Nou! Uniek toch!quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:29 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Thanks, gaat lukken...
Uhmm, condooms?
Veel plezier iig
quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:33 schreef loveli het volgende:
Om misverstanden te voorkomen, condooms mogen ook vóór half twaalf gebruikt worden.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:33 schreef loveli het volgende:
Om misverstanden te voorkomen, condooms mogen ook vóór half twaalf gebruikt worden.
Yaaay, knoop is doorgehakt begrijp ik!quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:59 schreef Tinkepink het volgende:
Zo, net een baan afgewezen wegens verkeerde functietitel en iets te lage verdiensten. Niet dat ik nu meer verdien, maar als ik wissel wil ik er ook echt op vooruit gaan![]()
Nu weer met vollekracht vooruit richting eigen bedrijf.
Yep.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Yaaay, knoop is doorgehakt begrijp ik!
zesquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ga lezen. Heb vandaag 6 nieuwe boeken gekochtwaaronder ' Het pauperparadijs'. Wat ik er van gelezen heb beviel me wel. Een afrader vind ik overigens 'Een zomerhuis met zwembad'.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ga lezen. Heb vandaag 6 nieuwe boeken gekochtwaaronder ' Het pauperparadijs'. Wat ik er van gelezen heb beviel me wel. Een afrader vind ik overigens 'Een zomerhuis met zwembad'.
Gaat over het heropvoedingskamp Veenhuizen.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]Intrigerende titel!
Ik heb 6 extra boeken opgehaald voor mn scriptie vandaag![]()
Te weten:
- Multicultural American Literature
- Smoke Rising: The Native North American Literary Companion
- The Columbia Guide to American Indian Literature of the United States Since 1945
- Critical Perspectives on Native American Fiction
- Red Matters: Native American Studies
- Home Places: Contemporary Native American Writing from Sun Tracks
Driemaal raaien waar mijn scriptie over gaat
Dingdingding!quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gaat over het heropvoedingskamp Veenhuizen.
En jouw scriptie gaat over..... eh..... Indiaantjes?
Pauperparadijs staat hier al paar jaartjes (?) in de kast. Mooi boek inderdaadquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
Ben best benieuwd naar die Kraai ook! Van meneer Snor!quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Moet deze week ook nog ff een boek kopen. Traditie en zulks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |