jawel hoort, maar ik moet af en toe echt ff wat doen, anders word ik gek merk ik.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:28 schreef Lindytje het volgende:
En: nais failz!
En Mir, doe je wel een beetje rustig aan enzo en pas je een beetje op jezelf?
Sukkelquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:27 schreef Lindytje het volgende:
So hee, ik ben kapot!!
Gisteren om 22.00u begonnen met leren, doorgegaan tot 4u 's nachts, toen van 5 tot 6 geslapen, vanochtend nog even geleerd, naar school, tentamen gemaakt (ik hoooooop op een 5,5.... maar ik weet t zo net nog niet), door naar mijn werk, tot 14u gewerkt (keidruk!! Niet normaal!!), boodschappen gedaan, gedoucht en nu hang ik lekker op de bank.
I haz a tired now...
Oke, dan is het goed!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jawel hoort, maar ik moet af en toe echt ff wat doen, anders word ik gek merk ik.
doe jij ook opjezelf passen?
Jeps, that's mequote:
Iddquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:46 schreef milka82 het volgende:
[..]
Gatverdamme,ik moet nog een dag......
Proost! Ik heb er ook eentje! (en nog 5 in de koelkast)quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:43 schreef Stormqueen het volgende:
wat een rust vandaag!
Ik ben nog steeds chagrijnig, dus heb ik bier.
pizzaquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:46 schreef Lindytje het volgende:
OMG!!!!
De pizzabezorger kan onze straat niet vinden en heeft nu al 3x gebeld.. Wat een kneus
En oh wee als zometeen mijn pizza koud is
i see whut you fucking did there!quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
mag ik niks vragen? Ik zeg toch niks verkeerds? Ik vraag alleen naar het proces hoe deze slowchat tot stand is gekomen
Ja naja ik ben benieuwd, dan kan ik mijn kennis omzetten naar het lush topic, dit is toch geen trollenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
i see whut you fucking did there!
Omdat we het SHJN topic continu liepen te vervuilen met off-topic geneuzel. Daarom...simpel...quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
mag ik niks vragen? Ik zeg toch niks verkeerds? Ik vraag alleen naar het proces hoe deze slowchat tot stand is gekomen
Van dattem!quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Omdat we het SHJN topic continu liepen te vervuilen met off-topic geneuzel. Daarom...simpel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |