Gelukkig doet jouw mening er niet toe, want jij ben t maar een forum adminquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Wmb kunnen ze ook prima weer samen, maar goed, dat is mijn mening.
Jammer genoegquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:33 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Deze topic gaat de andere topic "Japan getroffen door zeer zware aardbeving (9,0) en tsunami" nog inhalen!
Idd, dat andere topic is praktisch dood.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Wmb kunnen ze ook prima weer samen, maar goed, dat is mijn mening.
In de S.T.A.L.K.E.R. games kun je ook Wodka drinken om de radiation enigszins tegen te gaan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:30 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Wodka? WTF? die Russen gebruiken elk excuus om te zuipen....
Zodra wij problemen krijgen dan heeft de helft van de wereld al een probleem. Ik zou me niet te veel zorgen gaan maken over Nederlandquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:30 schreef zakpatat90 het volgende:
Iemand zei vandaag tegen mij dat er ook gevaar was voor Nederland. Als de wind draait dat wij dan te maken krijgen met radioactieve deeltjes.
Is toch onzin hoop ik?:o
Daarom, zal het eens aankaarten.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:38 schreef superworm het volgende:
[..]
Idd, dat andere topic is praktisch dood.
Ik maak me daar, zelfs na vijf dagen alleen maar kut nieuws, nog steeds weinig zorgen over.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:30 schreef zakpatat90 het volgende:
Iemand zei vandaag tegen mij dat er ook gevaar was voor Nederland. Als de wind draait dat wij dan te maken krijgen met radioactieve deeltjes.
Is toch onzin hoop ik?:o
En dan lag Tsjernobyl ook nog eens aanzienlijk dichter in de buurt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:39 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ik maak me daar, zelfs na vijf dagen alleen maar kut nieuws, nog steeds weinig zorgen over.
Zelfs van Chernobyl, in onze windrichting, met een veel oudere en onveiligere centrale, met een incompetente regering die alles verborgen probeerde te houden, hebben wij hier weinig gemerkt.
Nou weinig gemerkt ik zeg het je ik was in de zevende hemel want voor het eerst in mijn leven hoefde ik geen spruitjes te eten dus ik merkte er zeker wat van hoor spreek voor jezelf!!!!!!quote:Zelfs van Chernobyl, in onze windrichting, met een veel oudere en onveiligere centrale, met een incompetente regering die alles verborgen probeerde te houden, hebben wij hier weinig gemerkt.
Dat weet je niet... Je weet niet wat geimporteerd is, hier neergedaald is, en uiteindelijk mensen kanker heeft bezorgd.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:39 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ik maak me daar, zelfs na vijf dagen alleen maar kut nieuws, nog steeds weinig zorgen over.
Zelfs van Chernobyl, in onze windrichting, met een veel oudere en onveiligere centrale die de hele kern de lucht in spoot, met een incompetente regering die alles verborgen probeerde te houden, hebben wij hier weinig gemerkt.
Als we het niet weten komt dat omdat het effect te klein is om te meten. Dat zegt al wel iets.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:42 schreef Toefjes het volgende:
Dat weet je niet... Je weet niet wat geimporteerd is, hier neergedaald is, en uiteindelijk mensen kanker heeft bezorgd.
Ik kan me daar echt niet druk over maken, een drukke straat oversteken is vast veel riskanterquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat weet je niet... Je weet niet wat geimporteerd is, hier neergedaald is, en uiteindelijk mensen kanker heeft bezorgd.
Niet als je uitkijkt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:49 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik kan me daar echt niet druk over maken, een drukke straat oversteken is vast veel riskanter
Wel opeens ADHD een hype :-) Maar ja, het is zo, je komt het niet te weten, een tsunami is wat dat betreft makkelijker, tel de slachtoffers indien mogelijk.. Een kernramp kent veel slachtoffers, alleen weet niemand hoeveel. En dat is inderdaad maar beter.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:48 schreef eleusis het volgende:
[..]
Als we het niet weten komt dat omdat het effect te klein is om te meten. Dat zegt al wel iets.
Het is 25 jaar later en we zouden zeker bij (toen) kleine kinderen iets kunnen zien, want naar verwachting zijn die het meets kwetsbaar.
Ook dan. Mensen die goed uitkijken komen ook om in het verkeer. In aantallen die duizendmaal hoger liggen dan zelfs de meest pessimistische schattingen over kernrampen.quote:
En daarna onbemande voertuigen inzetten met bluscapaciteiten en we zijn weer op de goede wegquote:Onbemand vliegtuig
De Amerikaanse luchtmacht wil volgens het Japanse persbureau Reuters een onbemand vliegtuig boven het complex laten vliegen om met infraroodapparatuur informatie in te winnen over de precieze toestand in de reactoren.
Juist, we hebben (waarschijnlijk) er toch honderden die raketten kunnen afvuren!quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:05 schreef Trance_X het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)le-zeer-ernstig.html
[..]
En daarna onbemande voertuigen inzetten met bluscapaciteiten en we zijn weer op de goede weg
Wowquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:08 schreef MagicIsland1 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch wel tofStel je voor hoelang zoiets in Nederland zou duren...
Er staan zelfs al boompjes tussen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:08 schreef MagicIsland1 het volgende:
[ afbeelding ]
Nu je het zegtquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:10 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Er staan zelfs al boompjes tussen?
Yeah rightquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:08 schreef MagicIsland1 het volgende:
[ afbeelding ]
Die zie ik op de linker foto ook hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:10 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Er staan zelfs al boompjes tussen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |