Ik vond het Diner ook niet echt heel tof. Ik heb wel nog 5 andere boeken van Koch die ik nog niet gelezen heb. En het Pauperparadijs zit ook in mijn collectiequote:Op woensdag 16 maart 2011 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ga lezen. Heb vandaag 6 nieuwe boeken gekochtwaaronder ' Het pauperparadijs'. Wat ik er van gelezen heb beviel me wel. Een afrader vind ik overigens 'Een zomerhuis met zwembad'.
Ik hoop dat het niet je laatste nachtje is, althans... ik neem aan dat je van plan bent terug te komen. Alvast veel plezier! Ierland toch? Dan ben je er nog op tijd voor St. Patricksday dacht ik.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:22 schreef Blurred86 het volgende:
ik ben er wel, maar ik heb ook niets te melden![]()
dit is mijn laatste nachtje in Nederland
huldequote:Op woensdag 16 maart 2011 22:23 schreef Merel het volgende:
Ik kan wel melden dat ik nog een bakje sinaasappelroomyoghurt eet!
Dat zou ik best spannend vinden anders!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:22 schreef Blurred86 het volgende:
ik ben er wel, maar ik heb ook niets te melden![]()
dit is mijn laatste nachtje in Nederland
Kan je handig alle spulletjes kopen in de Wagenstraat en die straat achter de Bijenkorf!quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:49 schreef Viking84 het volgende:
Nu heb ik zin in sushi. En ik ben eens aan het lezen wat je daar allemaal voor nodig hebt. Wil het deze week echt eens gaan maken!
jaha mijn laatste nachtje in heel lange tijd bedoel ik natuurlijkquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:24 schreef neen het volgende:
[..]
Ik hoop dat het niet je laatste nachtje is, althans... ik neem aan dat je van plan bent terug te komen. Alvast veel plezier! Ierland toch? Dan ben je er nog op tijd voor St. Patricksday dacht ik.
[..]
hulde
Ik heb het gezien! Babyhuidje hoor!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:50 schreef neen het volgende:
Waarom ook, beter ga ik maar slapen. Tot sinas.
Was een perzikhuidje hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:50 schreef neen het volgende:
Waarom ook, beter ga ik maar slapen. Tot sinas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |