zin in sushi. En ik ben eens aan het lezen wat je daar allemaal voor nodig hebt. Wil het deze week echt eens gaan maken!
jaha mijn laatste nachtje in heel lange tijd bedoel ik natuurlijkquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:24 schreef neen het volgende:
[..]
Ik hoop dat het niet je laatste nachtje is, althans... ik neem aan dat je van plan bent terug te komen. Alvast veel plezier! Ierland toch? Dan ben je er nog op tijd voor St. Patricksday dacht ik.
[..]
hulde
Ik heb het gezien! Babyhuidje hoor!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:50 schreef neen het volgende:
Waarom ook, beter ga ik maar slapen. Tot sinas.
Was een perzikhuidje hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:50 schreef neen het volgende:
Waarom ook, beter ga ik maar slapen. Tot sinas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |