Dat hoor ik wel vaker, toch vond ik het echt zo irritant dat ik voor bridge+ps heb gekozen. En als ik photoshop onder de knie zou krijgen zo het helemaal goed gaan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:54 schreef freud het volgende:
Sinds LR gebruik ik PS erg weinig... Kwestie van wennen wellicht. Die 256 is gevonden, en gratisch erbij voor foto's onderweg. Ik schat goed voor zo'n 40 feauteaus.
Niet veel gebeurd hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:59 schreef taxibabe het volgende:
Jeetje, ben je ff uit eten, zijn jullie gelijk 3 pagina's verder.. Moet ik dat allemaal weer gaan lezen
Ik heb ook LR geprobeerd, maar kon er niet mee overweg, voorlopig nog PS hier.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:54 schreef freud het volgende:
Sinds LR gebruik ik PS erg weinig... Kwestie van wennen wellicht. Die 256 is gevonden, en gratisch erbij voor foto's onderweg. Ik schat goed voor zo'n 40 feauteaus.
Bridge -> Camera RAW -> Photoshopquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel vaker, toch vond ik het echt zo irritant dat ik voor bridge+ps heb gekozen. En als ik photoshop onder de knie zou krijgen zo het helemaal goed gaan.
Doe ik nu dus ook. Werkt opzich wel lekkerquote:
Een fotovieuwer die al je foto's inlaad zodat je makkelijk door je foto's kan scrollen zonder dat je ondertussen moet laden.quote:
Dat dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:54 schreef freud het volgende:
Sinds LR gebruik ik PS erg weinig... Kwestie van wennen wellicht.
Bridge+ps=fotovestquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Bridge heb ik ook!Waarom heb ik nou weer geen Lightroom
Jeff Ascough heeft zijn complete workflow in Lightroomquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bridge+ps=fotovest
Lightroom=compact/iphone.
Snappie?
Ik neem mijn woorden terug. Onleesbare tekst en een achtergrondmuziekje op zijn websites.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jeff Ascough heeft zijn complete workflow in LightroomWat nou compact
![]()
Bridge = voor mietjes
LR = voor helden / pro's
Wtf moet je met layers in Camera RAWquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doe ik nu dus ook. Werkt opzich wel lekker![]()
Alleen jammer dat Camera RAW geen layers aanmaakt.
Ja ik bedoel dus, als je dingen in Camera RAW aanpast komt het niet op een layer te staan. Dus kan je het daarna moeilijk corrigerenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:17 schreef Timmos het volgende:
[..]
Wtf moet je met layers in Camera RAW?
En ik ben een mietje
Onleesbare tekst? Nee joh....da's engelsquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden terug. Onleesbare tekst en een achtergrondmuziekje op zijn websites.
Wel toffe foto's
Met een fotovest aan werkt het comfortabeler...quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
hoe de fuck werkt lightroomtering
Duh, LR isquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
hoe de fuck werkt lightroomtering
Edit: whut je kan alles 100 keer beter aanpassen, of ligt dat aan mij?
LR > ACR (> PS) > LRquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |