Dat bedoel ik, dat is dus niet (bij lange na niet) van slechts de opbrengst van de Hurly 700 gedaanquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:30 schreef Borkum1994 het volgende:
[..]
De Jeanneau heeft 26.000 ¤ gekost.
http://www.hyves.nl/media(...)65&media_secret=IP0W
(linksboven, "Hoe betaal je dat?")
Ze heeft het nu denk ik even te druk met feestvieren en de inheemse bevolking bestuderen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:44 schreef Disana het volgende:
Ik vind het helemaal niet spannend meer met al die bootverhalen... waar blijven de nieuwe blogs waarom we kunnen lachen?
Nee, maar ze had toch ook de opbrengst van die 800?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:40 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dat is dus niet (bij lange na niet) van slechts de opbrengst van de Hurly 700 gedaan
Maar ik had eigenlijk allang een conclusie verwacht in de trant van 'dus bedriegen de Dekkertjes hun sponsors want ze hebben geld zat van de opbrengst van die boot'. Ofzo. Daar zitten we hier toch voor?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:59 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ze heeft het nu denk ik even te druk met feestvieren en de inheemse bevolking bestuderen.
En ik vind die bootverhalen best leuk eigenlijk
Nah, das ook weer waar. Maar volgens papa hebben ze helemaal niet genoeg centjes, want de droom van zijn oogappeltje kost echt klauwen met geld. Ondanks dat ze heel veel krijgen is er toch ook nog veel geld nodig. O.a. om de familie etc. op en neer te laten vliegen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik had eigenlijk allang een conclusie verwacht in de trant van 'dus bedriegen de Dekkertjes hun sponsors want ze hebben geld zat van de opbrengst van die boot'. Ofzo. Daar zitten we hier toch voor?
De zon is hier verdwenen. Ik hoop dat Laura het beter heeft op die eilandjes met lekkere etentjes gevaarlijke stromingen waar je loodsen voor nodig hebt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:17 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nah, das ook weer waar. Maar volgens papa hebben ze helemaal niet genoeg centjes, want de droom van zijn oogappeltje kost echt klauwen met geld. Ondanks dat ze heel veel krijgen is er toch ook nog veel geld nodig. O.a. om de familie etc. op en neer te laten vliegen.
En of ze hun sponsoren echt bedriegen weet ik niet, maar ze zijn wel erg goed in het vertellen van halve waarheden!
Ik ga naar buiten, hoe is het weer bij jou?
Ze heeft weer een stukkie geschreven hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:27 schreef Disana het volgende:
[..]
De zon is hier verdwenen. Ik hoop dat Laura het beter heeft op die eilandjes met lekkere etentjes gevaarlijke stromingen waar je loodsen voor nodig hebt.
Het zal mijn Groninger inslag zijn, maar ik noem mensen niet snel vrienden.quote:De laatste 2 dagen heeft het nauwelijks nog geregend. Na de party voor alle jachten heb ik aardig wat mensen leren kennen waarvan ik er met een paar goed bevriend ben geraakt
vol laten blaffen door een paar negers bedoel je?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:59 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ze heeft het nu denk ik even te druk met feestvieren en de inheemse bevolking bestuderen.
Het is perfect zeilweer voor zeeheldinnen: Zonnig en weinig wind.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:17 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik ga naar buiten, hoe is het weer bij jou?
Nee niet geluisterd,quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:02 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Heb je naar die radiointerviews geluisterd? Vooral in dat interview van YachtBlast, komt dat ter sprake. Daar blijkt ook, dat Laura zelf geen toegang heeft tot weersinformatie, maar dat haar vader die info telefonisch aan haar doorgeeft.
De Hurley 800 werd NIET verkocht!quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:00 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nee, maar ze had toch ook de opbrengst van die 800?
Wat heb ik gemist? Waar is dat ding gebleven dan? terug naar de gulle gevers?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:35 schreef Borkum1994 het volgende:
[..]
De Hurley 800 werd NIET verkocht!
quote:Astra, Intelsat of Hotbird zouden best een appratuur voor een satellietkanaal en de bijbehorende bandbreedte aan je kunnen doneren, lijkt me. Misschien eens contact met ze opnemen?
De Hurley 800 was en is eigendom van de sponsor.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:37 schreef spuitje het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist? Waar is dat ding gebleven dan? terug naar de gulle gevers?
Nog los daarvan.. weten ze wel niet hoeveel dat gaat kosten?? Laura op een eigen satellietkanaal...quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:38 schreef spuitje het volgende:
Uit een berichtje in haar gastenboek...........het moet toch ook niet veel gekker worden!! Nu gaan haar fans al bepalen wat anderen zouden moeten/kunnen doneren!
[..]
Precies. Dat is dus wat ik al steeds zegquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:00 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nee, maar ze had toch ook de opbrengst van die 800?
Dus die boot is weer teruggegaan naar de gulle gever?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:40 schreef Borkum1994 het volgende:
[..]
De Hurley 800 was en is eigendom van de sponsor.
Hoe weet jij dat? En waar is de boot waar ze nu mee vaart dan van betaald? Als ik alle vehalen moet geloven heeft haar vader geen nagel om zijn kont te krabben. Of is deze boot ook in "bruikleen"?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:40 schreef Borkum1994 het volgende:
[..]
De Hurley 800 was en is eigendom van de sponsor.
Mijn mond valt open. Een veertienjarige die zoveel geld heeft gespaard? Nu wil ik ook weten waarvan.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:50 schreef Borkum1994 het volgende:
"Hoe weet jij dat?"
Dit is het resultaat van de feiten; zie mijn berichten.
"En waar is de boot waar ze nu mee vaart dan van betaald?"
Zie http://inweerenwind.hyves(...)id=AMT0XOAV0TCGOK8SG
"De boot hebben wij zelf betaald: 26 duizend EURO, alles wat ik had gespaard."
Zie ook Mijn verhaal, site 91 onderaf.
Volgens mij komt die uitspraak uit een interview met pa Dekker. Maar LD scheen ook te kunnen beschikken over de nodige middelen, anders had ze nooit alleen de trein- en vliegreis kunnen maken toen het haar allemaal teveel werd. En bovendien ook nog eens ¤ 3.500,-- op kunnen nemen om een boot te kunnen kopen. Een puber die zomaar kan beschikken over zoveel geld, ik geloof er niets van!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn mond valt open. Een veertienjarige die zoveel geld heeft gespaard? Nu wil ik ook weten waarvan.
Dat boek ga ik dus echt niet kopen, zelfs niet lenen!! Ik weiger echt om op wat voor manier dan ook de vakantie van dat kind te sponsoren! Geef liever onze eigen kinderen een zakcentje als ze op vakantie gaan, al hebben ze die vakantie dan wel zelf bij elkaar verdiend! Gewoon door hard te werken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:50 schreef Borkum1994 het volgende:
"Hoe weet jij dat?"
Dit is het resultaat van de feiten; zie mijn berichten.
"En waar is de boot waar ze nu mee vaart dan van betaald?"
Zie http://inweerenwind.hyves(...)id=AMT0XOAV0TCGOK8SG
"De boot hebben wij zelf betaald: 26 duizend EURO, alles wat ik had gespaard."
Zie ook Mijn verhaal, site 91 onderaf.
Ja dat is waar, die vliegreis kon er ook zomaar af. Ik snap het gewoon niet, want nu wordt er vaak geklaagd dat er meer geld nodig is.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:46 schreef spuitje het volgende:
[..]
Volgens mij komt die uitspraak uit een interview met pa Dekker. Maar LD scheen ook te kunnen beschikken over de nodige middelen, anders had ze nooit alleen de trein- en vliegreis kunnen maken toen het haar allemaal teveel werd. En bovendien ook nog eens ¤ 3.500,-- op kunnen nemen om een boot te kunnen kopen. Een puber die zomaar kan beschikken over zoveel geld, ik geloof er niets van!
Pa moet ook nog een boot afbouwen he?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat is waar, die vliegreis kon er ook zomaar af. Ik snap het gewoon niet, want nu wordt er vaak geklaagd dat er meer geld nodig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |