SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:20 schreef Messina het volgende:
Alle BMW-rijders zijn gekken! Kruipen overal voor, rijden 80 in woonwijken, snijden je af. Maf, allemaal maf. Erger dan golf-rijders! Bah!Je vergeet anderen van de weg drukken, rechts inhalen et cetera.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deaud moeten ze, allemaal, stuk voor stuk
Ow, we verwachten nu wel foto's van je 5er
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
Google het model zou ik zeggenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:39 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Je vergeet anderen van de weg drukken, rechts inhalen et cetera.
Deaud moeten ze, allemaal, stuk voor stuk
Ow, we verwachten nu wel foto's van je 5er
Ja zoeen heb ik ook gekocht zeggen ze dan, wo-allah E46 is helemaal de bom . Me neef heeft er ook al een en me buurjongen ook.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:56 schreef YoshiBignose het volgende:
Heheheheh slotermeer. Ik zag ook al mensen met vonkelende oogjes naar mijn E46 kijken
Onderdelenlijn???quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:25 schreef TommyGun het volgende:
1999.
De automaterialenzaken die ik gebeld heb, hebben geen van allen weet van de ruilservice / statiegeld op het huidige onderdeel. Hoe dan ook; Bosch schijnen ze ook niet allemaal te leveren, of enkel de module (Pierburg) los. WTF? Een ander merk zie ik nog even niet zitten, mede doordat ze daar ook nog rond de 140 euro voor vragen en de kans bestaat dat 'ie opnieuw ingelezen moet worden.
Bij de BMW vragen ze overigens voor het origineel 313 euro! De autosloperijen hier in de buurt bieden ook geen soelaas.
Onzin!!!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:52 schreef YoshiBignose het volgende:
Het houdt maar niet op met de E46'sTja de enige mooie 19" velg onder de E46 coupe vind ik, de rest staat al snel te aso.
Volgens mijn monteur is Pierburg doorgaans wel goed, dus wellicht 't overwegen waard.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:55 schreef Mikkie het volgende:
Een Pierburg los hoeft geen probleem te zijn, maar die mag ook weer niet te veel kosten. Losse Pierburg plaats je gewoon in de bestaande behuizing, niks met statiegeld enzo.
Je zou even moeten googlen of op BMWportal moeten kijken of je unit opnieuw ingelezen moet worden. Zo niet, dan kun je voor om en nabij de 100 euro klaar zijn geloof ik.
Mooi M uitgevoerdquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:41 schreef Roderik_ het volgende:
Vorige week ook maar eens een BMW aangeschaft.
Vandaag de wielen eens goed aangepakt
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |