quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lees je in plaats daarvan de Ikea-gids en zeg je dat je oprecht dacht dat dat de bedoeling was
Ik ookquote:
Goed aftersunnen!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 02:39 schreef Diconnected het volgende:
Sjaan and i iz red lobsturrrrrrfucking verbrand in los angeles lawl. zitten nu in een motel in chinatownz.
wij hebben een Rottweilerquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
wij hebben een dikke keilbout in onze voorgevel geboord met een stalen ring er aan, daar hangen de fietsen aan vast met een ketting
volgens mij hebben jullie wel lol daarquote:Op donderdag 17 maart 2011 02:39 schreef Diconnected het volgende:
Sjaan and i iz red lobsturrrrrrfucking verbrand in los angeles lawl. zitten nu in een motel in chinatownz.
Dat! En indd snel aftersun halen en zorgen dat de brand uit je huid gaat!quote:Op donderdag 17 maart 2011 07:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
volgens mij hebben jullie wel lol daar
Wel een hoop foto's maken he?
En de winkels zijn toch wel open? Ff aftersun halen hoor!
Ze komt hier ook nog eens kijken.. Spambeestquote:
Oh en die heb ikquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo is Gem ook al een hele tijd niet meer leverbaar door Nubar
jawel hoort, maar ik moet af en toe echt ff wat doen, anders word ik gek merk ik.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:28 schreef Lindytje het volgende:
En: nais failz!
En Mir, doe je wel een beetje rustig aan enzo en pas je een beetje op jezelf?
Sukkelquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:27 schreef Lindytje het volgende:
So hee, ik ben kapot!!
Gisteren om 22.00u begonnen met leren, doorgegaan tot 4u 's nachts, toen van 5 tot 6 geslapen, vanochtend nog even geleerd, naar school, tentamen gemaakt (ik hoooooop op een 5,5.... maar ik weet t zo net nog niet), door naar mijn werk, tot 14u gewerkt (keidruk!! Niet normaal!!), boodschappen gedaan, gedoucht en nu hang ik lekker op de bank.
I haz a tired now...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |