Dan zet je dat buiten, kunnen ze dat stelenquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:21 schreef expiratorial het volgende:
ja maar die staat vol met shit![]()
moet nodig naar de stort
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:11 schreef expiratorial het volgende:
had een tijd geleden ook zoiets geks, ik zit lekker wat te hangen en tv te kijken word er een foldertje door de bus gegooid. nou ik had de gordijnen dicht dus ik dacht zal wel. zie ik ineens een soort schim bewegen door de gordijnen heen en hoor ik gemorrel. denk,was da nou? dus ik kijken...probeert dat foldermannetje van 14 jaar ofzo mijn fiets te pikken! en ja,hij stond op slot. dus hij als een gek aan dat slot friemelen,ik sneaky naar de deur en ik smijt me toch de deur open haha. volgens mij zag ik echt een straaltje zeik lopen bij hem zo schrok ie. komt er een of andere kerel op een scootertje aan,vet kwaad op dat joch ''JA GODVERDOMME,ben je nou alweer bezig?! altijd pikken bla bla''
bleek dat dat kereltje altijd dat soort grapjes uithaalde en dat hij nu dus een krantenwijkje had maar constant in de gaten gehouden werd door dat mannetje (familie?) op de scooter. vreeeeeeeemde situatie.
ben verder niet boos geworden op dat jochie,vond t ergens ook wel zielig op de een of andere manier.
dat willen wij ook gaan doenquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
wij hebben een dikke keilbout in onze voorgevel geboord met een stalen ring er aan, daar hangen de fietsen aan vast met een ketting
Dat is echt ideaal, zoiets zagen we ook in onze toekomstige straat en wil ook hebben! Want te lui om altijd netjes weg te zetten natuurlijkquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
wij hebben een dikke keilbout in onze voorgevel geboord met een stalen ring er aan, daar hangen de fietsen aan vast met een ketting
onze achterdeur gaat niet open van de buitenkant, dus dan moet ik eerst om drie huizen heen door een smal paadje, schuur van het slot, fiets er in, schuur weer op slot, terug door dat pad en door de voordeur naar binnen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is echt ideaal, zoiets zagen we ook in onze toekomstige straat en wil ook hebben! Want te lui om altijd netjes weg te zetten natuurlijk.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:25 schreef princess-a het volgende:
Thanks ladies voor alle felicitaties
Hier geen medelijden met mensen die stelen
Al een tijdje hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:36 schreef Mirjam het volgende:
ik lees net dat peacock feathers van nubar discontinued is
NOES!quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:36 schreef Mirjam het volgende:
ik lees net dat peacock feathers van nubar discontinued is
HELMERRRquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:24 schreef Mss het volgende:
Ik moet een Zweeds toneelstuk lezen over ene Helmer (ja, ik zag ook meteen het kastje voor me) maar zo gauw als ik de pdf open loopt hij vast. Handig
Lees je in plaats daarvan de Ikea-gids en zeg je dat je oprecht dacht dat dat de bedoeling wasquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:24 schreef Mss het volgende:
Ik moet een Zweeds toneelstuk lezen over ene Helmer (ja, ik zag ook meteen het kastje voor me) maar zo gauw als ik de pdf open loopt hij vast. Handig
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lees je in plaats daarvan de Ikea-gids en zeg je dat je oprecht dacht dat dat de bedoeling was
Ik ookquote:
Goed aftersunnen!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 02:39 schreef Diconnected het volgende:
Sjaan and i iz red lobsturrrrrrfucking verbrand in los angeles lawl. zitten nu in een motel in chinatownz.
wij hebben een Rottweilerquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
volgens mij hebben jullie wel lol daarquote:Op donderdag 17 maart 2011 02:39 schreef Diconnected het volgende:
Sjaan and i iz red lobsturrrrrrfucking verbrand in los angeles lawl. zitten nu in een motel in chinatownz.
Dat! En indd snel aftersun halen en zorgen dat de brand uit je huid gaat!quote:Op donderdag 17 maart 2011 07:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
volgens mij hebben jullie wel lol daar
Wel een hoop foto's maken he?
En de winkels zijn toch wel open? Ff aftersun halen hoor!
Ze komt hier ook nog eens kijken.. Spambeestquote:
Oh en die heb ikquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo is Gem ook al een hele tijd niet meer leverbaar door Nubar
jawel hoort, maar ik moet af en toe echt ff wat doen, anders word ik gek merk ik.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:28 schreef Lindytje het volgende:
En: nais failz!
En Mir, doe je wel een beetje rustig aan enzo en pas je een beetje op jezelf?
Sukkelquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:27 schreef Lindytje het volgende:
So hee, ik ben kapot!!
Gisteren om 22.00u begonnen met leren, doorgegaan tot 4u 's nachts, toen van 5 tot 6 geslapen, vanochtend nog even geleerd, naar school, tentamen gemaakt (ik hoooooop op een 5,5.... maar ik weet t zo net nog niet), door naar mijn werk, tot 14u gewerkt (keidruk!! Niet normaal!!), boodschappen gedaan, gedoucht en nu hang ik lekker op de bank.
I haz a tired now...
Oke, dan is het goed!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jawel hoort, maar ik moet af en toe echt ff wat doen, anders word ik gek merk ik.
doe jij ook opjezelf passen?
Jeps, that's mequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |