Diederik Samsom is ook kernfysicus en niet bepaald een voorstander van nucleaire energie.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat hij een tegenstander is, doet toch niets af aan zijn kennis?
Het zou wel zo fijn zijn als ze dit er bij vertellen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat hij een tegenstander is, doet toch niets af aan zijn kennis?
Er is echt wel iets ernstigs aan de hand, Oettinger heeft alleen iets voor z'n beurt gesproken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:05 schreef mouzzer het volgende:
FLASH: IAEA head says core damage at units 1-3 of Japan's quake-hit nuclear plant confirmed, situation very serious
Tokyo Electric Power says water temperature at No. 5, and No. 6 reactors rising, was double normal level at 0500 GMT
Hebben pro-kernenergie deskundigen een beter verhaal te vertellen momenteel?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Het zou wel zo fijn zijn als ze dit er bij vertellen.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:05 schreef mouzzer het volgende:
FLASH: IAEA head says core damage at units 1-3 of Japan's quake-hit nuclear plant confirmed, situation very serious
Klopt niet volgens mij.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:07 schreef aloe_vera het volgende:
ik lees op twitter dat de evacuatie/binnen blijf zone naar 80 km is vergroot... ergens officiele bron daarvan?
ik vind bij verder zoeken nergens iets van terug, behalve dat US marine 80km afstand houdt. Zal wel verwarring zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:07 schreef aloe_vera het volgende:
ik lees op twitter dat de evacuatie/binnen blijf zone naar 80 km is vergroot... ergens officiele bron daarvan?
Dat zal idd verwarring met dit bericht zijn:quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:10 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
ik vind bij verder zoeken nergens iets van terug, behalve dat US marine 80km afstand houdt. Zal wel verwarring zijn.
Öttinger is een gigantische idioot, totaal incompetente en vooral naar Europa gestuurd omdat de CDU hem kwijt wilde omdat hij veel schade deed,quote:
We're all going to diequote:Op woensdag 16 maart 2011 17:05 schreef mouzzer het volgende:
Tokyo Electric Power says water temperature at No. 5, and No. 6 reactors rising, was double normal level at 0500 GMT
En wie gaat het IAE leiden? Godbetert Maria van der Hoeven, de slechtste minister EZ sinds metingen worden bijgehouden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:13 schreef RM-rf het volgende:
Öttinger is een gigantische idioot, totaal incompetente en vooral naar Europa gestuurd omdat de CDU hem kwijt wilde omdat hij veel schade deed,
De amerikaanse diplomaten schreven daarover (Wikileaks depeche) ""Lame Duck German Governor Kicked Upstairs as New Energy Commissioner in Brussels,""
Wat zegt dat over de EU?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:13 schreef RM-rf het volgende:
typisch voorbeeld hoe men de EU misbruikt om incompetente brokkenmakers naartoe 'af te voeren'.
Eerste positieve nieuws van de dagquote:
Dat krijg je zolang de EU op het tweede plan staat na de nationale overheden. Het wordt tijd voor een ware politieke unie, dan ben je ook daarvan af.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:13 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Öttinger is een gigantische idioot, totaal incompetente en vooral naar Europa gestuurd omdat de CDU hem kwijt wilde omdat hij veel schade deed,
De amerikaanse diplomaten schreven daarover (Wikileaks depeche) ""Lame Duck German Governor Kicked Upstairs as New Energy Commissioner in Brussels,""
typisch voorbeeld hoe men de EU misbruikt om incompetente brokkenmakers naartoe 'af te voeren'.
Als dat serieus isquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:14 schreef eleusis het volgende:
[..]
En wie gaat het IAE leiden? Godbetert Maria van der Hoeven.
KOPEN JONGENS ALLEMAAL KOPEN KOPEN KOPEN!!!!!!quote:
Lijkt mij geen slecht moment als de daling zo doorzet. Het is allemaal tijdelijke paniek, stuitert over een week of twee weer net zo hard omhoog.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:17 schreef vosss het volgende:
[..]
KOPEN JONGENS ALLEMAAL KOPEN KOPEN KOPEN!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |