abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94986330
Die amerikaanse bumpers zijn zo lelijk :')
Facts don't care about your feelings
pi_94988355
Ik zag vandaag in Rotterdam een M5 met carbon rijden.

Wel erg dikke bak.
Geen referral hier.
pi_94997902
  zondag 3 april 2011 @ 22:07:31 #204
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_95000497
Dan toch liever een 550i. Of nog beter, een 528i met een Elise / Donkervoort-achtig iets erbij.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_95001845
De enige reden dat je liever een 550i zou willen is voor het geld.
  zondag 3 april 2011 @ 22:34:37 #206
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_95002421
Het was een subtiele hint dat ik hem in deze configuratie niet zo denderend vind terwijl ik de "gewone" uitvoering juist prachtig vind. ;)
pi_95002531
Oke, ik vind die achterkant ook minder maar ja in het echt kan heel anders zijn.
  zondag 3 april 2011 @ 22:40:39 #208
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_95002811
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 22:36 schreef YoshiBignose het volgende:
Oke, ik vind die achterkant ook minder maar ja in het echt kan heel anders zijn.
Dat laatste is een waarheid als een koe. Moet zeggen dat het me de laatste tijd vaak opvalt dat nieuwe auto's op de foto niet goed tot hun recht komen. Daarbij is het formeel ook nog een concept natuurlijk.
  zondag 3 april 2011 @ 23:44:23 #209
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_95006252
Mag ik even hulde spuien over m'n 320d? Dit weekend 1.300km gereden met drie man + bagage. Gemiddeld 150km/h gescoord over 1.200km snelweg (ik laat de stad even buiten beschouwing) en een verbruik van 1:13. Dat valt me zeker niet tegen als je bedenkt dat ik hele stukken 190 op de cruise heb gehad (verbruik meer dan 1:10 dan :'))! En het ding geeft geen kik O+
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_95012197
Wacht maar tot je je boetes binnen hebt :P
pi_95012220
Gewoon een willekeurig idioot iets...

Als er iemand echt idioot zit te kleven op plekken waar ik echt niet aan de kant kan, dan schakel ik gerust terug om vol gas weg te stuiven zodra er ruimte is...puur om die klever te irriteren. Meer mensen die dat doen? :P
pi_95012310
Ja soms snap ik het ook niet. Reed een keer op eenrichtingsverkeer achter een treintje van auto's en nog een vrachtwagen en liep er nog achter me iemand constant te kleven. Misschien wilde hij brandstof besparen achter m'n auto :') ik zie geen andere reden.

Ik lig er eigenlijk niet zo wakker van als mensen me kleven, maar het gebeurt ook zelden bij mij ;)
  maandag 4 april 2011 @ 09:00:59 #213
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_95012474
quote:
10s.gif Op maandag 4 april 2011 08:41 schreef Maharbal het volgende:

Als er iemand echt idioot zit te kleven op plekken waar ik echt niet aan de kant kan, dan schakel ik gerust terug om vol gas weg te stuiven zodra er ruimte is...puur om die klever te irriteren. Meer mensen die dat doen? :P
Nee, zodra ik naar rechts kan (als het op een snelweg is) ga ik ook echt met een slakkengang naar rechts.
Prima als je sneller dan ik bent, maar zit niet in m'n kofferbak.
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_95012566
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 09:00 schreef tha_rizzo het volgende:

[..]

Nee, zodra ik naar rechts kan (als het op een snelweg is) ga ik ook echt met een slakkengang naar rechts.
Prima als je sneller dan ik bent, maar zit niet in m'n kofferbak.
Ja ik ga ook naar rechts dan hoor, maar gewoon met een (of twee) versnelling(en) lager en het gaspedaal op de bodem, puur om die mensen verder te kunnen irriteren...want bij het volgende rijtje auto's moeten ze weer achter mij...en reken maar dat ik dan weer netjes 120 rijd :P
  maandag 4 april 2011 @ 09:11:26 #215
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_95012646
Gewoon wat meer gas geven en naar rechts. Treiteren schiet je niks mee op.
  maandag 4 april 2011 @ 09:16:06 #216
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_95012715
quote:
4s.gif Op maandag 4 april 2011 09:11 schreef TommyGun het volgende:
Voor klevers geef ik niet meer gas hoor, dat is slecht voor m'n benzineverbruik :+
Als je gewoon snel bent en je houdt afstand ga ik wel op een normale manier naar rechts (zo snel mogelijk), anders doe ik het gewoon wat rustiger aan.
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_95012810
quote:
4s.gif Op maandag 4 april 2011 09:11 schreef TommyGun het volgende:
Ik kan dan niet meer gas geven en/of naar rechts. Met andere woorden, ik zit net zo 'vast' als de klever.

Als ik namelijk gewoon gas kan geven maar niet aan de kant kan, dan geef ik gerust een stoot gas om de auto's wat sneller in te halen om aan de kant te kunnen.
pi_95012918
Afgelopen week istie binnen gekomen, de E87 _O_
Prachtig voor mijn eigen smaak natuurlijk :P

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2011 09:27:40 ]
pi_95013007
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 09:26 schreef Scorpie het volgende:
Afgelopen week istie binnen gekomen, de E87 _O_
Prachtig voor mijn eigen smaak natuurlijk :P

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Gefeliciteerd, leuk speelgoed :). Die autootjes rijden fijn! Ik zou er zelf andere velgen op doen, maar ik weet niet (meer) of het een leaseauto is of niet?
pi_95013134
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 09:31 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, leuk speelgoed :). Die autootjes rijden fijn! Ik zou er zelf andere velgen op doen, maar ik weet niet (meer) of het een leaseauto is of niet?
Is idd een leasebak, en had helaas geen budget meer.
  maandag 4 april 2011 @ 09:46:28 #221
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_95013377
Mooi ding hoor! Ben zelf niet echt fan van de 1-serie, maar toch :). Heb je ook een interieurfoto? Ik zie al volleder, geloof ik?
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 08:39 schreef YoshiBignose het volgende:
Wacht maar tot je je boetes binnen hebt :P
Dat valt als het goed is wel mee, en anders wil ik er gewoon nog even niet aan denken :D. Sommige stukken ging het wel behoorlijk boven de limiet, maar dat deden de locals ook dus ik heb maar op hen gerekend :P
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_95014112
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 09:16 schreef tha_rizzo het volgende:

[..]

Voor klevers geef ik niet meer gas hoor, dat is slecht voor m'n benzineverbruik :+
Als je gewoon snel bent en je houdt afstand ga ik wel op een normale manier naar rechts (zo snel mogelijk), anders doe ik het gewoon wat rustiger aan.
Waar ik ook zo'n hekel aan heb is als ik lekker in de cruise control 120 ga, dan kom ik op een vrachtwagen af en gaat zo'n eikel op de linkerbaan net meer gas geven waardoor ik dus klem kom te zitten en moet remmen. Echt onbegrijpelijk is dat.... als hij nou van ver kwam met een standaard snelheid dan kan ik het zelf wel incalculeren en gooi ik hem er wel voor (als ie niet te hard rijdt dat hij moet remmen ofzo dan he) maar sommige gaan gewoon gas bijgeven en zetten je klem. Triest, die verdienen eigenlijk een tikje op de achterbumper :')
pi_95048386
quote:
10s.gif Op maandag 4 april 2011 08:41 schreef Maharbal het volgende:

Ja eigenlijk wel, voor zover ik al last heb van bumperklevers. In m'n leasebak (Ibiza 1.6 op lpg) heb ik veel vaker onterecht mensen op m'n bumper hangen. Als ik in de Z3 rij laten de meeste mensen het wel :P
Wat je dan over houdt zijn de mensen die het erom doen (vaak in een gepimpte knakenbak) of de mensen die gewoon niet beter weten (dikke Audi diesel).

@Scorpie
Een benzineauto in de lease? Dan maak je vast niet veel kilometers?
pi_95049960
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 09:46 schreef Mikkie het volgende:
Mooi ding hoor! Ben zelf niet echt fan van de 1-serie, maar toch :). Heb je ook een interieurfoto? Ik zie al volleder, geloof ik?

[..]

Dat valt als het goed is wel mee, en anders wil ik er gewoon nog even niet aan denken :D. Sommige stukken ging het wel behoorlijk boven de limiet, maar dat deden de locals ook dus ik heb maar op hen gerekend :P
Zal ze binnenkort keer maken, is idd volledig leer, sportstoelen, anthraciete bekleding dus ook volledig zwart van binnen.

@marky; klopt, minder dan 20k aan km per jaar...woon in het midden van de randstad en de meeste klussen zijn in Den Haag wat neer zou komen op 10k aan kilometers :)
pi_95076910
Gefeliciteerd met de aanwinst...

Zijn leuke auto's... Veel veilige km's...
My car is like drugs and sex in one: Dope as F*ck
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')